Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

omdat er soms spelers de server verlaten misschien ?en dat kan tog zwart zijn ? als ze niet in je squad zitten zijn ze niet gekleurd,toch ? :)

en @blackopps, ziet er wel goed uit :tu:

Bewerkt: door StijnGTA
Geplaatst:

Ik heb Battlefield 3 juist nog gekocht. Ik ben echt onder de indruk van de Graphics die helemaal niet te vergelijken zijn van BFBC2 Graphics

Ik ben heel blij met dit spel.

PS: Mijn PSN is Pachini4000

Geplaatst:

Wat zijn jullie meest behaalde ribbons? Bij mij is het Maintenance(78x), Finish a Conquest round(77x) en Win a Conquest round(42x).

Uhmm, Conquest ribbon 52x, wins 31x.

Rush ribbon 26x, wins 20x.

Carbine ribbon 40x

Ace squad 23x.

Nog wat meuk.

Heb net alle unlocks van Co-op gehaald :Y

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

finish conquaest round : 96

assault rifle ribbon : 62

conquest winner ribbon : 30

averenger ribbon : 20

savior ribbon : 20

:)

Geplaatst:

Vandaag dacht ik even snel allaa mw2 style te gaan spelen, dus als een mongol de tegenstanders opzoeken. Werke ook nog, een potje van 5 minuten (joinde later) geëindigd met 8-0 en de andere met 16-2. Team Deathmatch was 't, als een idioot gaan rennen, schieten van achter, terug naar eigen mensen ff healen en weer door :puh:

Geplaatst:

Vandaag dacht ik even snel allaa mw2 style te gaan spelen, dus als een mongol de tegenstanders opzoeken. Werke ook nog, een potje van 5 minuten (joinde later) geëindigd met 8-0 en de andere met 16-2. Team Deathmatch was 't, als een idioot gaan rennen, schieten van achter, terug naar eigen mensen ff healen en weer door :puh:

De bedoeling van Team Deathmatch is ook rond te blijven rennen, want de spawnpunten draaien eens in de zoveel tijd om; als je dan nog vrolijk op een bepaalde plek zit te campen, ben je 't haasje.

Volgens mij heb ik de Medical Efficiency, Assault en x Winner ribbon het meest gehaald.

Wie van jullie bezit trouwens over een microfoon? Misschien leuk om 's online een aantal potjes te spelen; ik voeg jullie wel toe aan een PB'tje als jullie interesse hebben.

Wie van jullie bezit trouwens over een microfoon? Misschien leuk om 's online een aantal potjes te spelen; ik voeg jullie wel toe aan een PB'tje als jullie interesse hebben.

Klinkt gezellig, ik geloof dat ik je al op Origin in mijn lijst heb staan. :) If not: Djmaddox is username.

Bewerkt: door Djmaddox

Sodeju zeg, net een potje achter de rug van 1 uur en 35 minuten, 23.000 punten gehaald.

83 kills en 56 deaths, 8 unlocks voor mijn UMP, 36 ribbons erbij, teveel om op te noemen :schater:

Was in rush, en telkens net op het laatste moment wisten ze de bom te zetten, tot bijna 3 keer toe en de aantal tickets stond op 250, gelukkig wel nog net gewonnen. :Y

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Haha das wel mooi, is wel ruk wanneer je kut gaat, heb je score van 50-90 ofzo.. mijn langste potje is iets van 3 kwartier, vond ik lang zat :puh:

Geplaatst:

Haha das wel mooi, is wel ruk wanneer je kut gaat, heb je score van 50-90 ofzo.. mijn langste potje is iets van 3 kwartier, vond ik lang zat :puh:

Ja idd, was met een clanmaat en zaten echt te wachten totdat het potje was afgelopen, werd echt te lang :schater:

Maar eentje stond 12-49, was allang gekapt als ik zoiets zou spelen :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...