Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

bedankt ! maar voor het wapen dat bij specops staat ( QBU-88 ) staat er bij objectives : Laser Designations . wat bedoel ze hiermee ?

Precies weet ik het niet. Maar heeft te maken met de SOFLAM. Hiermee kan je voertuigen aanstralen zodat de Javelin of andere laser guided spul er sneller op lockt en meer schade aanricht. Volgens mij krijg je ook punten voor als jij het doel hebt aangestraald met de SOFLAM en dat doel wordt vernietigd, bevestiging iemand want heb het zelf nog niet gehad? Dus daar zal het mee te maken hebben.

EDIT: gevonden

http://www.miaclan.net/showthread.php?23467-BF3-SOFLAM-Guide

Als je dus een doel hebt gelockt krijg je punten. Dus voor de Recon assignment, moet je gewoon een paar keer een doel aanstralen denk ik om zo het wapen vrij te spelen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt ! maar voor het wapen dat bij specops staat ( QBU-88 ) staat er bij objectives : Laser Designations . wat bedoel ze hiermee ?

Precies weet ik het niet. Maar heeft te maken met de SOFLAM. Hiermee kan je voertuigen aanstralen zodat de Javelin of andere laser guided spul er sneller op lockt en meer schade aanricht.

Meer damage aan richt ? Nog niet van gemerkt, maar als degene waar je op lockt flares gebruikt gebeurd er niks :) Je kunt met 3 mensen (1 Support, 1 Recon, 1 Engineer) iedereen neerhalen, en ze kunnen er niks tegen doen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Die F35 is leuk, maar is op het moment echt ruk.. Je kunt er voor geen meter mee vliegen, want als je een scherpe bocht wilt maken, staan meteen je straalmotoren gedraaid.

Dat ding is gewoon veel te lomp. Als ik achter een Su-35 aan zit en hij gaat 1x de bocht om ben ik hem kwijt. Wat wel handig is is wanneer er iemand achter jou aanvliegt en je wilt hem kwijtraken. Dan moet je gewoon rechtop de lucht in vliegen en op S rammen en dan hover je in de lucht en dan snel backflip doen. :puh: Wat trouwens ook vaag is van die F35 is wanneer je op z'n kop vliegt en op S ramt. Dan hover je namelijk op z'n kop en al wil je dan weer weg gaan duurt het een jaar voordat ie eindelijk optrekt :7

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt ! maar voor het wapen dat bij specops staat ( QBU-88 ) staat er bij objectives : Laser Designations . wat bedoel ze hiermee ?

Als je dus een doel hebt gelockt krijg je punten. Dus voor de Recon assignment, moet je gewoon een paar keer een doel aanstralen denk ik om zo het wapen vrij te spelen.

Thanks ! :)

misscihen een beetje een domme vraag, maar bij het vliegen ademt mijn mannetje soms zo hard en begint er vannales te 'piepen' zoals een alarm signaal,hoe komt dat ? En er is ook zoiets als afterburner, voor wat dient dit ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

misscihen een beetje een domme vraag, maar bij het vliegen ademt mijn mannetje soms zo hard en begint er vannales te 'piepen' zoals een alarm signaal,hoe komt dat ?

Soms heeft je mannetje hoge nood.

En er is ook zoiets als afterburner, voor wat dient dit ? :)

Dat is de boost op je jet, die activeer je met Shift.

Link to comment
Delen op andere websites

misscihen een beetje een domme vraag, maar bij het vliegen ademt mijn mannetje soms zo hard en begint er vannales te 'piepen' zoals een alarm signaal,hoe komt dat ?

Soms heeft je mannetje hoge nood.

En er is ook zoiets als afterburner, voor wat dient dit ? :)

Dat is de boost op je jet, die activeer je met Shift.

:puh: oke bedankt , kheb al bijna het eerste wapen van spcial ops :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier hoe je die Back to Karkand pak instaleert met je Limited Edition? Bij battlelog druk ik op updaten maar het enige wat die dan doet is Origin openen en verder niets. :|

EDIT@ Durp... En weet iemand hoe het komt dat als ik een server wil joinen dat hij dan zegt dat ik BF3 eerst moet instaleren, terwijl ik hem geinstalleerd heb? -_-

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al weken met een irritante bug, als ik naar onder kijk, dan zie ik de helemaal zwart :S Hebben nog meer mensen dit probleem?

Dat dan weer niet maar wel een paar keer gehad dat ik gewoon spontaan door de grond van de map viel en vervolgens gekicked word.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...