Jump to content

Beagle stopt als Moderator bij Modding

.Levi.

Recommended Posts

Laat dit topic geen trend worden mede crewleden, nu is het wel weer leuk geweest. :{ Helaas nemen wij opnieuw afscheid van een van onze crewleden, ditmaal van onze Beagle die sinds 2009 werd bekroond als 'Beste Megalid' en Moderator werd van het Modding gedeelte. Zijn collega's Puma en DaBeast zullen voorlopig nog met zijn tweeën door het Modding leven gaan.

Namens de crew wil ik Beagle bedanken voor al zijn inzet en verrichte werk. Het ga je goed en hopelijk zien we ook jou nog vaak langskomen in het groene jasje.

• Replies 36
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

2

• .Levi.

2

• NickOwnage

2

• Grand Theft Auto TOM

1

Beagle, ik wist al dat je met het idee rondliep om te stoppen, dit komt dus niet als verrassing. Ik heb helemaal niks met modden, maar ik weet dat je veel respect hebt verdiend met je werk aldaar. Ik hoop dat het groene jasje je net zo goed bevalt.

Grand Theft Auto TOM

Het regent aftredingen... Nog even en er is helemaal geen moderator meer over. :7

Maar jammer dat je stopt, Beagle... Ik ben zelf nooit actief geweest in de modding-fora, maar ik weet dat je een goede moderator was. :tu:

Ik ben niet thuis in Modding, maar voor zover ik met je in contact ben gekomen ben je een toffe gast, en ik twijfel dan ook niet aan je vaardigheden als moderator. Bedankt voor je inzet! :tu:

Beagle, bedankt.

Jammer dat je gaat stoppen, maar soms zal het toch moeten.

2 Mod's die al stoppen op 1 dag, best vreemd.

Maar zo is het eenmaal.

Hopelijk blijf je nog lang op het forum :bier: