Davedavy Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 (bewerkt) BF3 Blijft steeds hangen en dan moet ik hem afsluiten Mijn PC kan hem toch wel aan: Processor: Intel® Core i7-2630QM CPU @ 2.00GHz (8 CPUs), ~2.0GHz Memory: 6144MB RAM Available OS Memory: 6056MB RAM Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Geforce GT 540M 1 GB Die gast van support zegt: Uninstall the BF3. Delete the BF3 directory in Documents. Restart the game. Im concluding you dont need longer support. Bye and take care. Ok... En hoe wil ik die game opnieuw starten als ik hem moest verwijderen Bewerkt: 31 oktober 2011 door Davedavy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Hoe staat het ervoor met jullie K/D's en W/L ratio's? K/D hier is 1.686 en W/L is 1.53. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 K/D is 1.09 en W/L ratio is precies 2. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Zo net lekker potje gehad 38 Kills en 15 Deaths Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Mijne is atm 1.1 k/d en w/l is iets van 0.76, maar heb nog niet zoveel gespeeld. En als ik speel is het meestal met wat clanmaten en niet zo heel serieus eigenlijk, meer voor de lol. Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 K/D is totaal geen goed criterium om naar te kijken.. (als 't om je team gaat) W/L kun je al íets meer mee. Squad punten tellen hier overigens al lekker mee. Speel altijd met 4 mensen die op TeamSpeak zitten, dan even die lui 3x achter elkaar schockpaddlen en je bent binnen! Alles voor de punten! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 K/D is totaal geen goed criterium om naar te kijken.. (als 't om je team gaat) W/L kun je al íets meer mee. Squad punten tellen hier overigens al lekker mee. Speel altijd met 4 mensen die op TeamSpeak zitten, dan even die lui 3x achter elkaar schockpaddlen en je bent binnen! Alles voor de punten! Score per minute is bij mij 307, terwijl de meeste van me clan rond de 250 blijven steken en ik dus al minder tijd heb gespeeld voor dezelfde scores. Reageren
commando Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Co-op is ook best leuk moet ik zeggen, vooral die voertuig missies Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Co-op is ook best leuk moet ik zeggen, vooral die voertuig missies Co-op is idd leuk, heb hem al uitgespeeld op hard, en enkel de derde missie is pittig, rest is goed te doen. Zodra je weet hoe je de derde missie moet doen is ook die makkelijk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Mijn favoriete wapen is nu de SV98. Echt lekker, zo een Bolt-Action. 70% van mijn kills daarmee zijn headshots ;D Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Kun je ook een conquest battle doen met bots? Of kan dat niet meer? Reageren
StijnGTA Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Vandaag eindelijk battlefield 3 kunnen spelen na veel geknoei met de pc. Echt een zalig spel Reageren
Reinier93 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Echt super gave game! Alleen blijf ik het richten lastig vinden tov Bad Company 2 op de PS3. Ik weet niet precies wat er veranderd is maar iets aan het richtsysteem is anders. Kan er maar niet aan wennen Ik vond het in Bad Company 2 fijner. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Echt super gave game! Alleen blijf ik het richten lastig vinden tov Bad Company 2 op de PS3. Ik weet niet precies wat er veranderd is maar iets aan het richtsysteem is anders. Kan er maar niet aan wennen Ik vond het in Bad Company 2 fijner. Dat kan misschien eraan liggen dat je moet wennen, maar het kan ook zijn dat je nog een klote scope/reddot of wat dan ook gebruikt. Dat had ik in het begin ook en nu ben ik gewend aan een soort reddotsight. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik ben er nu eindelijk achter gekomen hoe je van volautomatisch naar semi automatisch gaat op je wapen . Gaat zo al stukken beter op lange afstanden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.