Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Al wil je alleen rossen en rossen en rondrennen als een aap zoals in CoD, dan ben je bij BF3 denk ik niet bij de goede game aangekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Er zijn modes zonder voertuigen, en close combat mappen waardoor tanks niet van pas komen.

Maar echt zoals CoD is het niet, manier van schieten is ook anders.

Best probeer je het bij iemand uit die de game heeft, er zit toch wel een verschil in beiden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Niet kopen is mijn advies in jouw geval, Battlefield 3 is geweldig als je daadwerkelijk echt te werk gaat met voertuigen. Anders kun je beter Modern Warfare 3, Gears of War 3, of Resistance 3 online spelen. Wat je zou kunnen doen in jou situatie is Battlefield 3 voor de helft van de prijs ergens proberen te krijgen en alleen de singleplayer uit spelen.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Niet kopen is mijn advies in jouw geval, Battlefield 3 is geweldig als je daadwerkelijk echt te werk gaat met voertuigen.

Ja maar je hebt ook gamemode's zoals Deathmatch, en je hebt maps zonder voertuigen. Dus dat te werk gaan met voertuigen valt reuzen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Er zijn modes zonder voertuigen, en close combat mappen waardoor tanks niet van pas komen.

Maar echt zoals CoD is het niet, manier van schieten is ook anders.

Best probeer je het bij iemand uit die de game heeft, er zit toch wel een verschil in beiden. ;)

Wat is er anders aan het schieten dan? Ik heb de Beta wel gespeeld maar dat kun je niet vergelijken met de Game hoe hij nu is. Het probleem is dat geen één van m'n vrienden BF3 heeft, daarom vraag ik het hier ook. En het leek me wel eens leuk om een andere Shooter te hebben dan Medal of Honor en Call of Duty.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk het schieten zelf in Battlefield 3 veel realistischer dan in Call of Duty, nu heb ik nooit een echt geweer in handen gehad, maar ik neem aan dat het behoorlijk trilt, en in Call of Duty heb je dat allemaal niet zo realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er over na te denken om ook BF3 te gaan kopen. Alleen ik heb één vraag, heb je online nou veel last van die Straaljagers en voertuigen. Want dat is echt iets waar ik een hekel heb in Shooter games. Of zijn er ook Game Modes zonder voertuigen?

Niet kopen is mijn advies in jouw geval, Battlefield 3 is geweldig als je daadwerkelijk echt te werk gaat met voertuigen.

Ja maar je hebt ook gamemode's zoals Deathmatch, en je hebt maps zonder voertuigen. Dus dat te werk gaan met voertuigen valt reuzen mee.

Die heb je inderdaad ook, alleen Battlefield 3 komt wat mij betreft het beste tot zijn recht als je met voertuigen aan het werk gaat. Dat vind ik persoonlijk de manier hoe je Battlefield 3 moet spelen, de maps zijn veelste groot voor Deathmatches. Hoe realistisch de wapens ook zijn, een wapen gebruik ik alleen om mij zelf te beschermen voordat ik bijvoorbeeld een tank of een straaljager in kruip.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er anders aan het schieten dan?

Bij CoD is het recht toe recht aan, van ver iemand in z'n kop schieten en een headshot krijgen is zo gedaan daar. kogel gaat recht op z'n doel af. Bij BF moet je rekening houden met de kogelbaan. Dus je roos op iemands hoofd zetten betekent niet dat je hem in z'n hoofd raakt. Bij BF3 maakt je daardoor dus echt veel meer tactisch gebruik van je sights ipv er domweg mee te richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het een heerlijk spel vinden, uitgestrekte maps en het schieten voelt gewoon enorm goed aan. Hoewel er altijd wel mensen zijn die dit spelletje niet snappen, die lopen gewoon als een kip zonder kop rond en dan kun je wel raden wat er gebeurd. Tactiek en samenwerken zijn belangrijke elementen in dit spel en als je dat niet leuk vindt raad ik je aan het niet te spelen. Ik ben altijd al een Battlefield (console) speler geweest, als sinds de PlayStation 2, en ik blijf het een geweldig spel vinden. Ik heb COD ook gespeeld maar daar kan ik gewoon niet inkomen, misschien legt het tempo voor mij wat te hoog. Desalniettemin is dat geen reden om het spel de grond in te trappen, met de singleplayer heb ik me nog altijd wel vermaakt. Die van Battlefield 3 was jammer genoeg een ware teleurstelling, daar in tegen is de multiplayer weer ijzersterk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb je inderdaad ook, alleen Battlefield 3 komt wat mij betreft het beste tot zijn recht als je met voertuigen aan het werk gaat. Dat vind ik persoonlijk de manier hoe je Battlefield 3 moet spelen, de maps zijn veelste groot voor Deathmatches. Hoe realistisch de wapens ook zijn, een wapen gebruik ik alleen om mij zelf te beschermen voordat ik bijvoorbeeld een tank of een straaljager in kruip.

Daarom speelt TDM, SQDM etc.. ook maar af op een klein stukje van de map. Het is niet zo dat je bij TDM eerst 5 min moet lopen voordat je in de battle komt, je zit er net als COD, midde in. Soms spawn je zelfs lang enemy's :bonk:

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...