sanomega Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dit is die missie waar je naar het vliegveld moet gaan, vlietuig moet jatten en dan door de corona achter dat vliegtuig moet vliegen, maar in de screenshot van de walkthrough staat dat je een "Jet" moet jatten, maar ik moet iedere keer zo'n hele slome "plane" jatten waarmee ik dat andere vliegtuig niet meer kan inhalen nadat ik ben gekeerd. Wat moet ik doen?? Ik kan alleen deze missie doen om verder te komen int verhaal denk ik, want er zijn voor de rest geen andere missies te doen, behalve die scholen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dit is die missie waar je naar het vliegveld moet gaan, vlietuig moet jatten en dan door de corona achter dat vliegtuig moet vliegen, maar in de screenshot van de walkthrough staat dat je een "Jet" moet jatten, maar ik moet iedere keer zo'n hele slome "plane" jatten waarmee ik dat andere vliegtuig niet meer kan inhalen nadat ik ben gekeerd. Wat moet ik doen?? Ik kan alleen deze missie doen om verder te komen int verhaal denk ik, want er zijn voor de rest geen andere missies te doen, behalve die scholen. Uhm...bedoel jij niet de missie Free Fall? saint mark's bistro is dat je naar LC gaat om een paar gasten te vermoorden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanomega Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) oh ja, srry Free Fall bedoel ik, maar hoe kun je die ut beste doen dan, in de walkthrough staat geen beschrijving Bewerkt: 1 juli 2005 door sanomega Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Dat is niet Saint Mark's Bistro. Die jij bedoeld is Freefall volgens mij. Je moet hoger vliegen. Eenmaal als je hem ziet moet je omdraaien, ietsjes langzamer vliegen, en als hij onder je zit moet jij ook naar onderen duiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 of kijk hier kun je ook veel info vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanomega Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik heb wat gelezen en zal het proberen, ik laat wel weten of het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.