Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Punten scoren is niet zo moeilijk. Als support moet je gewoon ammo rond strooien in het metro level. En als recon moet je zon T-ugs neerzetten inde buurt van die middelste vlag van operation metro. Dan krijg je 30 punten van elke kill die je team maakt en dat ding ziet.

Maar wie heeft er zin om co-op te spelen? Ik heet Luzhin24 als je me toe wilt voegen.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren echt een zalig potje gehad op Wake Island met een vriend van me ^^ .

Zaten we in de heli mannen af te knallen terwijl we het hele eiland in bezit hadden en heb een killstreak van 36 gehaald :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren echt een zalig potje gehad op Wake Island met een vriend van me ^^ .

Zaten we in de heli mannen af te knallen terwijl we het hele eiland in bezit hadden en heb een killstreak van 36 gehaald :D .

amai :tu: mijn hoogste killstreak is 11 :bonk: maar maakt niet echt veel uit denk ik :puh: Als ik een heli zit wordt ik bijna direct uit de lucht gehaald door van die ventjes met hun bazooka's waarbij de 'kogel' je heli of vliegtuig volgt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren echt een zalig potje gehad op Wake Island met een vriend van me ^^ .

Zaten we in de heli mannen af te knallen terwijl we het hele eiland in bezit hadden en heb een killstreak van 36 gehaald :D .

amai :tu: mijn hoogste killstreak is 11 :bonk: maar maakt niet echt veel uit denk ik :puh: Als ik een heli zit wordt ik bijna direct uit de lucht gehaald door van die ventjes met hun bazooka's waarbij de 'kogel' je heli of vliegtuig volgt :7

Ja maar wij gingen iedere keer als we geen flares meer hadden een stukje terug naar vriendelijk gebied dus ze konden ons amper uit de lucht schieten :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren echt een zalig potje gehad op Wake Island met een vriend van me ^^ .

Zaten we in de heli mannen af te knallen terwijl we het hele eiland in bezit hadden en heb een killstreak van 36 gehaald :D .

Moet wel een heel kut team zijn geweest als je na zo'n lange tijd nog niet bent neergeschoten xD

Link to comment
Delen op andere websites

Punten scoren is niet zo moeilijk. Als support moet je gewoon ammo rond strooien in het metro level. En als recon moet je zon T-ugs neerzetten inde buurt van die middelste vlag van operation metro. Dan krijg je 30 punten van elke kill die je team maakt en dat ding ziet.

Als je recon op Operation Métro bent, snap je het dus nog niet echt. Je moet ofwel assault ofwel support gaan. Aan de rest van de kits heeft je team gewoon niks, want je kunt er onmogelijk goed mee vooruit pushen.

Link to comment
Delen op andere websites

Punten scoren is niet zo moeilijk. Als support moet je gewoon ammo rond strooien in het metro level. En als recon moet je zon T-ugs neerzetten inde buurt van die middelste vlag van operation metro. Dan krijg je 30 punten van elke kill die je team maakt en dat ding ziet.

Als je recon op Operation Métro bent, snap je het dus nog niet echt. Je moet ofwel assault ofwel support gaan. Aan de rest van de kits heeft je team gewoon niks, want je kunt er onmogelijk goed mee vooruit pushen.

Behalve als US alle flags heeft, dan kan je beter campen met een sniper in de base. Overigens, métro is echt een glitch map geworden. Mensen lopen onder, boven en in muren.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Punten scoren is niet zo moeilijk. Als support moet je gewoon ammo rond strooien in het metro level. En als recon moet je zon T-ugs neerzetten inde buurt van die middelste vlag van operation metro. Dan krijg je 30 punten van elke kill die je team maakt en dat ding ziet.

Als je recon op Operation Métro bent, snap je het dus nog niet echt. Je moet ofwel assault ofwel support gaan. Aan de rest van de kits heeft je team gewoon niks, want je kunt er onmogelijk goed mee vooruit pushen.

Behalve als US alle flags heeft, dan kan je beter campen met een sniper in de base.

Dénk om die K/D...

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren echt een zalig potje gehad op Wake Island met een vriend van me ^^ .

Zaten we in de heli mannen af te knallen terwijl we het hele eiland in bezit hadden en heb een killstreak van 36 gehaald :D .

amai :tu: mijn hoogste killstreak is 11 :bonk: maar maakt niet echt veel uit denk ik :puh: Als ik een heli zit wordt ik bijna direct uit de lucht gehaald door van die ventjes met hun bazooka's waarbij de 'kogel' je heli of vliegtuig volgt :7

Ja maar wij gingen iedere keer als we geen flares meer hadden een stukje terug naar vriendelijk gebied dus ze konden ons amper uit de lucht schieten :puh: .

Hehehe de stinger is een mooi wapen. Ik wacht altijd tot dat ze de flares af gegooid hebben, als je dan schiet kan hij niet zo snel herladen.

In metro ben ik trouwens recon met de pp-2000 werkt best :tu: Maar goed ik ben nog steeds noob :puh: .

Edit: AA-vehicles zijn helemaal ideaal. Eerste raket schiet je gewoon op hem af, dan gooit de piloot zijn flares weg, Lock je hem opnieuw en schiet je de 2de raket. Altijd prijs als ze in de buurt blijven. En als ze geen flares hebben en je schiet 2 raketten te gelijk heb je het vliegtuig of heli gedisabled en een kill :tu:

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Gister ging met een vriend voor de lol Caspian border doen en alletwee in jeeps rondracen. Dat zo geweldig al rij je achter elkaar aan, want je word steeds bijna geraakt door explosies etc dus die auto vliegt de helft van de tijd door de lucht xD

Link to comment
Delen op andere websites

Goeienmorgen ik heb sinds kort het spel genaamd Battlefield 3. En ik heb een paar levels gedaan 10 ofzo en het spel is weer om de eindmissie is bij mij met zoon man die uit de auto stapt die een ongeluk heeft gehad wel grappig hoe hij loopt maar hij wil mij vermoorden in dat spel temminste en dan moet je a, in drukkken en b maar als er dan zoon filmpje komt als je die levvel gedaan hebt komt er zoon filmpje komt er dan nog zoon level wand ik vind het een duur spel voor de Xbox om maar 10 levels te doen voor 50 euro hopelijk zijn er nog meer levels nog 1 ding ik kan niet met dat ding online dus ik kan ook niet online spelen jammer genoeg

Gr lokan

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal BF3 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer volgende keer eens wat beter Nederlands te praten zodat we er minder moeite mee hebben om het te begrijpen.

Als ik het goed begrijp zeg je nu dat je vind dat er te weinig missies zijn voor de 50 euro die je ervoor heb betaald en dat je ook niet online kan spelen, toch?

BF3 is nu eenmaal een spel dat meer gericht is op de Multiplayer en wat minder op de Singeplayer. En volgende keer als je een vraag over BF3 heb kun je het best naar het BF3 topic gaan en daar posten ;) .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...