Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Black & White


-Matthijs-

  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature moet SOTM worden?

    • [IMG]http://i.imgur.com/MBeTV.jpg[/IMG] Cabyon
      15
    • [IMG]http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/space1.png[/IMG] Gta Ripper
      14
    • [IMG]http://i696.photobucket.com/albums/vv324/TomHagen90/SOTMFebruari2011.png[/IMG] TomHagen
      0


Recommended Posts

Ik ga voor Cabyon, TomHagen en GtaRipper hebben gewoon een signature gemaakt en die vervolgens ge-desaturateded, terwijl Cabyon daadwerkelijk iets met het thema gedaan heeft. En dat heeft hij ook nog eens leuk uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook mijn stem gaat naar Cabyon. Hij heeft het thema erg origineel benaderd en dat verdient bij mij bonuspunten. Natuurlijk moet de uitvoering dan ook goed zijn, maar ook dat heeft 'ie prima gedaan. :tu:

Leuk trouwens om een poll te gebruiken bij de SOTM :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor Cabyon, TomHagen en GtaRipper hebben gewoon een signature gemaakt en die vervolgens ge-desaturateded, terwijl Cabyon daadwerkelijk iets met het thema gedaan heeft. En dat heeft hij ook nog eens leuk uitgewerkt.

Lijkt me wat voorbarig. Enkel desaturate geeft een erg flauw effect, zoals inderdaad te zien is bij de sig van TomHagen. Maar bij Gta ripper zie je duidelijk dat er wel meer gebeurd is dan dat. Met curves, contrast, levels en blendmodes kun je zwart-wit erg goed contrasteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wat voorbarig. Enkel desaturate geeft een erg flauw effect, zoals inderdaad te zien is bij de sig van TomHagen. Maar bij Gta ripper zie je duidelijk dat er wel meer gebeurd is dan dat. Met curves, contrast, levels en blendmodes kun je zwart-wit erg goed contrasteren.

Dat kan zijn, maar dat neemt niet weg dat Cabyon in mijn ogen iets origineels gemaakt heeft, waar de andere deelnemers een 'gewone' signature gemaakt hebben (lees: 'signature bestaande uit een stock en wat effecten' nummer 23952395).

Er is niks mis met de signatures van Gta Ripper en TomHagen (vooral die van Gta Ripper is erg mooi), maar het is me wat te voor de hand liggend.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Cabby vanwege zijn orginaliteit.

Is het niet spannender om de uitslag nog niet te kunnen zien in de poll?

>>> Door .Levi.: Is mogelijk, maar levert teveel problemen op aangezien er ook andere wedstrijden binnen dit forum via een poll lopen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan zijn, maar dat neemt niet weg dat Cabyon in mijn ogen iets origineels gemaakt heeft, waar de andere deelnemers een 'gewone' signature gemaakt hebben (lees: 'signature bestaande uit een stock en wat effecten' nummer 23952395).

Er is niks mis met de signatures van Gta Ripper en TomHagen (vooral die van Gta Ripper is erg mooi), maar het is me wat te voor de hand liggend.

Uhu, maar 't ging me niet om de originaliteit van de sigs. Je doet alsof men enkel even op desaturate klikt en dan klaar is. Dat vond ik wat kort door de bocht, snap je.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem is naar Cabyon gegaan. Die van TomHagen heb ik niet gekozen omdat ik die signatures met sporters helemaal zat ben. Die van Gta Ripper heb ik niet gekozen omdat ik 'm niet echt bijzonder vind en ik niet snap wat die "S" of "5" er in doet. Die van Cabyon vind ik erg origineel. Niet zozeer omdat hij het Black & White er in heeft, maar dat "getekende" effect vind ik erg goed gelukt.

Wat niet wegneemt dat ze alle drie mooi gemaakt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Is mogelijk, maar levert teveel problemen op aangezien er ook andere wedstrijden binnen dit forum via een poll lopen.

Mod Got U virus?

Ontopic; Mijn stem gaat ook naar Cabyon. Hij is in mijn ogen de enige die zich aan het thema heeft gehouden, de andere twee sigs hebben zich alleen aan de regels gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook voor Cabyon gekozen omdat hij zoals de posters boven mij al gezegd hebben zich als enige aan het thema heeft gehouden. Het is daarop ook nog eens erg leuk gedaan. Dit betekend niet dat Gta Ripper en TomHagen geen geweldig werk hebben verricht maar ze hebben zich niet goed genoeg aan het thema gehouden om mijn stem te kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...