Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

122 / 118 = 1.03 W/L

Nog 2,5K voor een service star op Recon, heb net ook service star op Engineer gehad. :dans: Ik vind overigens dat ze k/d weg moeten halen, battlefield draait niet om het k/d, maar zo gaat iedereen voor k/d spelen. :bonk:

Vind ikzelf eigenlijk van niet, k/d is een beetje weggestopt terwijl w/l op de eerste pagina staat.

Hoe heet je ingame als ik vragen mag? Heb het al, hoe the fuck krijg je zo'n hoge score per minuut? :O

Bewerkt: door GolfG60
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

122 / 118 = 1.03 W/L

Nog 2,5K voor een service star op Recon, heb net ook service star op Engineer gehad. :dans: Ik vind overigens dat ze k/d weg moeten halen, battlefield draait niet om het k/d, maar zo gaat iedereen voor k/d spelen. :bonk:

Vind ikzelf eigenlijk van niet, k/d is een beetje weggestopt terwijl w/l op de eerste pagina staat.

Hoe heet je ingame als ik vragen mag? Heb het al, hoe the fuck krijg je zo'n hoge score per minuut? :O

Ik speel veel TDM, voor de punten en unlocks. Met die unlocks ga ik dan naar conquest :)

EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Wonkeh/stats/343756543/

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

122 / 118 = 1.03 W/L

Ik speel veel TDM, voor de punten en unlocks. Met die unlocks ga ik dan naar conquest :)

EDIT: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Wonkeh/stats/343756543/

Ah ok, ik dacht dat ik veel had met mijn 308 score per minuut, maar ik speel eigenlijk alleen maar conquest en rush.

Wist niet dat je zoveel punten kon halen met TDM :clown:

Heb je trouwens een vriendverzoek gestuurd ;)

Oké, zit op m'n iPhone waar de battlelog app nog niet voor gereleased is :bonk:

Ze maken er wel reclame mee..

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Heb je op de PC versie van Battlefield 3 ook meerdere disks net als bij de 360 versie het geval is? Van de PS3 weet ik iig dat dit niet zo is.

Geplaatst:

Heb je op de PC versie van Battlefield 3 ook meerdere disks net als bij de 360 versie het geval is? Van de PS3 weet ik iig dat dit niet zo is.

2... eigenlijk een beetje onnodig :bonk: ( het spel wordt toch gedownload )

Geplaatst:

Ja (2 stuks), maar gelukkig heb je nog Origin, waarmee je alsnog het halve spel downloadt én wat je toestaat zonder dvd's te spelen :)

En wat een stats om van te huilen, Shotyoudie. 0 revives, heals en amper repairs of resupplies.. Wat 'n teamwork.

Geplaatst:

Ja (2 stuks), maar gelukkig heb je nog Origin, waarmee je alsnog het halve spel downloadt én wat je toestaat zonder dvd's te spelen :)

En wat een stats om van te huilen, Shotyoudie. 0 revives, heals en amper repairs of resupplies.. Wat 'n teamwork.

mjah, maar in TDM denk ik en merk ik dat er minder teamwork is dan in bv. conquest. omdat het meer om de kills gaat daar. en hij zei dat hij dat vaak speelde dus zal het daaraan liggen denk ik ;)

Geplaatst:

Komt omdat in TDM niet zoveel teamspel is, als je om ammo vraagt krijg je niks, ookal staat er een support langs je ! Ik heb amper Assault/Medic gespeelt vandaar die heals en revives. In conquest ben ik meestal aan het sniperen en af en toe vlaggen veroveren. Als er dan iemand in de buurt dood gaat kan je er meestal niet naartoe, omdat er een tank midden op de weg staat.

Geplaatst:

2... eigenlijk een beetje onnodig :bonk: ( het spel wordt toch gedownload )

Nope, als je naar de snelheid kijkt waarmee je download, dat haal ik niet met internet, het wordt van je cd afgedownload zeg maar ;)

Geplaatst:

mjah, maar in TDM denk ik en merk ik dat er minder teamwork is dan in bv. conquest. omdat het meer om de kills gaat daar. en hij zei dat hij dat vaak speelde dus zal het daaraan liggen denk ik ;)

Kills van je team, ja. Heal en revive een paar teammaten en je (team) staat gelijk een stuk sterker.

Komt omdat in TDM niet zoveel teamspel is, als je om ammo vraagt krijg je niks, ookal staat er een support langs je ! Ik heb amper Assault/Medic gespeelt vandaar die heals en revives. In conquest ben ik meestal aan het sniperen en af en toe vlaggen veroveren. Als er dan iemand in de buurt dood gaat kan je er meestal niet naartoe, omdat er een tank midden op de weg staat.

Ah, zo eentje.. Zou je aanraden 's m'n squad te joinen als ik aan 't spelen ben, meestal hebben we de taken wel wat verdeeld (medic/assault + support en wanneer nodig engineer of recon erbij). Moet je niet gaan (sniper)campen natuurlijk, daar schieten we niets mee op.

Geplaatst:

ja, ik revive wel regelmatig, heb gisteren voor het eerst ook TDM gespeeld, daar deed ik dat ook. :) alleen spijtig dat niet iedereen mee doet aan teamplay en er vele zijn in die gamemode die enkel aan hun kills denken...

122 / 118 = 1.03 W/L

Ik vind dat je met Conquest makkelijker punten kunt krijgen , verover een vlag en je krijgt 450 punten, als je iemand killt maar 100.

@Stijn, je hebt ook van die spelers die helemaal niet aan het team denken en wat gaan touren in een Tank/Buggy/Mobile AA en voor de rest niks :7

Bewerkt: door Davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...