Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan om BF3 te halen, is dit een aanrader? omdat ik aan Cod gewend ben een de laatste Battlefield die ik gespeeld heb (bad company 2) is wel een tijdje geleden..... is er ook weer een medic class dat je weer mensen levend kan maken?

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

146

• StijnGTA

88

• .Timothy

77

• Shotyoudie

70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben van plan om BF3 te halen, is dit een aanrader? omdat ik aan Cod gewend ben een de laatste Battlefield die ik gespeeld heb (bad company 2) is wel een tijdje geleden..... is er ook weer een medic class dat je weer mensen levend kan maken?

Ja de medic class is er ook alleen is het nu wat anders, Er zijn dus de klasieke classes zoals engeneer en recon die nog altijd over het algemeen de zelfde taak hebben als voordien. En dan heb je nog assault en support. Assault speelt nog altijd met assault rifles(M16,AEK971 endat soort wapens ) en beschikt nu over medic kit en defilbrator(daarmee breng je ze dus tot leven) . Dan hebben we nog de support class. Shchiet Met LMG's en heeft ammo boxen en nog wat dingen. Dus assault word nu gezien als medic wat anders was in bad comapnany 2 en ze schieten niet meer met LMG's deze wapens zijn nu voor support :)

En of het een aanrader is ? Ik speel battlefield graag en heb dat altijd al gedaan dus ik zeg ja. Maar de mening van mensen die ook COD spelen ligt vaak anders... het is een groot verschil tussen beiden games. Battlefield is meer gericht op teamplay dan Cod volgens mij en er zijn nog wat grote verschillen die je vast wel te weten komt als je hier wat door dit topic bladert :tu:

Geplaatst:

Ik stond laatst in de Free Record Shop, en ik kon niet kiezen tussen Battlefield 3 of L.A Noire en RDR. Toen heb ik toch maar L.A Noire en RDR genomen.

Battlefield 3 ga ik waarschijnlijk nog wel een keer kopen, de multiplayer is toch alleen goed?

Geplaatst:

Ik stond laatst in de Free Record Shop, en ik kon niet kiezen tussen Battlefield 3 of L.A Noire en RDR. Toen heb ik toch maar L.A Noire en RDR genomen.

Battlefield 3 ga ik waarschijnlijk nog wel een keer kopen, de multiplayer is toch alleen goed?

Dat klopt, de singleplayer daar in tegen is aan de korte kant. Die is binnen 3 en half uur op normal uit te spelen, en er zit weinig bijzonders in de missies. Als je een singleplayergamer bent zou ik Battlefield 3 niet kopen voor 60 euro, maar voor een eurotje of 30. Als je een multiplayergamer bent en je houd van uitdaging dan kun je Battlefield 3 niet missen. Het is de beste multiplayershooter van 2011, deze game speel je voor de multiplayer.

Geplaatst:

Dat klopt, de singleplayer daar in tegen is aan de korte kant. Die is binnen 3 en half uur op normal uit te spelen, en er zit weinig bijzonders in de missies. Als je een singleplayergamer bent zou ik Battlefield 3 niet kopen voor 60 euro, maar voor een eurotje of 30. Als je een multiplayergamer bent en je houd van uitdaging dan kun je Battlefield 3 niet missen. Het is de beste multiplayershooter van 2011, deze game speel je voor de multiplayer.

Ok :) Dan ga ik hem wel een keer halen. :Y

Geplaatst:

Maar in BF2 had je niet echt een Campaign , maar toch was het een topgame! Maar goed het draait ook inderdaad vooral om de MP. ( En de CO-OP is ook niet slecht :$ ).

Geplaatst:

Ik zou het niet kopen, het voegt weinig nieuws toe. Het zijn allemaal maps uit Battlefield 2, je kan beter Battlefield 2 weer eens oppakken die nog genoeg gespeelt word om deze maps te spelen. Het is wel leuk, maar niet veel vernieuwends dus. Bij mij zat het gratis bij de preorder edition.

Geplaatst:

Wie heeft er zin in co-op? En hoe kan ik zorgen dat ik als host de piloot ben bij missie 2? Tot nu toe heb ik nog alleen gespeeld met met mensen die niet kunnen vliegen :cab:

Geplaatst:

Ik zou het ook niet kopen, Hoeveel was het ook alweer ? 15 euro ongeveer als ik me niet vergis ? :) Dit vind ik presoonlijk wat veel voor 4 nieuwe maps, 10 nieuwe wapens en nog wat voertuigen. Bij mij zat hij er ook gratis bij(limited-edition) dus ik ben er wel blij en vind de maps ook leuk en de wapens die ik al heb vrijgespeeld van die pack schiten ookwel goed maar zoveel geld zou ik er niet aan geven :)

Geplaatst:

Ik kan voor een of andere reden geen Co-op joinen. Iedere keer laad hij hem, maar daarna springt hij terug naar battlelog en zegt hij dat de game gedisconnect is.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dat kan verhelpen? :/

Geplaatst:

Oké, ik ben nu Battlefield aan het installeren. Ben benieuwd!

Voeg me eens toe op Origin, kunnen we samen spelen! ID: Djmaddox :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...