Jump to content

Hoeveel zou ik voor PSP vragen


SanAndreasStories

Recommended Posts

Hey ik wil mijn PSP verkopen want ik wil zo graag een basgitaar kopen en ik speel toch bijna nooit met de PSP :puh: .Hoeveel zou ik vragen voor dit?

PSP-2000 + USB kabel + Oplader + Hoesje + 1 Hoesje voor PSP spel + MemoryStick 8 GB + AV kabel

Prince of Percia Revelations

Mdnight club 3:DUB edition

Killzone:Liberation

GTA:Liberty City Stories

Driver 76

Medal Of Honor Heroes 2

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

Maximum €150. Maar met de NGP in zicht betwijfel ik of er nog veel interesse is in een tweedehands PSP. Je kan natuurlijk zelf een kijkje nemen op veilingsites om een indicatie te zien van wat je ongeveer kunt vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Houdt dan een 8GB MS de prijs niet omhoog :-(

Die zal zeker de prijs wel wat omhoog schroeven, maar zoals al eerder gezegd: Er komt een nieuwe versie, er zijn ook al nieuwere versies, en die spellen kosten ook niet extreem veel meer. Ik denk dat als je 150 vraagt, je hem wel kunt verkopen. Als je hoger gaat, zal het al moeilijker worden. Je kunt natuurlijk ook even een kijkje nemen op Marktplaats, maar je prijs zal ook af hangen van de conditie van je PSP. Als hij vol krassen staat, zul je dus zeker niet de volle prijs kunnen vangen.

Over die NGP en verkoopmogelijkheden van PSP-2000: Ik weet ook geen richtprijzen voor die NGP, ik kan wel begrijpen als een minder modaal gezin liever iets minder neerleggen en toch zo'n console kunnen geven met wat spellen en extra dingen erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je ook aanraad: Hou wel een bepaald bedrag in je hoofd, van wat je er voor wil hebben, maar zet die prijs er niet bij. In plaats daarvan zet je de advertentie op bieden en zeg je erbij dat je alleen bij serieuze biedingen reageert. Kan je biedingen ook verwijderen? Zo ja, doe dat dan met onserieuze. Want als iemand bijv. 50 euro biedt, gaat de volgende er bijv. maar 5 euro boven zitten.

*kuch* Als je biedingen niet kan verwijderen, kun je natuurlijk zelf ook nog een bod doen onder een andere naam *kuch*

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik je ook aanraad: Hou wel een bepaald bedrag in je hoofd, van wat je er voor wil hebben, maar zet die prijs er niet bij. In plaats daarvan zet je de advertentie op bieden en zeg je erbij dat je alleen bij serieuze biedingen reageert. Kan je biedingen ook verwijderen? Zo ja, doe dat dan met onserieuze. Want als iemand bijv. 50 euro biedt, gaat de volgende er bijv. maar 5 euro boven zitten.

*kuch* Als je biedingen niet kan verwijderen, kun je natuurlijk zelf ook nog een bod doen onder een andere naam *kuch*

Op Marktplaats kun je biedingen verwijderen, maar je kan ook de functie 'bieden vanaf ...euro' aanvinken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...