Shotyoudie Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Er is wel weinig cover aan de screens te zien Mjah, in 1942 was er ook niet zoveel cover e bf2 heb ik nooit echt gespeeld dus ik weet niet hoe de map er daar uitzag Ik zag op battlelog dat je ok wapens kunt vrijspelen, 2 per kit ongeveer door een bepaald aantal punten met Co-op te halen . maar wat houd dat in ? zijn dat missies naast je campaign ? Bovenaan staat Co-op. Hier kan je samen met een vriend of via matchmaking een missie spelen, voor deze missie krijg je punten en dat zijn dan je Co-op punten. Ik heb de M98B net vrijgespeelt.. wat is die underpowered, met zo'n ding kan je in het echt ledenmaten eraf schieten en ingame moet je 2 kogels schieten op de meeste plekken en 1 in het hoofd. Net als de SV98 en M40A5 allemaal evenveel damage Reageren
madviper Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 verwar je hem niet met de M95? Die heeft .50 kogels en kan goeie schade aanrichten. Of ja hitmarkers in dat andere proppenschieter spel. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Hier mijn stats tot nu toe: Reageren
StijnGTA Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Nice mijn W/L staat nu op 0.24 ofzoo mijn k/d is ook niet zoooo goed, maar hij is aan het beteren wat zijn jullie favoriete mappen ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Caspian Border. Capsian is echt een toffe map, alleen had wel iets groter mogen zijn. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Stats tot nu toe Net ook een lekker potje gehad Reageren
madviper Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) En zie hier het echte antwoord op release van Back to Karkand: Schijnen ook 10 nieuwe wapens erbij te komen: http://bf3blog.com/2011/10/battlefield-3-back-to-karkand-weapons/ En nieuwe voertuigen: BTR-90, F-35B plus nog eentje, denk die gewapende Buggy's die je in het filmpje ziet. Echt dit gaat een leuke kerst worden. Bewerkt: 4 november 2011 door madviper Reageren
StijnGTA Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Jep, ik dacht de video hier ook net te uploaden, het ziet er echt prachtig uit Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik unlock de hele tijd wapens enzo, maar waar kan ik mijn classes veranderen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Geplaatst: 5 november 2011 Ik unlock de hele tijd wapens enzo, maar waar kan ik mijn classes veranderen? Als je in een server zit, en de map zit waar je kan deployen staat ergens customize ofzo, en daar kun je die aanpassen. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 november 2011 Rapport Geplaatst: 6 november 2011 Wat gebeurd er als je een service star voor je class haalt ? Want ik wil niet dat mijn class ineens reset Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.