Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ik ben er nu eindelijk achter gekomen hoe je van volautomatisch naar semi automatisch gaat op je wapen :7 . Gaat zo al stukken beter op lange afstanden :) .

Dat is echt gaaf ja, dan kun je met snel tikken op de schietknop veel beter schieten zonder recoil'. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan het spel niet langer spelen dan 10 min , dan hangt het helemaal vast :cry:

Komen ze bij EA tot de conclussie, het is een bug, wacht tot een update... :duh:

Het werkt _O_ _O_ _O_ _O_

Gewoon mijn videokaart updaten :7.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Echt super gave game! Alleen blijf ik het richten lastig vinden tov Bad Company 2 op de PS3. Ik weet niet precies wat er veranderd is maar iets aan het richtsysteem is anders. Kan er maar niet aan wennen :puh: Ik vond het in Bad Company 2 fijner.

Dat kan misschien eraan liggen dat je moet wennen, maar het kan ook zijn dat je nog een klote scope/reddot of wat dan ook gebruikt. Dat had ik in het begin ook en nu ben ik gewend aan een soort reddotsight.

Ik heb het al opgezocht, er is idd iets veranderd..

http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/#!/bf3/forum/threadview/2832654624702934756/

Daar staat er meer over (: Maar blijkbaar werkt DICE er al aan

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel weinig cover aan de screens te zien :schater:

Mjah, in 1942 was er ook niet zoveel cover e :) bf2 heb ik nooit echt gespeeld dus ik weet niet hoe de map er daar uitzag :puh:

Ik zag op battlelog dat je ok wapens kunt vrijspelen, 2 per kit ongeveer door een bepaald aantal punten met Co-op te halen . maar wat houd dat in ? zijn dat missies naast je campaign ? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...