Jump to content

Aangepaste titel: [PC] Last van veel lagg na installeren mods


gangster1

Recommended Posts

Hey,

Ik heb op nog tot hier toe een onverklaarde manier 3 car mods in men gtaiv gekregen (probeer dit al lang) maar lukte nooit. nu heb ik een honda civic,fiat punto,opel insignia in men game.maar zodra ik instap en wil weg scheuren ondervind ik dat het met wat laggz gaat. Ik heb me beeld al op medium gezet maar het blijft.

Kan men pc dit niet aan mods of? ...

Custom build pc:

Processor : I5 (W7 home premium), 760 @ 2.80ghz 2.79ghz

Vidkaart: Ati HD 5850

ram geheuge: 4gig

harde schijf : terra

moederbord: gigabyte p55m- ud2

zonder de mods speel ik alles op high zonder laggs of zo ..

Plz let me know :)

>>> Door Hanneswasco: Bump na 7 uurtjes verwijderd. Dit is nergens voor nodig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ja erge lagg, als ik met niko rondloop/stap doet het niets. Stap ik in normale wagens doet het ook niets.

Vanaf dat ik in een auto stap die gemodd is heb ik beetje lagg en ja de lagg is toch wel een beetje vervelend het is niet heel erg maar toch lastig zou ik zeggen.

Thx for the reply alle sins

Link to comment
Delen op andere websites

Onnodige quotes in de twee reacties hierboven verwijderd, houdt het gesprek een beetje "schoon" door wanneer je reageert op de laatste post de tekst van de persoon waarop je reageert even weg te halen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je computer ziet er prima uit, beter dan mijn computer zelfs. Dus daar ligt het niet aan, het moet vrijwel zeker aan de mod(s) liggen. Wat ik zou doen als ik jou was is GTA IV verwijderen en opnieuw instaleren, maak dan na de instalatie back ups bestanden van de auto's die je van plan bent om te vervangen. Vervolgens instaleer je 1 voor 1 de mods die je hier boven hebt genoemd, en kun op die manier er achter komen aan welke mod het ligt. Ik hoop dat ik je op deze manier heb kunnen helpen, succes. Altijd back ups maken is trouwens goed aan te raden. Dan hoef je GTA IV namelijk niet telkens opnieuw te instaleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je computer ziet er prima uit, beter dan mijn computer zelfs. Dus daar ligt het niet aan, het moet vrijwel zeker aan de mod(s) liggen. Wat ik zou doen als ik jou was is GTA IV verwijderen en opnieuw instaleren, maak dan na de instalatie back ups bestanden van de auto's die je van plan bent om te vervangen. Vervolgens instaleer je 1 voor 1 de mods die je hier boven hebt genoemd, en kun op die manier er achter komen aan welke mod het ligt. Ik hoop dat ik je op deze manier heb kunnen helpen, succes. Altijd back ups maken is trouwens goed aan te raden. Dan hoef je GTA IV namelijk niet telkens opnieuw te instaleren.

jah, ik heb voor die mods te installeren mijn gta 25 X moeten re)installeren, omdat als ik het opstarten altijd foutmeldingen kreeg.

Maar de kans dan dat ik alle auto's/moto's scooters kan modding is vrij klein aangezien ik na 3 mods al wat lag heb (alleen als ik ermee rij).

Maar ik zal het zeker proberen als men computer terug is van de shop. Hij is binnen voor een probleem...

Toch alvast bedankt voor je reactie en hulp :)

Bewerkt: door gangster1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...