edgardn123 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 is er eigenlijk een haitiaanse wijk? (of cubaans of 1 van die andere eilanden daarzo) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 In GTA IV zijn er niet echt Haïtiaans of Cubaanse wijken. Er zullen vast wel Cubanen of Haïtianen rond lopen in de stadsdelen. In Vice City zijn de wijken er natuurlijk wel. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Je hebt natuurlijk wel Little Italy met z'n Italianen, Chinatown met z'n Chinezen en zuidelijk Broker waar veel Russen rondhangen. Bewerkt: 1 maart 2011 door guardian1980 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Het is alleen niet meer zo overduidelijk in IV, er staan geen opvallende groepen op een straathoek met allemaal dezelfde "colors". Je merkt het vanzelf echter als je in de verkeerde buurt een bestuurder achter zijn stuur vandaan trekt. Je moet er niet vreemd van opkijken als er dan ineens om je heen allerlei wapens tevoorschijn komen en op je beginnen te schieten.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 en natuurlijk niet te vergeten de ''zwarte buurten'' Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ja maar dat zijn volgens mij geen cubitianen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Cubitianen, en dat zegt ie zonder met z'n ogen te knipperen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Het is alleen niet meer zo overduidelijk in IV, er staan geen opvallende groepen op een straathoek met allemaal dezelfde "colors". Je merkt het vanzelf echter als je in de verkeerde buurt een bestuurder achter zijn stuur vandaan trekt. Je moet er niet vreemd van opkijken als er dan ineens om je heen allerlei wapens tevoorschijn komen en op je beginnen te schieten.. Net achter dit feit gekomen, ik loop perongeluk tegen een rus aan in de seksshop... trekt ie opeens een mes, ik rennen... liep er opeens een hele groep achter me aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.