Shotyoudie Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 (bewerkt) Hallowa iedereen Ik heb een probleem met een IV-MP server te maken. Niemand kan joinen als ik de server bind op me IP Adress ook staat de server niet in de server lijst. Maar als ik de gebinde Ip verander naar 127.0.0.1 En port 9999 dan kan ik zelf wel joinen maar andere niet (en hij staat ook niet in de lijst) Weet iemand hoe ik dit probleem kan fixen ? Alvast bedankt En hier heb je mij Settings.xml : <settings> <!-- Port the server will listen on --> <port>9999</port> <!-- Maximum number of players the server will support (Max 32) --> <maxplayers>10</maxplayers> <!-- Maximum number of vehicles the server will support (Max 140) --> <maxvehicles>100</maxvehicles> <!-- Password clients will have to enter to connect --> <!-- password>None</password --> <!-- Add the server to the master list --> <listed>true</listed> <!-- The hostname players will see --> <hostname>Shadow Strikers</hostname> <!-- The address the server will bind to --> <hostaddress>127.0.0.1</hostaddress> <!-- Toggles frequently called events which has impact on CPU usage --> <frequentevents>false</frequentevents> <!-- The scripts the server will load and run --> <script>cp.nut</script> <!-- The modules the server will load and run --> <!-- For windows: --> <!-- module>Sample.dll</module --> <!-- For linux: --> <!-- module>Sample.so</module --> </settings> Bewerkt: 28 februari 2011 door Shotyoudie Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Heb je de benodigde poorten wel geopend? Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Pin me er niet op vast, maar ik denk dat je die hostaddress functie wel weg kan doen (comment'n). Ik vermoed dat deze dezelfde functie heeft als bind in SA-MP. Die functie is bedoeld voor machines die meerdere netwerkpoorten hebben en waar meerdere servers op draaien. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Heb je de benodigde poorten wel geopend? Ja, en ik hoef mijn modem niet te port-forwarden Pin me er niet op vast, maar ik denk dat je die hostaddress functie wel weg kan doen (comment'n). Ik vermoed dat deze dezelfde functie heeft als bind in SA-MP. Die functie is bedoeld voor machines die meerdere netwerkpoorten hebben en waar meerdere servers op draaien. Ik zal het proberen, bedankt ! EDIT: Local IP kan ik joinen maar me openbaar IP kan ik zelf niet joinen. Ik wacht ff op iemand die kan joinen EDIT2: Hij staat ook niet in de MasterList Bewerkt: 1 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik denk echt dat het toch aan poorten ligt. Download anders een de port checker van portforward.com. Je zal waarschijnlijk wel een router hebben maar deze is dan net als bij mij in de router ingebouwd. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Hij geeft aan dat 7777 en 9999 dicht zijn.. wel pingen. En volgens F-Secure (Virusscanner) zijn 7777 en 9999 geopend. EDIT: Ik heb een D-Link DWL-G700AP En er is niks te vinden hoe ik poorten kan openen daarin. Bewerkt: 1 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik denk echt dat het toch aan poorten ligt. Download anders een de port checker van portforward.com. Je zal waarschijnlijk wel een router hebben maar deze is dan net als bij mij in de router ingebouwd. Huh de router is in de router ingebouwd? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Ik denk echt dat het toch aan poorten ligt. Download anders een de port checker van portforward.com. Je zal waarschijnlijk wel een router hebben maar deze is dan net als bij mij in de router ingebouwd. Huh de router is in de router ingebouwd? Ik snap er de balluh nie van. Anyway, Zon man had binnekort een nieuw kastje in onze meterkast(En ineens glasvezel WTF!?) gezet en nu kom ik deze instellingen ineens tegen: Bewerkt: 1 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Oke ik ga je even uitleggen wat je nu moet doen. Ik zal dit in stappen uitleggen. Open "Start" Zoek naar "CMD" Typ in de console "ipconfig" in Kijk dan bij IPv4-adres. Zie je de overeenkomt met wat er daar staat? Vul in het vakje de laatste cijfers in na de laatste ".". Dit duid aan welke PC het is. Vul nu bij Begin Poort & Eind Poort de poort in die je wilt. In dit geval is het poort "9999". Kies bij Protocol "Beide". Verander de Status nu van "inactief" naar "actief". Druk op "Wijzigingen Opslaan". Test nu. Indien het nog niet werkt dan moet de poort nog geopend worden in de firewall maar in Windows 7 gaat dat automatisch. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt iedereen, Hij werkt nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.