Nick_Kerkwijk Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 (bewerkt) Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Bewerkt: 30 oktober 2011 door Nick_Kerkwijk Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik vind het wel goed zo. Ik merk heel goed dat ik veel meer bezig ben met stats en unlocks, het gewoon makkelijker te zien zonder het spel helemaal op te starten. Ook bij andere Battlefield had je daar speciale sites voor die je stats bijhielden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Ik vind het wel goed zo. Ik merk heel goed dat ik veel meer bezig ben met stats en unlocks, het gewoon makkelijker te zien zonder het spel helemaal op te starten. Ook bij andere Battlefield had je daar speciale sites voor die je stats bijhielden. Ja, maar normaal moet je heel het spel opstarten, naar de filmpjes kijken, het menu laden, etc. Nu gaat het van Battlelog gewoon direct naar het laadscherm van de server. Geweldig toch? Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. In het begin zonder unlocks moet je vooral dogfighten met andere jets (alhoewel dat niet echt bij elkaar past) of helikopters neerhalen. Het is inderdaad wel moeilijk door de stingers enzo, maar gewoon blijven proberen! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 More Statistics Kills 760 Deaths 510 K/D Ratio 1.49 Kill assists 142 Score/Min 390 Quits 12% Vehicles Destroyed 7 Vehicles Destroyed Assists 1 Avg. Weapon Accuracy 18% Longest Headshot 182 m Kill Streak Bonus 12 Skill 255 Squad Score Bonus 560 Repairs 1 Revives 0 Heals 0 Resupplies 4 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Waar kan je die straaljagers in mp vinden dan ? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 In sommige qonquest mappen zitten die gewoon. Bijvoorbeeld in die map met die grote toren in het midden. Weet de naam er even niet meer van. Reageren
madviper Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Caspian Border is dat. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 30 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2011 Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. Je moet ook een beetje geluk hebben dat er mensen in je spel zitten zonder stingers. Ik word er soms helemaal gek van in een potje en in een ander potje heb je er helemaal geen last van. Je moet trouwens zoveel mogelijk spotten in een jet, en vooral met de rem erop vliegen zegmaar, dan heb je meer tijd om te richten en schieten. Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. Je moet ook een beetje geluk hebben dat er mensen in je spel zitten zonder stingers. Ik word er soms helemaal gek van in een potje en in een ander potje heb je er helemaal geen last van. Je moet trouwens zoveel mogelijk spotten in een jet, en vooral met de rem erop vliegen zegmaar, dan heb je meer tijd om te richten en schieten. jets zijn echt gaar in BF3, geef mij maar de jets in BF2 Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. Je moet ook een beetje geluk hebben dat er mensen in je spel zitten zonder stingers. Ik word er soms helemaal gek van in een potje en in een ander potje heb je er helemaal geen last van. Je moet trouwens zoveel mogelijk spotten in een jet, en vooral met de rem erop vliegen zegmaar, dan heb je meer tijd om te richten en schieten. jets zijn echt gaar in BF3, geef mij maar de jets in BF2 Vond ik in het begin ook, maar nu vind ik dogfighting met jets echt gaaf. Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Weet iemand of het toch een beetje lagg is of gewoon turbulentie als je in een jet vliegt? Soms schud het vliegtuig op en neer zegmaar, ook al is het maar voor even. Het schijnt inderdaad dat er wat turbulentie kan optreden. En nu we het toch over jets hebben. Hoe is het mogelijk om punten te halen? Ik vind het vliegen met die dingen echt leuk, maar elke keer als ik alleen al opstijg krijg je alweer gepiep. En omdat ik nog geen flares heb, is het vaak een kwestie van heel onvoorspelbaar vliegen. Je moet ook een beetje geluk hebben dat er mensen in je spel zitten zonder stingers. Ik word er soms helemaal gek van in een potje en in een ander potje heb je er helemaal geen last van. Je moet trouwens zoveel mogelijk spotten in een jet, en vooral met de rem erop vliegen zegmaar, dan heb je meer tijd om te richten en schieten. jets zijn echt gaar in BF3, geef mij maar de jets in BF2 Vond ik in het begin ook, maar nu vind ik dogfighting met jets echt gaaf. probleem is, echt dogfighten zit er niet bij... geen rockets ( aan begin ), veel AA Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Nou ik ben anders blij dat die jets wat minder zijn als in BF2 hoor. Vond dat er toch wat teveel goede bombers waren in BF2... Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 (bewerkt) Ik mis de BF2 sfeer waar je nog mods kon doen, Single Player conquest battles en met vrienden een Conquest Coop. Waarom moest dat eruit :S Én de goewe ouwe commander! Bewerkt: 31 oktober 2011 door Davedavy Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Squad Score Bonus 560 Repairs 1 Revives 0 Heals 0 Resupplies 4 Aii.... die teamwork! Squad Score Bonus 15 970 Revives 155 Heals 2 753 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.