.Timothy Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Moet nodig eens m'n EA accounts laten samenvoegen. Heb ze op twee verschillende e-mails staan, waardoor BFBC2 nu niet bij m'n Veteran staat Vrees alleen dat dat heel, heel lang gaat duren, EA kennende. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Match gehad van 1 uur en 51 minuten +47606 Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Alles voor de puntennnnnn... Ohja, en zó speel je: http://www.youtube.com/watch?v=ksIpdJlyWqE Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) Alles voor de puntennnnnn... Ohja, en zó speel je: *filmpje Bewerkt: 29 december 2011 door Shotyoudie Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 (bewerkt) You are now ready to chat with Amit. you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: Thanks for contacting EA Help! My name is Amit how may I help you? you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: I will do it for you Amit: May I know your username? you: Wonkeh Amit: I have updated it. you: Thanks you: How long does it take to update my profile ? Amit: Please logout from origin and battlelog and restart your pc. you: Are u serious ? Amit: Yes you: And i'm not logged in to origin Amit: No problem, then restart pc will do. you: Ok, thanks bye Amit: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime! you: wait you: ok you: one more question you: do u know when the battlelog iOS app will be released ? Amit: Sure you: can you say when ? you: They're advertising with it, but i can't find it in the appstore Amit: I am sorry but no information at the moment. you: Ok i'll wait then you: cya Hahah, pc herstarten, trolololol Tussen elke vraag van mij en zijn antwoord zit steeds dik 5 minuten.. Natuurlijk ook nog geen veteran status LOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na dit, WTF kijk net op mn profiel HEB IK VOOR ELKE BATTLEFIELD VETERAN STATUS LOLOLOLOLOLOL!!! <3 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Wonkeh/ Ik heb alleen BF3 :schater: (Oeps dubbelpost , iets te lol'd) Bewerkt: 29 december 2011 door Shotyoudie Reageren
StijnGTA Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 haha, bij staan er ook battlefield's tussen die ik niet eens heb tog niet de slimste mensen daar Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Alles voor de puntennnnnn... Ohja, en zó speel je: *filmpje Dat filmpje vind ik eerder nogal triest. Een beetje op Caspian Border op de slechtste sniperpositie die je kunt hebben, gaan zitten campen en dan iemand die - zoals gepland - op je af komt vliegen, neerschieten. Kom op zeg.. Leuk dat het je na drie schoten eens lukt, maar ik vind het nou niet echt een voorbeeld voor andere spelers. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Alles voor de puntennnnnn... Ohja, en zó speel je: http://www.youtube.com/watch?v=ksIpdJlyWqE Dat lachje dan ook op het laatst, zalig . Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Alles voor de puntennnnnn... Ohja, en zó speel je: *filmpje Dat filmpje vind ik eerder nogal triest. Een beetje op Caspian Border op de slechtste sniperpositie die je kunt hebben, gaan zitten campen en dan iemand die - zoals gepland - op je af komt vliegen, neerschieten. Kom op zeg.. Leuk dat het je na drie schoten eens lukt, maar ik vind het nou niet echt een voorbeeld voor andere spelers. Als het niet gepland was, was het wel tof geweest Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Ik dacht dat dit filmpje hier al gepost was ooit, maar als dit lukt is het echt supervet. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 You are now ready to chat with Amit. you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: Thanks for contacting EA Help! My name is Amit how may I help you? you: Hi, how do i activate my battlefield 3 veteran status ? Amit: I will do it for you Amit: May I know your username? you: Wonkeh Amit: I have updated it. you: Thanks you: How long does it take to update my profile ? Amit: Please logout from origin and battlelog and restart your pc. you: Are u serious ? Amit: Yes you: And i'm not logged in to origin Amit: No problem, then restart pc will do. you: Ok, thanks bye Amit: If you need help with anything else, please feel free to contact us anytime! you: wait you: ok you: one more question you: do u know when the battlelog iOS app will be released ? Amit: Sure you: can you say when ? you: They're advertising with it, but i can't find it in the appstore Amit: I am sorry but no information at the moment. you: Ok i'll wait then you: cya Hahah, pc herstarten, trolololol Tussen elke vraag van mij en zijn antwoord zit steeds dik 5 minuten.. Natuurlijk ook nog geen veteran status LOLOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na dit, WTF kijk net op mn profiel HEB IK VOOR ELKE BATTLEFIELD VETERAN STATUS LOLOLOLOLOLOL!!! <3 http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Wonkeh/ Ik heb alleen BF3 :schater: (Oeps dubbelpost , iets te lol'd) Hahaha, ik ging daarnet ook naar support chat en ik vroeg waarom mijn veteran status er niet was(nooit wat toegevoegd ofzoiets) en toen vroeg hij/zij om mijn email en zei ze dat ze me maximum veteran status gegeven had. Nu nog wachten tot mn profiel geupdate wordt. xD Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Hahaha, ik ging daarnet ook naar support chat en ik vroeg waarom mijn veteran status er niet was(nooit wat toegevoegd ofzoiets) en toen vroeg hij/zij om mijn email en zei ze dat ze me maximum veteran status gegeven had. Nu nog wachten tot mn profiel geupdate wordt. xD Ik snap niet waarom je je email moet geven, je moet tenslotte inloggen voor support Weet iemand waarop skill op gebaseerd is? Na sommige rondes heb ik rond de 200 andere keer ineens 400.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 Hahaha, ik ging daarnet ook naar support chat en ik vroeg waarom mijn veteran status er niet was(nooit wat toegevoegd ofzoiets) en toen vroeg hij/zij om mijn email en zei ze dat ze me maximum veteran status gegeven had. Nu nog wachten tot mn profiel geupdate wordt. xD Hoe kom je bij support chat? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Geplaatst: 30 december 2011 (bewerkt) Hahaha, ik ging daarnet ook naar support chat en ik vroeg waarom mijn veteran status er niet was(nooit wat toegevoegd ofzoiets) en toen vroeg hij/zij om mijn email en zei ze dat ze me maximum veteran status gegeven had. Nu nog wachten tot mn profiel geupdate wordt. xD Hoe kom je bij support chat? https://help.ea.com/ > "Talk to a game advisor" Bewerkt: 30 december 2011 door Shotyoudie Reageren
StijnGTA Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Geplaatst: 31 december 2011 (bewerkt) Hahaha, ik ging daarnet ook naar support chat en ik vroeg waarom mijn veteran status er niet was(nooit wat toegevoegd ofzoiets) en toen vroeg hij/zij om mijn email en zei ze dat ze me maximum veteran status gegeven had. Nu nog wachten tot mn profiel geupdate wordt. xD Ik snap niet waarom je je email moet geven, je moet tenslotte inloggen voor support Weet iemand waarop skill op gebaseerd is? Na sommige rondes heb ik rond de 200 andere keer ineens 400.. Ik ben niet 100% zeker, maar telkens als ik een slechte k/d haal in een ronde, of meerdere rondes achter elkaar dan staan mijn skills lager. dus als ik meerdere malen een goede k/d heb staat hij hoger ik denk tog dat dit er voor iets tussen zit, maar misschien zijn er nog andere dingen die je skills mee bepalen edit : http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624811298778/#!/bf3/forum/threadview/2832654489451569869/ kijk hier eens naar Bewerkt: 31 december 2011 door StijnGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.