Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Gister heb ik me eerste tank kapot gemaakt met een helicopter, ik voelde me heel even goed. Vind het al een beste verbetering, vorige week kon ik zon ding nog geen eens opstijgen :puh:

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik moest in Battlefield 2 ook eerst wennen tot ik kon vliegen, maar als je het "gevoel" hebt , dan lukt het wel :D

Geplaatst:

Ik heb die sinds de update niet meer gebruikt, ik zal het straks is even gaan checken :)

Dan hoop ik voor jou dat het lukt, want ik kan sinds die update geen minuut (letterlijk!) meer spelen zonder een crash te hebben. Honderden/duizenden anderen hebben het zelfde probleem en het lijkt alsof Dice ons gewoon negeert.

Geplaatst:

Ik heb die sinds de update niet meer gebruikt, ik zal het straks is even gaan checken :)

Dan hoop ik voor jou dat het lukt, want ik kan sinds die update geen minuut (letterlijk!) meer spelen zonder een crash te hebben. Honderden/duizenden anderen hebben het zelfde probleem en het lijkt alsof Dice ons gewoon negeert.

ja, het is triestig. ik heb het ook vaak voor, dat mijn scherm blijft hangen en mijn geluid precies 'trilt' en dan moet je het afsluiten , of dat de map gewoon blijft laden,.... . ik moest gisteren nog een keer de conquest winner ribbon halen en ik had de award , het spel was bijna afgelopen maar battlefield vond het nodig om weer eens te blokeren, echt irritant :N

@ Nick_Kerkwijk : ik heb het gevoel dat hij bij mij nog normaal werkt :)

Geplaatst:

Dat is tegelijk met de Gears of War 3 singleplayer DLC, dat word een druk weekje die 2e week van december. December kun je mooi gebruiken voor DLC uitte spelen, daarheb ik iig nog geen tijd voor gehad dit na jaar.

Geplaatst:

Heb net battlefield 3. Maa rmoet mijn driver updaten tot 11.7 heb iets van 11.3 hoe moet ik dat doen? Met een guide aub. ADM Radeon is de driver.

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal BF:3 topic.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...