Zombiespeed Geplaatst: 21 januari 2012 Rapport Geplaatst: 21 januari 2012 Vandaag gekocht Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Vandaag gekocht Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan. Zover ik me kan herinneren heeft de inzoomfunctie ook de nightvision erbij, als je dan weer uitzoomt ga je weer naar normaal zicht. Waar je dan ~5 seconden moet wennen aan het licht. Het kan zijn dat je pc dit niet bij kan houden. CMIIW. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 (bewerkt) Vandaag gekocht Heb alleen wel iets raars, bij dat 2e lvl van CO-OP met de heli, als ik gunner ben en snel achter mekaar in en uitzoom krijg ik allemaal horizontale strepen in mn scherm die elke keer weer weggaan en teruggaan. Zover ik me kan herinneren heeft de inzoomfunctie ook de nightvision erbij, als je dan weer uitzoomt ga je weer naar normaal zicht. Waar je dan ~5 seconden moet wennen aan het licht. Het kan zijn dat je pc dit niet bij kan houden. CMIIW. Ok, ik heb het trouwens ook al ik in een tank rijd. Edit : volgens een vriend hoort dit zo, als je tank bijvoorbeeld word beschoten Bewerkt: 22 januari 2012 door Zombiespeed Reageren
StijnGTA Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Ja , als je tank wordt beschoten 'trillt' het volgens mij even allemaal dus ook je scherm trilt wat met wat strepen erop Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Ok, ik heb het trouwens ook al ik in een tank rijd. Edit : volgens een vriend hoort dit zo, als je tank bijvoorbeeld word beschoten Ohh, bedoelde je dat... Zoals hierboven al gezegd is door de impact trilt de tank. Het beeld waar je door kijkt als je tank rijd is het scherm binnen in de tank, als deze trilt krijg je strepen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Klopt het dat er turbulentie is? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Ik weet niet.. Je zou het zo uit kunnen leggen, maar misschien is het ook wel gewoon een fout van DICE.. Er is trouwens een PunkBuster update, mogelijk naar aanleiding van een aantal foute bans (er bleek nogal een lek te zitten in het streamen). Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Klopt het dat er turbulentie is? Dat lijkt zo als je laggt/de server laggt. Ook hoor je ook zo'n hard aanrijdingsgeluid al kom je op een bepaalde hoogte. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Er is trouwens een PunkBuster update, mogelijk naar aanleiding van een aantal foute bans (er bleek nogal een lek te zitten in het streamen). Oh EA, wat heb ik je toch zo graag. Door die update wordt ik nu gekicked uit elke game, leuk zeg. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 (bewerkt) Er is trouwens een PunkBuster update, mogelijk naar aanleiding van een aantal foute bans (er bleek nogal een lek te zitten in het streamen). Oh EA, wat heb ik je toch zo graag. Door die update wordt ik nu gekicked uit elke game, leuk zeg. Dit staat al uren boven de site: NOTICE The "Game disconnected: you were kicked by Punkbuster errors" are being looked into right now. Typisch Bewerkt: 24 januari 2012 door Shotyoudie Reageren
blackops Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Hmm tijd voor een nieuwe naam denk ik xD Zo, ben alweer bijna lvl 55 En ben nu al mijn wapens op minimaal 100 kills proberen te krijgen (1e servicestar) Wat zijn jullie Favo wapens? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Hmm tijd voor een nieuwe naam denk ik xD Zo, ben alweer bijna lvl 55 En ben nu al mijn wapens op minimaal 100 kills proberen te krijgen (1e servicestar) Wat zijn jullie Favo wapens? Ik wil ook met elk wapen 100 kills. Mijn favo wapens zijn de AEK-971, M16A3, QBB-95 en nog wel wat andere. ^^ Reageren
StijnGTA Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 (bewerkt) Hmm tijd voor een nieuwe naam denk ik xD Zo, ben alweer bijna lvl 55 En ben nu al mijn wapens op minimaal 100 kills proberen te krijgen (1e servicestar) Wat zijn jullie Favo wapens? Ik ben nu bezig met PDW-wapens omdat ik de award ook binnen wil en daarachter volgt sniper. Als die gedaan zijn ga ik op elk wapen alle opties vrjspelen denk ik . Mijn favo wapens zijn : Assault : AEK-941 Engeneer : G36C Support : M60E4 en Type 88 Recon : L96 Shotgun : 870MCS en USAS durf ik ook wel boven te halen :$ PDW : P90 Handgun : M93r Bewerkt: 26 januari 2012 door StijnGTA Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Wat zijn jullie Favo wapens? C4, RPK-74M, M27 IAR, A-91 & SV98. Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 februari 2012 Rapport Geplaatst: 9 februari 2012 ik heb m gister gekocht eerst ff multiplayer gedaan nu de Campaign uitproberen. Multiplayer is geweldig net ff met support 15 killstreak gehaald! >>> Door Svenie: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg niet meer te dubbelposten, jij moet beter weten.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.