Davedavy Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Nog een paar dagen Komt die voor PC ook dinsdag? Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik heb gister de B2K mappack al gedownload, 1347 MB. Nog niet gespeeld overigens. Op de ps3. Reageren
thug Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 ik heb gisteren battlefield 3 gekocht en wat een game,multyplayer is awesome maar campain is niets waard,ik kan mij maar niet inleven in het verhaal. MP moet ik wel nog gewoon worden als iemand tips heeft shoot! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 ik heb gisteren battlefield 3 gekocht en wat een game,multyplayer is awesome maar campain is niets waard,ik kan mij maar niet inleven in het verhaal. MP moet ik wel nog gewoon worden als iemand tips heeft shoot! Spotten en weten wat je moet zijn, dus niet met ze 10en bij de jets/helis wachten. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 ik heb gisteren battlefield 3 gekocht en wat een game,multyplayer is awesome maar campain is niets waard,ik kan mij maar niet inleven in het verhaal. MP moet ik wel nog gewoon worden als iemand tips heeft shoot! Spotten en weten wat je moet zijn, dus niet met ze 10en bij de jets/helis wachten. en veeeeel teamplay, drop vaak ammo boxen of medic boxen of plaats ergens een motion sensor waar veel man zit je krijgt er veel punten van en je team is ook nog eens blij en als je dit flink veel doet krijg je veel ribbons en dus na een tijdje en award wat veel punten zijn Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) en veeeeel teamplay, drop vaak ammo boxen of medic boxen of plaats ergens een motion sensor waar veel man zit je krijgt er veel punten van en je team is ook nog eens blij en als je dit flink veel doet krijg je veel ribbons en dus na een tijdje en award wat veel punten zijn Af en toe vind ik een ammo box midden in een berg waar nooit iemand komt, kan ook handig zijn Edit: Jay 4 GB updaten! Bewerkt: 9 december 2011 door Davedavy Reageren
StijnGTA Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 ja, je kan daar echt veel punten veel verdienen, ik heb die award van 50x recuplie ribbon nu 4 keer denk ik Ik heb onlangs support vrijgespeel en assault/medic heb ik ook al vrijgespeeld ik doe nu recon Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Echt waar, ik had even origin uitgezet omdat ik online wou gamen, nu moet ik die update van 4 GB opnieuw downloaden Reageren
StijnGTA Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Echt waar, ik had even origin uitgezet omdat ik online wou gamen, nu moet ik die update van 4 GB opnieuw downloaden haha, das balen maar origin laat je tog aanstaan als je online gaat ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Als je een internetverbinding van 100 KB/s hebt kan dat wel eens een probleem vormen. :') En tips voor online spelen: werk samen, ga niet alleen op verkenning uit. Probeer veel te flanken, zodat je op conquest mappen gewoon van Alpha naar Charlie hobbelt zonder al te veel problemen (aan te raden op Metro en andere mappen met dergelijke chokepoints). Ga niet nutteloos recon campen (daar zijn er vaak al te veel van), dat voegt niet heel veel toe. Ben je toch recon, plaats op bepaalde punten spawnbeacons. Gebruik de defib van medic waar 't maar kan, strooi met medic en munition kits rond. Kortom: gebruik je kit waar hij voor is. Aan mensen die alleen maar voor de kills gaan, heb je in Battlefield niets. Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Aan mensen die alleen maar voor de kills gaan, heb je in Battlefield niets. Dat is zo irritant, vooral als je in jou team zitten, dat werkt niet. Ow en ik heb een internet verbinding van 500kb/s Vandaag word bekend of er glasvezel word aangelegd volgende maand , maar dat terzijde Bewerkt: 11 december 2011 door Davedavy Reageren
StijnGTA Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 hebben jullie het expansion packed 'back to karkand' al ? en wat vinden jullie ervan ? Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Volgens mij zijn de BF3 servers op de PC offline, ik kan niet inloggen op Battlelog en Origin werkt niet Reageren
madviper Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen Lees dit maar even aangaande het vrijspelen. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/11/18/Strike-at-Karkand-Gameplay.aspx Reageren
StijnGTA Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen Lees dit maar even aangaande het vrijspelen. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/11/18/Strike-at-Karkand-Gameplay.aspx bedankt ! maar voor het wapen dat bij specops staat ( QBU-88 ) staat er bij objectives : Laser Designations . wat bedoel ze hiermee ? @ Davedavy : er zijn veel mensen met dit probleem, ik heb het ook, ik kan wel op battlelog maar niet meerop origin http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/forum/threadview/2832654624791323123/ => tog al 53 pagina's toen ik het posten met mensen die het ook hadden ze zullen er wel meer bezig zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.