GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Weet iemand hoe je met een taxi mee kunt op de ipod touch en hoe je toeter? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Volgens mij kan je helemaal niet toeteren op een iPod touch. Mij lukte het in ieder geval nog nooit. Ook op het internet kan ik niets vinden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 En taxi roepen? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 En taxi roepen? Taxi roepen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, in geen enkele GTA, ik rijd liever zelf. Ook hier kan ik echt niets van terugvinden op het internet. Hopelijk weet iemand anders het. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 There are also a few more cute features listed after the break. The main point of interest aside from the maps and drugs is that hailing a taxi is being done quite differently than its console brethren. Instead of wandering out into the middle of the street waving your arm and getting hit by cars, players will have to whistle into the Iphone's’ microphone. Dus gewoon der in roepen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Niet alle iPod Touches hebben een ingebouwde microfoon, de de nieuwere versies zoals de iPod Touch 3 waar er microfoontjes worden bijgeleverd en de iPod Touch 4 waar die is ingebouwd hebben er één. Mocht je dus geen microfoon hebben, dan ben je genoodzaakt om bij een taxi te gaan staan en vijf seconde je vinger op het beeldscherm ingedrukt te houden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik ben er zojuist achtergekomen, dat als je je vinger op het scherm gedrukt houdt, huang een taxi roept. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.