Jump to content

Gaming desktop samenstellen


muco68

Recommended Posts

hallo,

Ik wil zelf een desktop samenstellen en ik had een beetje hulp van jullie nodig.

Ik wil een -intel core i7-990x processor of een andere intel core i7 die snel is.

-Nvidia grafische kaart gtx580

-8gb ram geheugen maar weet niet welke

-Harddisk van 500 tot 600 gb maar weet niet welke

-Behuizing: Thermaltake Armor a60

-Moederbord wil ik intel maar weet niet welke model

-Power supply weet ook niet welke

Graag wil ik jullie hulp met waar ik deze producten allemaal kan kopen voor een mooi prijs, wat ik vergeten heb op te noemen en Natuurlijk hulp bij de somigge keuzes van mij wat beter kan of welke merk of type ik kan nemen.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom perse Intel als je met AMD hetzelfde voor minder kunt krijgen? Of nouja dat was het toch? :puh: En zo ook met nVidia, als er nou een kaart is die hetzelfde kan maar goedkoper is van ATi?

Brengt mij ook bij je RAM, 8gb is pure overkill. 4gb is al meer dan genoeg :Y

En het moederbord.. Als je Intel i7 wilt moet je een apart moederbord nemen, want de i7-processor heeft een hele andere socket dan andere processors, als je bijvoorbeeld een AMD Phenom neemt met AM3-socket en je wilt upgraden is er veel meer kans op dat je een betere AM3 processor vind dan dat je een beter i7 vind.

Klopt het zo wat ik zeg hardware kenners? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik wil het wel kopen maar ik vind 8gb ram ook wel een beetje te veel daarom dat ik het aan jullie vroeg. Me budget is 1000 euro liever minder. Maar ik wil er wel wat snels voor.

Ik hoor het graag van jullie als jullie een goede samenstelling voor mij hebben waarme ik ALLE games gemakkelijk kan spelen

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oh haha niet gezien:P

HIj wou een 990X met 8GB en GTX580 dus ik ik zoek het wat goedkoper uit :puh:

maakt niet uit mijn fout

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B381279%5D=1&product%5B260479%5D=1&product%5B309235%5D=1&product%5B280465%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B385562%5D=1&product%5B364091%5D=1&product%5B204713%5D=1

Iets meer dan 1000 euro, je kunt om geld te besparen gaan voor een I5 2500 i.p.v. I7 2600 of 4GB geheugen nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...