flippie13 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Gister heb ik me eerste tank kapot gemaakt met een helicopter, ik voelde me heel even goed. Vind het al een beste verbetering, vorige week kon ik zon ding nog geen eens opstijgen Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Ik moest in Battlefield 2 ook eerst wennen tot ik kon vliegen, maar als je het "gevoel" hebt , dan lukt het wel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Ik heb die sinds de update niet meer gebruikt, ik zal het straks is even gaan checken Dan hoop ik voor jou dat het lukt, want ik kan sinds die update geen minuut (letterlijk!) meer spelen zonder een crash te hebben. Honderden/duizenden anderen hebben het zelfde probleem en het lijkt alsof Dice ons gewoon negeert. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Ik heb die sinds de update niet meer gebruikt, ik zal het straks is even gaan checken Dan hoop ik voor jou dat het lukt, want ik kan sinds die update geen minuut (letterlijk!) meer spelen zonder een crash te hebben. Honderden/duizenden anderen hebben het zelfde probleem en het lijkt alsof Dice ons gewoon negeert. ja, het is triestig. ik heb het ook vaak voor, dat mijn scherm blijft hangen en mijn geluid precies 'trilt' en dan moet je het afsluiten , of dat de map gewoon blijft laden,.... . ik moest gisteren nog een keer de conquest winner ribbon halen en ik had de award , het spel was bijna afgelopen maar battlefield vond het nodig om weer eens te blokeren, echt irritant @ Nick_Kerkwijk : ik heb het gevoel dat hij bij mij nog normaal werkt Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Sinds wanneer kun je de grote toren in caspianborder omver knallen? Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Ze zullen er wel mee bezig zijn. Hoop ik... Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Dacht dat dat vanaf dinsdag (d.m.v. de nieuwe patch) mogelijk moest zijn... Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Hopelijk zit Back To Karkand erbij. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Die komt pas 12 december uit... Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Dat is tegelijk met de Gears of War 3 singleplayer DLC, dat word een druk weekje die 2e week van december. December kun je mooi gebruiken voor DLC uitte spelen, daarheb ik iig nog geen tijd voor gehad dit na jaar. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 De toren kan je al om schieten, iig wel in conquest Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Die komt pas 12 december uit... Ow dat is pas die dinsdag daarna Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Heb net battlefield 3. Maa rmoet mijn driver updaten tot 11.7 heb iets van 11.3 hoe moet ik dat doen? Met een guide aub. ADM Radeon is de driver. >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal BF:3 topic.<<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Klik Gewoon downloaden en opstarten en dan installeerd ie. Reageren
commando Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=FmBVltDnF Bewerkt: 5 december 2011 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.