Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zat net even BF3 te doen op de Gulf of Uman , en ik ben 10 keer achter elkaar gekild door dezelfde persoon op verschillende plekken , ook als ik aan het rennen was op een plek waar bijna niemand komt stond hij plots recht voor mijn neus, kan het dat dit een of andere teleport hack is? :clown:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Worden jullie ook niet zo ziek van die mensen met USAS + Frag gedoe? Ik heb 't een tijd niet gespeeld, heb het pas weer een tijd gedaan en het is me opgevallen dat er veel van deze mensen rondlopen.

Het voelt soms ook gewoon goed om iemand te killen op een coole manier, dat heb ik op CoD niet echt. Ook het vermoorden met zo'n mes ziet er cool uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom speel ik bijvoorbeeld MW2 niet op PS3 of xbox360; je hebt op deze twee geen mods om n00b wapens (aa12, g18, alle n00btubes) te disablen

Kelwin je zeurt eerst over de consoles en dan om je zelf gelijk te geven begin je over mw2 als je mods gebruikt dat is pas n00b

trouwens heb net ff met een ander forumlid conquest gedaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom speel ik bijvoorbeeld MW2 niet op PS3 of xbox360; je hebt op deze twee geen mods om n00b wapens (aa12, g18, alle n00btubes) te disablen

Kelwin je zeurt eerst over de consoles en dan om je zelf gelijk te geven begin je over mw2 als je mods gebruikt dat is pas n00b

Dat zijn geen mods, dat zijn server opties/plugins..

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom speel ik bijvoorbeeld MW2 niet op PS3 of xbox360; je hebt op deze twee geen mods om n00b wapens (aa12, g18, alle n00btubes) te disablen

Kelwin je zeurt eerst over de consoles en dan om je zelf gelijk te geven begin je over mw2 als je mods gebruikt dat is pas n00b

Dat zijn geen mods, dat zijn server opties/plugins..

Cheers: weer eens maandelijkse periode?

Vwo-er: plugin idd. Gelukkig wel....

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom speel ik bijvoorbeeld MW2 niet op PS3 of xbox360; je hebt op deze twee geen mods om n00b wapens (aa12, g18, alle n00btubes) te disablen

Flikker es op met je MW2 praat, daar is een ander topic voor.

Tevens was je laatst aan het pronken met je akimbo FMG9, aka de noobgun van MW3....

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom speel ik bijvoorbeeld MW2 niet op PS3 of xbox360; je hebt op deze twee geen mods om n00b wapens (aa12, g18, alle n00btubes) te disablen

Dit is juist wat ik haat aan Cod, ze nerfen alles kapot.

Grenade launcher ook, als je nu zoon ding op de grond schiet moet hij eerst 10 meter weg geschiet worden voordat hij ontploft, en als hij ontploft is de radius ook maar 20 CM.

Trouwens, waarom zetten ze die wapens in het spel? omdat ze er eenmaal bij horen.

Als jij in het leger zit vraag je toch ook niet aan de terroristen of ze ff hun Barret 50. cal pakken en ff een potje willen 360 noscopen met jou, ookal als je dat probeert in Real life dat je arm er gewoon af ligt door de terugslag...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat het vandaag is , maar net zag ik iemand uit een helicopter springen zonder parachute , en zo'n grote val overleef je écht niet :clown:

Ik sprong laatst uit een container en opeens werd ik 850M de lucht ingelanceerd en viel naar beneden en overleefde het. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...