Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

sorry misschien een newb vraag wat zijn tickets?

Tickets kan je zien voor een hoeveelheid wat vol of leeg moet raken om te winnen.

Bij Deathmatch, moet je team in totaal 1000 keer iemand doden. Voor elke kill krijg je dan een ticket, en bij 1000 tickets win je dus. Bij elke modi houdt het iets anders in. Bij een mode (weet niet meer welke), moet je juist zorgen dat je tickets op 0 komen te staan.

Tickets kunnen dus inhouden: Kills (deathmatch), vlaggen veroveren (conquest) en bommen planten (rush). :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

sorry misschien een newb vraag wat zijn tickets?

Tickets kan je zien voor een hoeveelheid wat vol of leeg moet raken om te winnen.

Bij Deathmatch, moet je team in totaal 1000 keer iemand doden. Voor elke kill krijg je dan een ticket, en bij 1000 tickets win je dus. Bij elke modi houdt het iets anders in. Bij een mode (weet niet meer welke), moet je juist zorgen dat je tickets op 0 komen te staan.

Tickets kunnen dus inhouden: Kills (deathmatch), vlaggen veroveren (conquest) en bommen planten (rush). :)

Tickets gaan alleen omlaag door iemand omver te schieten of door ticket bleed, wat inhoudt dat de tickets automatisch verminderen als meer dan 50% van de vlaggen zijn gecapped. Bij conquest assault (B2K maps) kun je één team ook fullcappen (alle vlaggen veroveren), waardoor er na een tijd niemand meer kan spawnen (dus gewoon iedereen afmaken vervolgens). De tickets zullen daarna met tientallen per keer verminderen. Tijdens squad of team deathmatch zijn er geen tickets, want je kunt dan onbeperkt spawnen, net zolang totdat een squad of team het vastgestelde aantal kills heeft gehaald. Op rush hebben de verdedigers geen tickets. Tickets kunnen er ook nooit bij komen, tenzij iemand wordt gerevived.

Oh, en Cheers, op consoles kun je amper hoge scores halen. Ten eerste zijn pc-spelers altijd beter geweest, daarnaast beschikken ze ook nog over aangepaste servers (door middel van admin tools zoals PRoCon). Probeer overigens veel mensen te reviven (100 punten per keer), vlaggen over te nemen (als je 't goed doet heb je dan 450 punten) of M-COMs op te blazen (zijn goed voor 600 punten per stuk).

Link to comment
Delen op andere websites

Zo.. nog weer een mooi potje gehad, ditmaal met Visser op TeamSpeak samengewerkt. Helaas verloren, maar was erg close; ik en Visser hebben aardig bijgedragen dacht ik zo.

Haha, ja, redelijk ja. Eerste potje was helemaal nice, met 700 tickets winst, haha.

Mijn unlocks dit potje, ook nice: Klik

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn zegmaar het aantal keren dan jouw team nog kan respawnen

Elke keer als je weer tevoorschijn komt verliest jouw team een ticket

En natuurlijk hoe meer tickets hoe langer een potje duurt (daarom zijn 1000 ticket servers zo populair) (en zeker ICM metro)

En als je conquest speelt en 3 vlaggen hebt gecaptured als team gaan er per 5 seconden wat tickets automatisch wel van de tegenstander (getallen kunnen verschillen)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet even bijna 50K XP in 1 round gehaald. :) Ben nu bezig met alle wapens 1 Service Star te krijgen.

Jij ook al?

Ik heb nu 61 van de 74 compleet (nog wat snipers en pistols)

De stats van mijn vorige potje

bf3%25202012-02-29%252022-59-08-34.jpg

Helemaal gek met dat mes!

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Dan krijg je alles in High Definition (HD) te zien. Leuk als je HD spul thuis hebt waar je BF3 op speelt anders voegt het niets toe volgens mij.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet even bijna 50K XP in 1 round gehaald. :) Ben nu bezig met alle wapens 1 Service Star te krijgen.

Ik op alle wapens service star 5 :puh: dan krijg je die dogtag van dat bepaald wapen, zal wel nog een tijdje duren maarja ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...