Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga misschien BF3 kopen, ik ben MW 2.5 zat. Is het waard om BF3 te kopen?

Ja. Maar als je een typische MW2+ speler bent, dus constant rondrent en sprayed en in de microfoon schreeuwt, dan niet. Dit is meer tactisch bezig zijn.

Team Deathmatch met 32+ man op Canals is ongeveer zo hoor. ^^ Dat doe ik regelmatig als ik zin heb om gewoon wat kills te maken zonder er moeite voor te doen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien BF3 kopen, ik ben MW 2.5 zat. Is het waard om BF3 te kopen?

Ja. Maar als je een typische MW2+ speler bent, dus constant rondrent en sprayed en in de microfoon schreeuwt, dan niet. Dit is meer tactisch bezig zijn.

Ik speel niet op Gaystation 3 of Crapbox 360emo.gif. En tactisch? vertel dat maar aan je teammaten die aan het vechten zijn met elkaar voor ieder voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien BF3 kopen, ik ben MW 2.5 zat. Is het waard om BF3 te kopen?

Ja. Maar als je een typische MW2+ speler bent, dus constant rondrent en sprayed en in de microfoon schreeuwt, dan niet. Dit is meer tactisch bezig zijn.

Ik speel niet op Gaystation 3 of Crapbox 360emo.gif. En tactisch? vertel dat maar aan je teammaten die aan het vechten zijn met elkaar voor ieder voertuig.

Hoe bedoel je vechten voor een voertuig?

Als je in een heli of vliegtuig wil kan dat makkelijk, je spawnt er niet bij maar je kan kiezen dat je erin spawnt, tenminste ik zie nooit iemand op de baan te wachten op een vliegtuig.

En je hebt ook maps zonder vliegtuigen, en je werkt samen met een team.

Heb al is een potje gehad waar ik alleen maar teammates heb gehealed en gerevived en gewoon 7k xp verdient, terwijl mn vriend die al het hele potje normaal speelde pas 5k had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien BF3 kopen, ik ben MW 2.5 zat. Is het waard om BF3 te kopen?

Ja. Maar als je een typische MW2+ speler bent, dus constant rondrent en sprayed en in de microfoon schreeuwt, dan niet. Dit is meer tactisch bezig zijn.

Ik speel niet op Gaystation 3 of Crapbox 360emo.gif. En tactisch? vertel dat maar aan je teammaten die aan het vechten zijn met elkaar voor ieder voertuig.

Hoe bedoel je vechten voor een voertuig?

Als je in een heli of vliegtuig wil kan dat makkelijk, je spawnt er niet bij maar je kan kiezen dat je erin spawnt, tenminste ik zie nooit iemand op de baan te wachten op een vliegtuig.

En je hebt ook maps zonder vliegtuigen, en je werkt samen met een team.

Heb al is een potje gehad waar ik alleen maar teammates heb gehealed en gerevived en gewoon 7k xp verdient, terwijl mn vriend die al het hele potje normaal speelde pas 5k had.

...Dat in het begin van de match, dat letterlijk ieder teammaat bij de voertuigen als heli's en jets staan met elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel niet op Gaystation 3 of Crapbox 360emo.gif. En tactisch? vertel dat maar aan je teammaten die aan het vechten zijn met elkaar voor ieder voertuig.

Afgezien van dat onnodige, maar bovendien asociale gebash op alles wat je niet aanstaat, en het ongelooflijk hypocriete gedrag wat je al maanden vertoont: als je zo graag op hoog niveau wilt spelen, ga dan eens in clanverband spelen en niet op public servers omhangen (meestal met 1000+ tickets) waar je soms dat soort situaties tegenkomt. Je schijnt namelijk nogal van jezelf overtuigd te zijn, dus ik ben benieuwd hoe je in zo'n opzet presteert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...