Hanneswasco Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Oh EA, wat heb ik je toch zo graag. Door die update wordt ik nu gekicked uit elke game, leuk zeg. Nieuwe update, en opnieuw hetzelfde probleem als de vorige keer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Zucht, hier ook. Punkbuster kickt me weer.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Even PunkBuster updaten boys.. Linkje Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ik vind het heel spijtig maar er zijn heel wat bugs, zo heb ik nog steeds die zwart-beeld bug als ik speel op Full-Screen.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Ik had een hele raar glitch ik knifde iemand vanachter en ik spawnde in eén keer buiten de map Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 februari 2012 Rapport Geplaatst: 14 februari 2012 Sudheer: Please share your desktop Desktop Sharing session requested by 'Sudheer'. Click here to initiate you: no I do not trust that Sudheer: *smiles* Die gasten zijn echt vaag. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 Even PunkBuster updaten boys.. Linkje In de avond was het alweer vanzelf opgelost, gelukkig. Hebben jullie trouwens ook soms dat (een deel van) het geluid wegvalt en je bijvoorbeeld enkel nog wat schoten in de verte hoort en dergelijke? Reageren
StijnGTA Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 Even PunkBuster updaten boys.. Linkje In de avond was het alweer vanzelf opgelost, gelukkig. Hebben jullie trouwens ook soms dat (een deel van) het geluid wegvalt en je bijvoorbeeld enkel nog wat schoten in de verte hoort en dergelijke? Jep, Als er een explosie dicht bij jou is het wel normaal omdat je dan even verdoofd ben en soms hoor je ook een licht gepiep dan, maar ik heb het soms ook uit het niets Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 ik zat gister avond nog laat Battlefield 3 te doen en heb aardig wat dog tags te pakken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 februari 2012 Rapport Geplaatst: 15 februari 2012 Even PunkBuster updaten boys.. Linkje In de avond was het alweer vanzelf opgelost, gelukkig. Hebben jullie trouwens ook soms dat (een deel van) het geluid wegvalt en je bijvoorbeeld enkel nog wat schoten in de verte hoort en dergelijke? Ja heb ik best vaak, HEEL erg irritant als je een gunner bent in een heli en je geluid dan wegvalt. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Ik heb vandaag ook gespeeld maar het lukte mij niet echt, kreeg men headschots niet on target. Morgen beter ! Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 ARGH! De nVidia update heeft wéér niet geholpen , zit je dan met je half zwarte beeld Reageren
Faenty. Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 In welke gamemode halen jullie zoveel kills? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 februari 2012 Rapport Geplaatst: 22 februari 2012 In welke gamemode halen jullie zoveel kills? 4000ticket metro misschien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.