Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt, je was een goede moderator. Ik vond 'm bar slecht. Visser man, spijtig dat je stopt als moderator, ik hoop dat je hier wel nog blijft rond hangen? Ons contact is nogal verminderd en daar moeten we iets aan doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Jammer Visser23, Bedankt! Succes Silverbyte. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Visser bedankt voor je inzet! En Silverbyte succes Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt voor al je inzet in Games, Visser23! Je was een prettige collega om mee samen te werken. Hopelijk blijven we je nog lang actief zien op het forum. En Silverbyte, welkom! Heel veel succes in games, maar dat komt zeker goed. Op een goede samenwerking. Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 (bewerkt) Visser23 spijtig dat je weg gaat als moderator. Je was een erg goede mod. SilverByte ik wens je veel succces met naast graphics ook het games fora te moderaten nu. Bewerkt: 28 februari 2011 door Megadreams Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Jammer Visser, ik zag wel dat je ook steeds minder actief was op het forum. Maar dat je echt zou stoppen als moderator had ik niet verwacht, goed werk verzet en wij danken daarvoor. Succes Silverbye, maak er wat moois van! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Jammer Visser, ik zag wel dat je ook steeds minder actief was op het forum. Maar dat je echt zou stoppen als moderator had ik niet verwacht, goed werk verzet en wij danken daarvoor. Succes Silverbye, maak er wat moois van! Je wenst Silverbyte nu al gedag. Succes Silverbyte en bedankt Visser. Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt Kevin voor je inzet. En natuurlijk Jort, je hebt het weer goed gedaan, weer acht fora erbij. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Visser23, je leverde heel goed werk. Jammer dat je met je moderator-taken stopt... Hopelijk blijf je nog wel actief binnen het forum. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt jongens. Tuurlijk blijf ik af en toe eens posten hier Jort, veel succes bij Games, zal je zeker lukken topper! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Als moderator heb ik weinig met je van doen gehad, kwestie van verschillende interesses. Maar die award heb je niet voor niks gewonnen, dus laten we hopen dat je toch actief kan blijven, zodat de kennis niet verloren gaat. Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Jammer dat je stopt. Af en toe hing ik daar een beetje rond en je werk was goed. Silverbyte, die extra fora moeten te doen zijn. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Silverbyte, succes met je nieuwe taken-pakketje erbij. Vissie, ga je goed jong. Zoals ik zojuist ook bij Baegul aan heb gegeven, wordt geen vreemde op het forum! Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor alles Visser, het ga je goed verder. Silverbyte, veel succes bij de gamesfora. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Kevin, maat je hebt het zo ver geschopt in zo'n korte tijd. Je bent een top gosert! Ik zal je wel missen in de Gamesfora's. Maargoed, ik hoop dat ik je nog wat spreekt op MSN. Silverbyte, veel succes met je nieuwe onderhoudspost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.