Luzhin2.4 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Ik heb BF3 vandaag binnen gekregen. Maar van af 13.30 is Origin al aan het 'activeren'. Nou ja dat bolletje draait in ieder geval. Hadden jullie hier ook problemen mee? Kun je hem ook offline installeren? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Origin is gewoon bout.. Ik zou nog even geduld hebben, maar anders kun je denk ik wel 't proces opnieuw opstarten. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 Van de week eindelijk de 10e service star voor de jets gehaald. Dat duurt trouwens wel echt lang. (bij mij iig wel ) En die uitbreiding back to karkand vind ik zeker zijn geld waard, jullie ook? Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 BF3 is nog steeds niet geactiveerd. Ik snap ook niet dat het via dat tyves origin moet. Ik heb toch een code. G@$@*#&*! Nou zegt hij de hele tijd: Laadfout Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt. Bol.com was al te laat en nu kan ik het nog niet spelen. Waarom kan het niet normaal geinstalleerd worden stelletje kut mongolen daar bij ea Reageren
StijnGTA Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Geplaatst: 27 december 2011 BF3 is nog steeds niet geactiveerd. Ik snap ook niet dat het via dat tyves origin moet. Ik heb toch een code. G@$@*#&*! Nou zegt hij de hele tijd: Laadfout Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt. Bol.com was al te laat en nu kan ik het nog niet spelen. Waarom kan het niet normaal geinstalleerd worden stelletje kut mongolen daar bij ea haha ik heb ook lange tijd geleden problemen ondervonden bij het activeren, maar in het begin lag alles plat gewoon wachten en aventoe is opnieuw proberen misschien zijn er voor de zoveelste keer weer problemen bij origin... Je kan ook altijd naar de EAlivechat support gaan Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Je kan ook altijd naar de EAlivechat support gaan Daar leaven ze gewoon het gesprek al stel je een vraag / weten ze het antwoord niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Je kan ook altijd naar de EAlivechat support gaan Daar leaven ze gewoon het gesprek al stel je een vraag / weten ze het antwoord niet. Mij hielpen ze best goed hoor Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 Je kan ook altijd naar de EAlivechat support gaan Daar leaven ze gewoon het gesprek al stel je een vraag / weten ze het antwoord niet. Had ook nog een mooie gevonden: Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) Wat een idioten Waar kan ik die chat vinden? Is weer eens zo een typische onoverzichtelijke website. Bewerkt: 28 december 2011 door Djmaddox Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 https://help.ea.com/ Ik denk bij 'Talk to a Game Advisor'. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) Zo, net nuttig gesprek gehad. You are now ready to chat with Anjum. Anjum: Thanks for contacting EA Help! My name is Anjum how may I help you? you: hello you: i neede hellp withhe my battelvielde 3e you: it not goot workingg Anjum: May I please know your E-mail ID? you: why Anjum: I need to retrieve your account in our data base . you: do you neede emaill orre my account naame? Anjum: E-mail address? you: ok you: *** (at) hotmail DOT com you: therre youe go Anjum: Thank you you: can you help me you: are you still there Anjum: May I please know the issue with your game? you: ok Anjum: I am here you: my game crashes from time to time you: and I am here you: it just gets black screen you: or freezes Anjum: I would suggest you to perform some troubleshooting steps: you: i5 750 @ 3ghz + 4gb ram + gtx260xt Anjum: Anjum: 1. Hold down the Ctrl, Alt, and Delete keys at the same time Anjum: 2. Click the "Processes" tab. Anjum: 3. Click on the gray bar in the middle column that says User Name to sort by user name. Anjum: 4. Do NOT select anything for SYSTEM, LOCAL SERVICE, or NETWORK SERVICE. Anjum: 5. Click on anything besides EXPLORER and TASKMGR for this User Name or other user names. Anjum: 6. Click on END PROCESS Anjum: 7. Repeat these steps until only explorer.exe and taskmgr.exe are open for this user profile. Anjum: Anjum: Anjum: 1. Double click on "My Computer" Anjum: 2. Double click on the C: drive Anjum: 3. Double click on the "Windows" folder. Anjum: 4. Double click on the "Temp" folder. Anjum: 5. Hold the "CTRL" key and tap the "A" key to select all. Anjum: 6. Tap the "Delete" key on your keyboard and accept the "Are you sure you want to delete these files" prompt. Anjum: you: you are kidding me right you: you just copy pasted that Anjum: these are the troubleshooting steps this will help you in fix your issue. you: I already tried that shit you: and you are not helping at all you: you are just sending those steps to everybody you: Everyone who I have spoken told me they got those steps and none of them worked you: Where are you from? Anjum: We are from India you: Expected that :> you: Bangalore I guess? Anjum: I am sorry to say we could not share personal information from any one. you: I am sorry to say that you are not helping at ALL you: call your supervisor please right now. The chat session has disconnected. If you still need assistance, please try again. Die gast tiept ongeveer met het tempo van 10 toetsen per minuut. Bewerkt: 28 december 2011 door Djmaddox Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2011 En bedenk eens dat ik daar 13 keer heb gezeten Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 (bewerkt) *Zucht* Ik kan ook nooit eens effe als ik zin heb om te gaan spelen lekker achterover zitten en het spel starten zonder dat er weer een probleem is waar ik weer een uur over doe om op te lossen... Nu schijnen er weer een paar bestanden op een magische wijze te zijn verdwenen. Wat moet ik nu weer doen? -_- EDIT@ En nu zijn ze weer op uit het niets weer gevonden. Derp. Bewerkt: 28 december 2011 door BoerDave Reageren
StijnGTA Geplaatst: 28 december 2011 Rapport Geplaatst: 28 december 2011 mjah, de twee keer dat ik daar ben geweest hielpen ze goed of tog de eerste keer. eerste keer voor BC2, veteran dingen geactiveerd, tweede keer voor BF3 problemen, ze gingen een game expert binnen de 3 dagen mij laten contacteren, nooit iets van gehoord... ik vind het spel echt heel mooi en leuk , maar er zijn tog veel problemen, het had beter zoals al de voorgangers een in-game menu gehad... veel handiger en veel minder problemen Soms kan ik bv. 2uur aan een stuk gamen zonder probleem, maar meestal 10min. tot een half uur met wat geluk een uurtje en alles blokkeert dan moet ik afsluiten met taakbeheer of soms men pc opnieuw opstarten omdat hij op niks reageerd. heeeel aventoe krijg ik rechtsonder zo waar je uur staat een icoontje met erbij dat er iets met mijn beeldscherm was en dat het nu is hersteld, als ik dan het spel opnieuw opstart is het grotendeels verduisterd... mjah, maar de gamaplay is echt awesome Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) You are now ready to chat with Amit. you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: Thanks for contacting EA Help! My name is Amit how may I help you? you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: I will do it for you Amit: May I know your username? you: Wonkeh Amit: I have updated it. you: Thanks you: How long does it take to update my profile ? Amit: Please logout from origin and battlelog and restart your pc. you: Are u serious ? Amit: Yes you: And i'm not logged in to origin Amit: No problem, then restart pc will do. you: Ok, thanks bye Amit: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime! you: wait you: ok you: one more question you: do u know when the battlelog iOS app will be released ? Amit: Sure you: can you say when ? you: They're advertising with it, but i can't find it in the appstore Amit: I am sorry but no information at the moment. you: Ok i'll wait then you: cya Hahah, pc herstarten, trolololol Tussen elke vraag van mij en zijn antwoord zit steeds dik 5 minuten.. Natuurlijk ook nog geen veteran status Bewerkt: 29 december 2011 door Shotyoudie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.