Dr.Oppai Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Als je het bij Boll.com pre-ordered, krijg je dan wel een bonus? Want als je het bij Origin pre-ordered heb je een download versie terwijl ik het wel op een CD wil hebben. Reageren
commando Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 echt, wat een crapmap is die Metromap rush en Battlefield ... een ongelukkige liefdesrelatie... geef mij maar gewoon infantry conquest, rushlike modes past meer bij Call Of Duty... Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht. Op welke console heb je het gespeeld? Wel PC hopelijk? Anders telt je mening gewoon niet, BattleField is nou eenmaal PC. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht. Op welke console heb je het gespeeld? Wel PC hopelijk? Anders telt je mening gewoon niet, BattleField is nou eenmaal PC. Gears of war is een X360 only game, dat zegt al veel... Naast dat mensen niet inzien dat een bèta geen volledige game is, en zelfs verre van. Bèta is een game in een deel van een game en meer bedoeld voor testen en bugs te vinden, en een demo is een deel van een afgemaakte game dat de volledige game moet promoten. Reageren
commando Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 (bewerkt) Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht. Op welke console heb je het gespeeld? Wel PC hopelijk? Anders telt je mening gewoon niet, BattleField is nou eenmaal PC. was dat maar zo, dan hadden we nu een betere game gehad ( kijk maar naar welke bf's pc only zijn, en welke BF's goed zijn... ) _________ mijn 1e indruk, is dat de game eigenlijk niet veel meer is als een verbeterde versie van bfbc2... tot nu toe staat m'n vizier op niet kopen... maar ja, nog even wachten op caspian border en met geluk doet dat mijn vizier van richting veranderen... @golf: nee, zo is het niet helemaal... je hebt de closed beta, daar word nog echt dingen aan veranderd tot aan de release... maar de Open Beta, is toch meer een tegenwoordige demo van de game... het enige wat men nog veranderd tot de release , is bugs patchen. Ik heb dit ook bij BFBC2 gedaan ( daar deed ik ook mee aan de closed beta ) en ook daar werden alleen bugs gepatched. de voornaamste redenen van een Open Beta is Promoten, Bugs Patchen en kijken of de servers ( battlelog, Origin, het spel etc.) het aantal mensen aan kunnen en of het goed loopt. Bewerkt: 30 september 2011 door commando Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 echt, wat een crapmap is die Metromap. rush en Battlefield ... een ongelukkige liefdesrelatie... geef mij maar gewoon infantry conquest, rushlike modes past meer bij Call Of Duty... D'r zit in ieder geval al meer tactiek achter dan bij Battlefield Bad Company 2 (Battlefield Bad Company 1 was beter, mijns inziens), dat kun je niet ontkennen. In deze nieuwe map zitten er tenminste mooie flankacties tussen, waar het in Bad Company 2 vooral frontaal erin rushen was. (ah, vandaar die naam.) Het feit dat multiplayeren zo zwaar zuigt soms is omdat men gewoon zelf probeert een objective te doen. Zorg ervoor dat je met een paar man die je kent gaat gamen. Neem een medic en een support gastje mee - iemand met een flashlight is ook wel handig - en een shotgun om iedereen even neer te wipen die zich nog wil verzetten. Kijk dan nog maar eens of het doelloos erin rennen is. Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht. Op welke console heb je het gespeeld? Wel PC hopelijk? Anders telt je mening gewoon niet, BattleField is nou eenmaal PC. Lol... Nog niet gehoord dat de console versies grafisch zwaar omlaag gehaald zijn, Flokkert? Full HD op PC ftw. mijn 1e indruk, is dat de game eigenlijk niet veel meer is als een verbeterde versie van bfbc2... tot nu toe staat m'n vizier op niet kopen... maar ja, nog even wachten op caspian border en met geluk doet dat mijn vizier van richting veranderen... En waarom vind je het een veredelde versie van Battlefield Bad Company 2? Wat had er dan anders moeten zijn, om het weer een echte "Battlefield" game te laten zijn? Enige waar ik me op het moment wat aan irriteer is de Alt+Enter actie die je steeds moet doen bij mapwissels. Daarnaast had een squadselect optie ook wel aanwezig mogen zijn.. ik kom nu steeds in dezelfde squad terecht. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 (bewerkt) Bij mij is de download-server steeds overbeladen Wat moet trouwens dat Origin voorstellen , weer zoiets al steam? Ik vind steam wel genoeg.. Bewerkt: 1 oktober 2011 door Davedavy Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Bij mij is de download-server steeds overbeladen Wat moet trouwens dat Origin voorstellen , weer zoiets al steam? Ik vind steam wel genoeg.. Origin is een variant op Steam, alleen dan door EA ontwikkeld en enkel voor EA games. En Commando, dat zeg ik toch? Testen en bugfixes, en zonder te testen kom je niet aan bugs en dus niet aan fixes daarvoor. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik heb het spel eergisteren ook gedownload. toe ik het wou opstarten was het aan het laden en kreeg dan een foutmelding . ik heb al ook al eens op compatiliteits problemen oplossen geklikt maar dat heeft er niks aan verandert , buiten dat hij zelf niet meer laade . ook als administrator uitvoeren heeft niks verandert. wat er nu gebeurt na al die dingen is dat hij wel laad , maar er gebeurt verder niks kan iemand me helpen aub ? want ik keek er echt naar uit om het te spelen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik heb het spel eergisteren ook gedownload. toe ik het wou opstarten was het aan het laden en kreeg dan een foutmelding . ik heb al ook al eens op compatiliteits problemen oplossen geklikt maar dat heeft er niks aan verandert , buiten dat hij zelf niet meer laade . ook als administrator uitvoeren heeft niks verandert. wat er nu gebeurt na al die dingen is dat hij wel laad , maar er gebeurt verder niks kan iemand me helpen aub ? want ik keek er echt naar uit om het te spelen Al alle Bèta's veranderd naar Beta's? Dat zou het probleem moeten oplossen volgens sommigen. (ookal doet hij het bij mij nog niet ) Reageren
StijnGTA Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Al alle Bèta's veranderd naar Beta's? Dat zou het probleem moeten oplossen volgens sommigen. (ookal doet hij het bij mij nog niet ) jep, heb het net gedaan, ook die HOTKEY dingen aangepast . nu laad het en krijg ik ook de foutmelding weer . ik zou een fotootje ervan willen uploaden maar weet helaas niet hoe dit moet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Weet iemand waarom mijn BF3 soms vast loopt na het sluiten van een potje? En waarom ik ook een error kreeg tijdens het opstarten van het spel? ( PS3 ) Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Sommige servers kan ik goed op ultra spelen met 70-80 FPS. Maar dan zijn er ineens servers waar ik op medium net 30 FPS haal. Slaat echt nergens op Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Dus.. niemand weet waarom ik niet kan joinen ondanks dat ik alles heb veranderd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.