Jump to content

ps stuurt mij een warning

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kreeg een vaag mailtje van ps waarin stond dat ik regels overtreden had door te spammen. XMB is het hoofdmenu en ps zei iets over XMB. Het spammen had volgens ps plaatsgevonden op 25/2/2011 dit klopt niet want toen heb ik alleen maar met een vriend gepraat doormiddel van berichten. Ik vind het heel vaag en denk dat het nep is. Ik heb ook een mail teruggestuurd dat ik me niet bewust ben dat ik gespamt heb en op die datum alleen een vriend had geholpen, en nu laten ze niets meer van zich horen. Ik zou graag willen weten wat ik nu moet doen.

Groeten, claud

Geplaatst:

Misschien kun je het mailtje posten zodat we kunnen zien of het nep is?

Ik kan het straks wel doen

Geplaatst:

Het gaat denk ik om een flauwe grap van iemand, want PSN bant je niet als je spam verstuurt naar je vrienden of andere personen. Er zit ook voor iedereen een handige functie in zijn PSN acount om dat soort vervelende figuren te blokkeren en er geen berichten meer van te ontvangen, PSN bant je alleen als je op een of andere manier cheats of trainers gebruikt in multiplayergames.

Geplaatst:

Misschien moet je gewoon even een mailtje sturen waarin je verteld wat er precies gebeurd is en dat het een ongeluk was. (Gewoon je excuses aanbieden :puh:)

Geplaatst:

Misschien moet je gewoon even een mailtje sturen waarin je verteld wat er precies gebeurd is en dat het een ongeluk was. (Gewoon je excuses aanbieden :puh:)

tja ik krijg geen reactie van die klootzakken maar ik heb vorige week nog gereageerd. het was volgens mij een report ofzo ik weet niet. ik heb nu een ander probleem(ook al op community.eu.playstation.com) namelijk: time out voor de verbinding met psn een bepaalde code 80710nogwat eindigend op FF en een mediaserver probleem 7513. Ik denk dat mijn PS3 het gaat begeven

Geplaatst:

Sony heeft echt wel iets beters te doen dan berichten te versturen voor spammen, volgens mij is het fake. wat is de afzender ?

Geplaatst:

is fake ik deed gisteren mn ps3 aan is 3 weken niet aangeweest en ik had ook zon e-mailtje gewoon zon noobje gewoon dat bericht reporten ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...