Visser23 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Oké, ik ben nu Battlefield aan het installeren. Ben benieuwd! Voeg me eens toe op Origin, kunnen we samen spelen! ID: Djmaddox Voeg jij maar toe, geen idee hoe dat werkt: Pipovisser Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Oké, ik ben nu Battlefield aan het installeren. Ben benieuwd! Voeg me eens toe op Origin, kunnen we samen spelen! ID: Djmaddox Voeg jij maar toe, geen idee hoe dat werkt: Pipovisser Geen resultaten gevonden. Klik rechtsonderin je Origin scherm anders op die + met dat mannetje. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Geen resultaten gevonden. Klik rechtsonderin je Origin scherm anders op die + met dat mannetje. Ik vind je ook niet. Misschien moet ik eerst BF3 volledig hebben geïnstalleerd voordat ik je kan vinden. Probeer zo nogmaals. Reageren
Davedavy Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Normaal gesproken hoort die gewoon te werken , ook voordat je BF3 hebt geïnstalleerd. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Echt een vet spel man! Ik ben net level 2, haha. Hoe krijg ik Tactical Light op mijn wapen? Zie het namelijk nergens staan. Reageren
Fezz Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 (bewerkt) Als ik speel overheat m'n GPU een beetje en gaat ie grafische glitches vertonen. Hij wordt max 60 graden bij Crysis. Bij BF3 wordt hij 50-60 graden. Ik moet echt een keer die back/front fan installeren. Verder echt supertoppie spel @vis Die moet je unlocken. Ik ben net ook lvl 2, maar ik heb m1911 met Flashlight, suppressor en normaal. Ik kreeg een coupon bij mijn aankoop, maar hij was automatisch geactiveerd Bewerkt: 19 januari 2012 door Fezz Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Als ik speel overheat m'n GPU een beetje en gaat ie grafische glitches vertonen. Hij wordt max 60 graden bij Crysis. Bij BF3 wordt hij 50-60 graden. Ik moet echt een keer die back/front fan installeren. Verder echt supertoppie spel @vis Die moet je unlocken. Ik ben net ook lvl 2, maar ik heb m1911 met Flashlight, suppressor en normaal. Ik kreeg een coupon bij mijn aankoop, maar hij was automatisch geactiveerd Haha ja, dat snap ik. Ik heb hem geunlocked, maar had niet het juiste wapen geselecteerd. :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 De Tactical Ligt unlocken alleen is natuurlijk nog niet genoeg, daarna moet je eerst je wapen customizen. Dit doe je door bovenaan je scherm op Customize te drukken (wanneer je dood bent en kan kiezen welk wapen je neemt) dan selecteer je een class + wapen en klik je terug op Customize. Daar kan je voor elk wapen kiezen wat voor dingen je er op wilt. ^^ Reageren
Fezz Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Welke knop is flashlight btw? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 januari 2012 Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 Je toggelt je flashlight volgens mij aan of uit met T. Reageren
Fezz Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Yay! In een match van level 1 naar lever 4 Reageren
Faenty. Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Had me gisteren een nice match, 14 k 1 d, in 5 minuten Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Netjes! Gewoon een hele Service Star in 1 ronde . Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Netjes! Gewoon een hele Service Star in 1 ronde . Ik had er 2, want ik begon met iets van 1180 kills, eindige in de 1300.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.