Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En wat een stats om van te huilen, Shotyoudie. 0 revives, heals en amper repairs of resupplies.. Wat 'n teamwork.

Komt omdat in TDM niet zoveel teamspel is, als je om ammo vraagt krijg je niks, ookal staat er een support langs je ! Ik heb amper Assault/Medic gespeelt vandaar die heals en revives. In conquest ben ik meestal aan het sniperen en af en toe vlaggen veroveren. Als er dan iemand in de buurt dood gaat kan je er meestal niet naartoe, omdat er een tank midden op de weg staat.

Ah, zo eentje.. Zou je aanraden 's m'n squad te joinen als ik aan 't spelen ben, meestal hebben we de taken wel wat verdeeld (medic/assault + support en wanneer nodig engineer of recon erbij). Moet je niet gaan (sniper)campen natuurlijk, daar schieten we niets mee op.

Jullie spelen met teamspeak, dat maakt alles natuurlijk een stuk makkelijker en weet je ook dat je een team bent, ipv van een squad vol campende mortierjongetjes.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@Stijn, je hebt ook van die spelers die helemaal niet aan het team denken en wat gaan touren in een Tank/Buggy/Mobile AA en voor de rest niks :7

inderdaad, ik erger me er soms echt aan in het begin van het spel dat er een paar noobs gewoon vertrekken met een buggy of tank terwijl hij er enkel in zit. waardoor de helft van je team te voet moet gaan of moet wachten op de volgende buggy die spawnt :7

Geplaatst:

@Stijn, je hebt ook van die spelers die helemaal niet aan het team denken en wat gaan touren in een Tank/Buggy/Mobile AA en voor de rest niks :7

inderdaad, ik erger me er soms echt aan in het begin van het spel dat er een paar noobs gewoon vertrekken met een buggy of tank terwijl hij er enkel in zit. waardoor de helft van je team te voet moet gaan of moet wachten op de volgende buggy die spawnt :7

Zelfs al sta je er RECHT voor, stoppen ze nog niet terwijl ik dat duidelijk aangeef :7

Verder is het ook kut dat je niet zelf je sqaud kan uitzoeken als je bijv met vrienden speelt..

Geplaatst:

Zelfs al sta je er RECHT voor, stoppen ze nog niet terwijl ik dat duidelijk aangeef :7

Verder is het ook kut dat je niet zelf je sqaud kan uitzoeken als je bijv met vrienden speelt..

Je kan gewoon een eigen squad aanmaken en uitzoeken hoor :puh:

Geplaatst:

hoe doe je dat dan ? :)

Geplaatst:

hoe doe je dat dan ? :)

Ja idd, in BF2 kon dat, maar nu moet je klikken op "Search Sqaud".

Geplaatst:

Ja idd, in BF2 kon dat, maar nu moet je klikken op "Search Sqaud".

In de Bèta kon je inderdaad niet kiezen bij welke squad je wou, maar nu kan dit wel hoor. ;) Je moet gewoon je huidige squad verlaten, dan een squad selecteren en dan onderaan het scherm op "Join" klikken. ;) Het zit inderdaad nogal weggestoken, maar het is mogelijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah oké , bedankt, maar ik las paar maand terug een artikel ( http://www.4gamers.be/nieuws/9104/1/Artillery-strike-voor-squad-leaders-in-Battlefield-3 ) , hoe roep je die Artillery dan in?

is dat niet iets dat je kan vrijspelen met een bepaalde kit ? :)

edit: oeps stond al in het artickel, had het pas ne de post gelezen :cab:

Ik heb wel al gezien dat er iemand uit en buisachtig ding, dingen weg schoot die dan van hoog uit de lucht vielen en ontplofte, ik weet niet of het dat is wat je bedoelt :)

Bewerkt: door StijnGTA
Geplaatst:

Ah oké , bedankt, maar ik las paar maand terug een artikel ( http://www.4gamers.be/nieuws/9104/1/Artillery-strike-voor-squad-leaders-in-Battlefield-3 ) , hoe roep je die Artillery dan in?

is dat niet iets dat je kan vrijspelen met een bepaalde kit ? :)

edit: oeps stond al in het artickel, had het pas ne de post gelezen :cab:

Ik heb wel al gezien dat er iemand uit en buisachtig ding, dingen weg schoot die dan van hoog uit de lucht vielen en ontplofte, ik weet niet of het dat is wat je bedoelt :)

Dat is Mortar, je krijgt een mapje te zien en als mensen iemand spotten krijg je hem te zien, maar je moet er wel precies mee schieten of net raak anders krijg je er geen kills mee.

Geplaatst:

Ja maar die mortor is dus niet de Artillery toch?

Nee, er zit niks qua commander in helaas, hoopte dit wel te zien maar ikzelf kan ook wel zonder :Y

Geplaatst:

Wel stom dat ze dat eerst aankondigen dan, maar misschien in Back To Karkand , aangezien er altijd een eilandje was in Wake Island met artillery's.

Geplaatst:

Wel stom dat ze dat eerst aankondigen dan, maar misschien in Back To Karkand , aangezien er altijd een eilandje was in Wake Island met artillery's.

In elke map zaten er wel ergens artilleries.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...