Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ik zit nu al weken met een irritante bug, als ik naar onder kijk, dan zie ik de helemaal zwart :S Hebben nog meer mensen dit probleem?

jep, ik heb dit ook soms, wat je kan doen is gewoon battlefield afsuiten en opnieuw opstarten, ik heb soms zelf dat heel men scherm verduisterd is buiten een klein randje vannonder :N

het gebeurt ook meerdere keren per dag dat plots mijn beeld + geluid blijft hangen , dan moet ik het spel afsluiten met taakbeheer ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet als dat hier mag maar kan mijn PC BF3 aan? :): Ik denk het alleen niet.

Rapport van Bas's computer

Uitgevoerd op 17-12-2011, 14:21:29

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MEDIONPC

- Computermodel: MS-7502

- Computernaam: PC_VAN_BEN (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD

- Model: MS-7502

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie 6.00 PG

- Aansluitingen: PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij), PCI-X (Vrij)

- Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB0 (USB), USB1 (USB)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core™2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (Dual Core)

- Kloksnelheid: 1600 MHz

- Socket & Cache(s): Socket 775, 1536 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3325 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), FAT32 (D:)

- Grootte: 931,50 GB (911,51 GB (C:) + 19,99 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 497,56 GB (487,08 GB (C:) + 10,47 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Onbekend, I: Onbekend

- Model(len): C: ST31000333AS IDE, D: Generic Flash HS-CF USB Device USB, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40, I: ES6491P DID595R SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce GT 140

- Beeldprocessor: GeForce GT 140 (0x0627)

- Geheugengrootte: 512 MB VRAM

- Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll,nvwgf2um.dll, versie 8.17.11.9745

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1440x900 (Breedbeeld 16:10 WXGA+)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 59 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-HID

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: USB-HID

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Intel® 82562V 10/100-netwerkverbinding (Ethernet 802.3), 802.11 n/g/b Wireless LAN USB Adapter (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.0.110, MAC: 00:24:21:06:32:D5, DHCP: 192.168.0.1 & IP: 192.168.0.106, MAC: 00:22:43:12:06:12, DHCP: 192.168.0.1 & IP: 5.120.74.254, MAC: 7A:79:05:78:4A:FE, DHCP: 5.0.0.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.1

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

- Versie: 6.0.6002

- Service Pack: Service Pack 2

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.f...ftware/infotool

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu al weken met een irritante bug, als ik naar onder kijk, dan zie ik de helemaal zwart :S Hebben nog meer mensen dit probleem?

Je moet ook naar voren kijken!

Dat dan weer niet maar wel een paar keer gehad dat ik gewoon spontaan door de grond van de map viel en vervolgens gekicked word.

Dat ligt aan de server, dat zijn gewoon server-side crashes.

Vind de Back to Karkand pack een beetje tegenvallen :/ .

Had je verwacht dat je een exacte kopie zou krijgen (à la de BC1 maps)? Want er was al van te voren verteld dat ze deels aangepast waren. Ik vind ze in ieder geval al van een stuk betere kwaliteit dan de standaard BF3 maps.

Link to comment
Delen op andere websites

De Anti Air tank is echt zalig. Zonet een ronde gespeeld met 50 kills, 2 deaths. Hoogste streak van 36. In totaal 49911 punten verdiend. Een aantal keer uitgemaakt geweest voor "hacker noob". :cab:

haha, wel nice :D

edit : speel je op de pc ?

Ik heb enkele dagen geleden alles van recon vrijgespeeld, ben nu met engeneer bezig en dan heb ik alles van wapens buiten de CO-OP wapens, enkele B2K wapens en de scopes etc :tu:

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

De Anti Air tank is echt zalig. Zonet een ronde gespeeld met 50 kills, 2 deaths. Hoogste streak van 36. In totaal 49911 punten verdiend. Een aantal keer uitgemaakt geweest voor "hacker noob". :cab:

haha, wel nice :D

edit : speel je op de pc ?

Ik speel op de PC, ja.

Ik denk dat jou gisteren een vriend verzoek heb gestuurd op battlelog als ik juist zat met je naam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn weer van ouds geniaal die nieuwe mappacks, nu is het echt zichbaar hoe de engine van Battlefield 3 is verbeterd ten opzichte van zijn voorgangers. Die map met al die eilandjes in de oceaan is mijn favoriet trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn weer van ouds geniaal die nieuwe mappacks, nu is het echt zichbaar hoe de engine van Battlefield 3 is verbeterd ten opzichte van zijn voorgangers. Die map met al die eilandjes in de oceaan is mijn favoriet trouwens.

wake island :D ja, vind ik ook zeer mooi gemaakt :D

ik kende hem enkel van in 1942 en is inderdaaad veeel verbeterd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...