Jump to content

scheldende mensen


edgardn123

Recommended Posts

Okee ff serieus het is natuurlijk raar dat iets als "kanker kop" in GTA komt, Maar maak je er ook een probleem van als dit in het echt word gezegd?

Ik bedoel er gaan dan heus niet minder mensen aan dood als het niet meer gezegd word....

Wil niet zeggen dat ik het goedkeur hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    3

  • PrioX

    2

  • edgardn123

    2

  • Flokkert

    2

Waar doen jullie moeilijk over? Er staat niet voor niets een symbool met grof taalgebruik aan de achterkant van de cd-box. Ik zie ook een paar mensen zeggen dat Amerikanen niet met kanker schelden, dat geloof ik ook wel, maar wie zegt dat het een Amerikaan is? Er komen ook Nederlanders voor in Liberty, dus misschien is hij dat ook wel. LC is zo een beetje opgebouwd door Nederlanders, dus zo gek is het denk ik niet dat je mensen met cancer hoort schelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dat niet kunnen? Je bent toch in Amerika. Ik denk dat meer mensen je zullen verstaan als je Engels praat in Liberty City. Nouja, maakt ook niet uit. Maar ik bedoel maar, dat je mensen met dat woord hoort schelden zou niet onmogelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...