Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Die resetten zich ook niet, service start levert alleen extra punten op voor mijn gevoel. Voor de rest is er niets aan het handje.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zou ik jullie top 3 maps mogen weten? Ik ga zondag een BF3 server huren , maar ik hoef toch niet alle maps erin, dus ik was benieuwd naar jullie top 3 maps?

Geplaatst:

mijn top drie maps zijn : seine crossing,grand bazzar en operation metro als de team gelijk zijn ;) anders caspian border :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Jij houd van de maps met geen/weinig voertuigen zo te zien :Y

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Caspian border (conquest, tdm) operation firestorm ( conquest, tdm ) kargh island (conquest)

Voor mij hetzelfde. Alleen doe ik bijna altijd conquest want dat vind ik veel leuker dan Rush.

Hebben meer mensen al een ster voor de vliegtuigen? Ik weet niet precies hoe het heet, maar je krijgt een vette dogtag en heb nu een of andere Jammer vrijgespeeld. Het volgende wat er vrijgespeeld wordt is een 2 star maintenance ofzo. :puh:

Geplaatst:

Hoe maak je daar zoveel kills mee ? Als ik andere vliegtuigen kapot schiet krijg ik altijd vehicle disabled en stapt de piloot uit :ch:

en naar F ( in veel games gebruikt als Firerate )

Welke games dan? Ik heb dat namelijk nog nooit eerder gezien.

voor namelijk oudere shooter- games ( rainbow 6 bijvoorbeeld )

Bewerkt: door commando

Hoe maak je daar zoveel kills mee ? Als ik andere vliegtuigen kapot schiet krijg ik altijd vehicle disabled en stapt de piloot uit :ch:

Tja je moet proberen om hem te blijven raken zegmaar, als je hem kapotgeschoten hebt en je raakt hem daarna nog even is het een kill. En eerst raken met het kanon en daarna met een raket, zodat hij al een beetje beschadigd is en dan is hij in 1 keer dood, als de raket hem raakt, zonder dat hij eruit kan springen.

Ik gebruik nu trouwens geen raketten meer maar een guided raket, daarmee kun je jeeps en tanks enzo kapot maken. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Geplaatst:

Welke modes spelen jullie eigenlijk?

Ik speel voornamelijk conquest en rush.

Conquest omdat je met twee goeie teams veel punten kunt maken(denk aan vlaggen veroveren) en je blijft dan niet op dezelfde punten van de map.

En Rush omdat je de hele tijd een beetje opschuift, en als je de m-com aanzet en laat ontploffen zo 600 punten erbij hebt.

Geplaatst:

Ik speel bijna altijd conquest, dat is battlefield.

Ik doe ook alleen maar Conquest.

Het is idd meer Battlefield dan rush. Je hebt met rush toch vaker die op dezelfde plek blijven zitten vlijkbij de Mcom om mensen af te schieten.

Geplaatst:

Ik speel bijna altijd conquest, dat is battlefield.

Ik doe ook alleen maar Conquest.

Het is idd meer Battlefield dan rush. Je hebt met rush toch vaker die op dezelfde plek blijven zitten vlijkbij de Mcom om mensen af te schieten.

Hangt er vanaf met wie je speelt... Ik speel overigens alle modes wel, hangt er vanaf waar de anderen waar ik mee speel, spelen :puh: In je eentje spelen is vaak weinig aan.

Geplaatst:

Ik vind het rijden met die snelle wagentjes ook oh zo verschrikkelijk lekker. Volle snelheid over een heuveltje _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...