GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Beste SA-MPers. Ik wil missjchieneen eigen server in sa mp. Maar ik kan niet scripten. Kan een goede scripter mij leren scripten? Dat zou heel fijn zijn. Supergtagamer. Reageren
Morph1 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 (bewerkt) hier een quote uit mijn Kleine Vraagjes Topic die eigenlijk niet meer wordt bijgehouden: Ik ben een beginner maar ik weet niet waar ik moet beginnen : A: dan ben jij zeer waarschijnlijk niet de enigste, waarschijnlijk wil jij leren scripten omdat je een server wilt maken. laten we beginnen. 1. eerst bedenk je wat voor een server je wilt maken. (stunt/roleplay/deathmatch/race/freeroam/minigames) 2. ga dan naar dit topic van Sandra voor het opstarten van een server (lees eerst stap 3 even)(en let op, er missen wat dingen omdat deze is geschreven toen samp 0.2 er nog was, maar hier staan wel de basisdingen voor je server) 3. Op een gegeven moment stuit je op "portforwarden" als je een router in huis heb moet je dit doen anders kan je server niet online komen. voor info en hoe het moet ga je naar dit topic door goudewup. 4. nu kan je beginnen met scripten, hiervoor kan je het beste de Pawn Master Tutorial Listdoornemen. daar kan je handige tutorials vinden voor beginners en voor als je al wat gevorderder bent. hier kun je voorlopig even mee beginnen, als je verder nog vragen heb kan je me altijd een PB sturen of ergens een berichtje achterlaten waar ik hem zie . veel suc6 met je server Bewerkt: 28 februari 2011 door Morph1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.