Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zojuist Singleplayer uitgespeeld, kort maar heftig verhaal. Mooiste missie voor mij:

De US Navy missie waar je WSO (weapons system officer) van een Super Hornet ben. Echt prachtig, beetje desorienterend af en toe door het draaien van de kist en zorgen dat je die Flankers in je vizier krijgt. Het aanvallen van het vliegveld is erg gaaf met de verschillende wapens. Missie is compleet met launch en recovery vanaf het vliegdek.

Irritatie tijdens een van de missies bij het moeten wachten tot naar je eindpunt te kunnen, als je niet uitkijkt doe je erg vaak dat stukje van de missie.

Missie waar je met je collega een gewonde gevangene avoert, iedereen springt dan in de Opsrey maar jij moet even wachten

Diversiteit was goed, alleen had het wat langer gemogen. Manier waarop het verhaal wordt verteld is best goed gedaan, het is niet zo heel moeilijk om alles te snappen, maar je moet zeker de filmpjes niet overslaan voor de eerste keer.

Je hebt inderdaad weinig vrijheid, je kan zelfs op een gegeven moment na een stuk gelopen hebben niet meer helemaal terug om een wapen op te pakken of ammo te pakken. En die interactie bij sommige dingen waar je een knoppencombinatie moet gebruiken (ala James Bond) hoefde bij mij ook niet zo erg maar leuk gedaan. Grafisch erg mooi gemaakt, als je een HD tv hebt, installeer dan echt de HD content die op de MP schijf staat, daar vraagt de game zelf in het begin om. De interactie tijdens klimmen en over obstakels springen is echt erg goed gedaan en ziet er beter uit dan die andere shooterreeks. (ga geen namen noemen, die weten jullie wel.)

Multiplayer alvast kort gespeeld. Zag er ook geweldig uit. Wat ik lekker vond is dat je naast quick match ook servers kan kiezen, en dan nog kan filteren ook zodat je alleen Europese servers pakt. Alleen nog maar Rush gespeeld aangezien ik dat het mooiste van de mp vind. Heb nog geen geluiden gehoord bij het instorten van gebouwen zoals bij BFBC2, maar wat wel gaaf is dat je dan tussen het puin kan rondkruipen en zo weer een nieuwe sniperplek heb gemaakt.

Al met al een erg goeie game, met in de SP toch een paar kleine schoonheidsfoutjes, maar als je daar niks van af weet dan zie je die niet eens. :puh:

En nu weer verder met MP, school hartelijk dank voor de 2 weken vrij.

PS: Als er iemand vind dat er te weinig in spoilers is gezet laat het me dan weten, kunnen we dat rechtzetten.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

nu kijk ik al maanden uit om het spel te spelen, had ik het endelijk dan waren er problemen met de activatie, die heeft EA of Dice nu opgelost en nu krijg ik een foutmelding :cry:

Ik had die foutmelding ook al bij de Beta en hij luid als volgt : Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of , als dit al is geinstalleerd maak dan een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma's van het Configuratiescherm

Ik vind dit echt zo spijtig :cry:

ik heb het ook al eens opnieuw geinstalleerd en dat heb ik ook met origin gedaan.

Ik heb ook mijn driver geupdated en mijn pc opgekuist maar niks helpt :N

op internet heb ik er ook nog niks van gevonden.

Kan iemand mij helpen asjeblieft ? dat zou ik heel erg apprecieren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb 'm inmiddels en hij is echt vet gewoon!!

loop nu alleen vast bij campaign: missie 7 dacht ik iig in de villa

Eerst ben je als rus met die 2 andere in die villa gegaan en heb je die gast vermoord (in helikopter), maar na cutscene krijg je die amerikaan die dan alleen in de villa gaat, als ie bij dat lijk is spreekt die rus je aan en dan komt er iemand aan lopen en zegt iets van 'get on the floor' maar daarna kan ik niets doen en wordt ik altijd doodgeschoten.. wat moet ik doen, waar moet ik op drukken? (PC)

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Na 2 dagen te hebben zitten kloten doet die het toch eindelijk ^^ .

Echt een geweldige game! Nadat ik de sensivity wat had aangepast was ik gelijk al aan de handling gewend en het eerst potje had ik al 17-4 k/d ^^ .

Maar weet iemand of je bij de Singleplayer aim assist uit kan doen zonder hem op hard te moeten spelen? Ik wil namelijk geen aim assist maar ik wil hem ook niet op hard hebben staan want ik ga toch iets te snel en te vaak dood dan :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

@ Cylas:

Je moet gewoon 1 keer schieten, en dan schiet hij. De rest zie je dan wel. :puh:

ja, echt gaar dat had ik ook de 1e paar keer... ziezo steeds op die buttons bashen vind ik best gaar in SP :puh: " E " moet je dan vet snel op E drukken... verprutst voor mij een beetje het verhaal dat soort acties :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...