Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb gisteren battlefield 3 gekocht en wat een game,multyplayer is awesome maar campain is niets waard,ik kan mij maar niet inleven in het verhaal.

MP moet ik wel nog gewoon worden als iemand tips heeft shoot!

Spotten en weten wat je moet zijn, dus niet met ze 10en bij de jets/helis wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gisteren battlefield 3 gekocht en wat een game,multyplayer is awesome maar campain is niets waard,ik kan mij maar niet inleven in het verhaal.

MP moet ik wel nog gewoon worden als iemand tips heeft shoot!

Spotten en weten wat je moet zijn, dus niet met ze 10en bij de jets/helis wachten.

en veeeeel teamplay, drop vaak ammo boxen of medic boxen of plaats ergens een motion sensor waar veel man zit :) je krijgt er veel punten van en je team is ook nog eens blij :) en als je dit flink veel doet krijg je veel ribbons en dus na een tijdje en award wat veel punten zijn :):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

en veeeeel teamplay, drop vaak ammo boxen of medic boxen of plaats ergens een motion sensor waar veel man zit :) je krijgt er veel punten van en je team is ook nog eens blij :) en als je dit flink veel doet krijg je veel ribbons en dus na een tijdje en award wat veel punten zijn :):tu:

Af en toe vind ik een ammo box midden in een berg waar nooit iemand komt, kan ook handig zijn :schater:

Edit: Jay 4 GB updaten! :zz:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een internetverbinding van 100 KB/s hebt kan dat wel eens een probleem vormen. :')

En tips voor online spelen: werk samen, ga niet alleen op verkenning uit. Probeer veel te flanken, zodat je op conquest mappen gewoon van Alpha naar Charlie hobbelt zonder al te veel problemen (aan te raden op Metro en andere mappen met dergelijke chokepoints). Ga niet nutteloos recon campen (daar zijn er vaak al te veel van), dat voegt niet heel veel toe. Ben je toch recon, plaats op bepaalde punten spawnbeacons. Gebruik de defib van medic waar 't maar kan, strooi met medic en munition kits rond. Kortom: gebruik je kit waar hij voor is. Aan mensen die alleen maar voor de kills gaan, heb je in Battlefield niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan mensen die alleen maar voor de kills gaan, heb je in Battlefield niets.

Dat is zo irritant, vooral als je in jou team zitten, dat werkt niet.

Ow en ik heb een internet verbinding van 500kb/s :schater:

Vandaag word bekend of er glasvezel word aangelegd volgende maand , maar dat terzijde :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

hebben jullie het expansion packed 'back to karkand' al ? en wat vinden jullie ervan ? :)

Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen :puh:

Lees dit maar even aangaande het vrijspelen.

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/11/18/Strike-at-Karkand-Gameplay.aspx

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben daarnet is snel wake island en strike at karkand gaan spelen en het lijkt mij heel fijn, alleen snap ik niet wat je met die nieuwe wapens moet doen om ze vrij te spelen :puh:

Lees dit maar even aangaande het vrijspelen.

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/11/18/Strike-at-Karkand-Gameplay.aspx

bedankt ! :) maar voor het wapen dat bij specops staat ( QBU-88 ) staat er bij objectives : Laser Designations . wat bedoel ze hiermee ?

@ Davedavy : er zijn veel mensen met dit probleem, ik heb het ook, ik kan wel op battlelog maar niet meerop origin http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/forum/threadview/2832654624791323123/ => tog al 53 pagina's toen ik het posten met mensen die het ook hadden :puh: ze zullen er wel meer bezig zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...