edgardn123 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Reactie Verwijderd Bewerkt: 7 juli 2014 door edgardn123 Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Wat wil je nu met dit Topic? Beetje nutteloos hé? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Als we nu een topic moesten maken voor elke beledeging die in GTA IV voorkomt ... dan zou het hier nog een rare boel geweest zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Tja in het echt leven zijn er ook veel mensen die schelden, maar wat wil je eraan doen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Tja in het echt leven zijn er ook veel mensen die schelden, maar wat wil je eraan doen? Ben het helemaal met je eens. Mensen schelden altijd al denk ik. In de Prehistorie ook al, tenmiste daar ga ik van uit. En ik scheld ook vaak genoeg met kanker. Ik geef het toe, en doe er ook niet moeilijk over. Maar ik zorg er meestal wel voor dat het er niet uit springt. Reageren
edgardn123 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Reactie Verwijderd Bewerkt: 7 juli 2014 door edgardn123 Reageren
Dvt Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 En nu... Ga je nu Rockstar aanklagen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Hier valt niets tegen te doen. Het is in het echte leven ook zo en in een game als dat kan schelden zeker niet missen. Al is het met dit woord je kan er weinig aan doen. Als je het echt niet meer wil horen dan kan je het proberen uit de audio files te halen als je het daar kan vinden. (Ik weet niet of dit al mogelijk is.) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik heb al heel wat uren doorgebracht sinds de release datum in IV, maar deze frase heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Ik schat de kans hoger in dat je het hebt misverstaan, en dat er iets anders werd geroepen. Rockstar Games heeft wel normen en waarden, ook al maken ze voornamelijk 18+ games. Een geluidsfragment kan me overtuigen, zo niet, dan gaat er binnenkort een slotje op. Reageren
PrioX Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Kleine bump.. :$ Ik speelde deze avond GTA IV, en wat de TS zei klopt. Ik heb iemand dit scheldwoord, kanker horen roepen. Wanneer je bij deze man in de buurt komt en schiet, dan moet je maar eens goed luisteren. Je kan deze man vinden in het noorden van Alderney. Ik geloofde het eerst zelf ook niet toen ik dit topic voor het eerst las.. Maar nu ik het voor het eerst heb gehoord ben ik van gedachte veranderd Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik dacht dat Michael Graves zo'n politici was die je niet tegen kon komen op straat? Reageren
PrioX Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Geplaatst: 20 maart 2011 Ik dacht dat Michael Graves zo'n politici was die je niet tegen kon komen op straat? Klopt, alleen zijn skin is gebruikt voor een ped in LC. Die kom je vaak tegen in het noorden van Alderney Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 ik vind het wel grappig dat ze schelden, ik scheld achter de pc terug . Maar zolang het schelden niet te ver gaat is er niks aan de hand Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Je weet toch wel dat ze je niet kunnen horen hé? Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Je weet toch wel dat ze je niet kunnen horen hé? bedoel je die mensen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.