K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 ik zoek een programma zodat ik bijvoorbeeld om 4 uur, dat dan mijn PC zichzelf afsluit. want ik zit nogal vaak te lang achter de PC. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Chrono Shutdown gebruik ik als ik bv. een film kijk, en wil dat de pc na bv. 2 uur afsluit. Werkt goed, alleen je kunt hem niet hiden dacht ik, en paar minuten van te voren komt er een venstertje en kun je hem afbreken, dus een verrassing is het niet. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) maar ik wil iets dat het regelmatig doet, dus elke dag om 4 uur i.p.v 1 keer. Als de Pc opstart dan vraagt hij meestal om een wAchtwoord. Dus ik laat mij ouders een wachtwoord doen zodat ik niet op de pc kan. Maar ik kan dat gewoon kraken. Is er niet een programmaatje waar mijn ouders een wachtwoord in kan voeren zodat ik niet op de pc kan? Want dan weet ik niet hoe ik het moet kraken. Bewerkt: 1 maart 2011 door lennart1995 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 maar ik wil iets dat het regelmatig doet, dus elke dag om 4 uur i.p.v 1 keer. Als de Pc opstart dan vraagt hij meestal om een wAchtwoord. Dus ik laat mij ouders een wachtwoord doen zodat ik niet op de pc kan. Maar ik kan dat gewoon kraken. Is er niet een programmaatje waar mijn ouders een wachtwoord in kan voeren zodat ik niet op de pc kan? Want dan weet ik niet hoe ik het moet kraken. Laat ze gewoon de stroomkabel ertussen uit halen. Of de kabel van je monitor naar je grafische kaart. Anders even google gebruiken, je zal vast niet de enige zijn met die vraag, alleen worden ze vaker gesteld door de ouders zelf dan door hun kinderen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 De wekker af laten gaan, als je niets kan vinden Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 De wekker af laten gaan, als je niets kan vinden doe ik al:D in ieder geval Tanx voor de hulp Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 maar ik wil iets dat het regelmatig doet, dus elke dag om 4 uur i.p.v 1 keer. Als de Pc opstart dan vraagt hij meestal om een wAchtwoord. Dus ik laat mij ouders een wachtwoord doen zodat ik niet op de pc kan. Maar ik kan dat gewoon kraken. Is er niet een programmaatje waar mijn ouders een wachtwoord in kan voeren zodat ik niet op de pc kan? Want dan weet ik niet hoe ik het moet kraken. Hoezo kan je dat kraken? Anders moet je vragen dat je ouders eens een ander wachtwoord instellen.. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 maar ik wil iets dat het regelmatig doet, dus elke dag om 4 uur i.p.v 1 keer. Als de Pc opstart dan vraagt hij meestal om een wAchtwoord. Dus ik laat mij ouders een wachtwoord doen zodat ik niet op de pc kan. Maar ik kan dat gewoon kraken. Is er niet een programmaatje waar mijn ouders een wachtwoord in kan voeren zodat ik niet op de pc kan? Want dan weet ik niet hoe ik het moet kraken. Hoezo kan je dat kraken? Anders moet je vragen dat je ouders eens een ander wachtwoord instellen.. nou als ik mijn PC in veilige modus opstart en dan met de uitknop uitzet dan hoef ik geen ww meer in de vullen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 http://thecustomizewindows.com/2010/12/create-an-usb-key-to-lock-and-unlock-windows-7/ Dit ga ik ook gebruiken zodra ik een diskette kan vinden, maar dit werkt geloof ik ook Niet te kraken, je moet wel oppassen want als je die stick kwijt raakt mag je je pc formatteren. Dat voor het inloggen. Voor het afsluiten heb ik http://www.lullsoft.com/ welke je via Windows als je Vista of hoger hebt zo kan instellen dat alleen admins het kunnen openen geloof ik. Weet niet zeker... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.