Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil je niet heel erg ontmoedigen, maar voor mij is het een slecht potje als ik minder dan 7000 heb :puh:

wel met ribbons mee

Als Medic he , je hebt van die teammembers die nooit in de gaten hebben dat er een medic langs 'm staat. Zoals ik :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een waardeloos internet hebben sommige mensen, continu krijg ik bij Co-op errors, en áls ik speel, dan heb ik enorme lag. Zeker te arm voor moden internet...

Als je dat altijd hebt, ligt het misschien aan jezelf ? Want als het aan de andere ligt zou jij niet moeten laggen, maar juist de ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een waardeloos internet hebben sommige mensen, continu krijg ik bij Co-op errors, en áls ik speel, dan heb ik enorme lag. Zeker te arm voor moden internet...

Als je dat altijd hebt, ligt het misschien aan jezelf ? Want als het aan de andere ligt zou jij niet moeten laggen, maar juist de ander.

Ik heb het niet altijd, wel vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een waardeloos internet hebben sommige mensen, continu krijg ik bij Co-op errors, en áls ik speel, dan heb ik enorme lag. Zeker te arm voor moden internet...

Als je dat altijd hebt, ligt het misschien aan jezelf ? Want als het aan de andere ligt zou jij niet moeten laggen, maar juist de ander.

Ik heb het niet altijd, wel vaak.

Zeker te arm voor modern internet? Jij hebt zeker echt money. Stoer. :tu:

Ligt waarschijnlijk niet aan iemands internet maar aan het spel zelf want ik speel vaak met een vriend en krijgen ook errors ookal hebben we allebei snel internet. :|

Link to comment
Delen op andere websites

Drie nieuwe expansion packs aangekondigd, Close Quarters (Juni 2012), Armored Kill (Herfst 2012) en End Game (Winter 2012).

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters

En wat extra info:

http://www.gamer.nl/nieuws/256640/battlefield-3-krijgt-uitbreidingspakket-in-juni

Quotes uit laatste bericht:

Close Quarters zich op gevechten op korte afstand. Het pakket bevat vier nieuwe maps en tien nieuwe wapens.
Armored Kill bevat een aantal grote nieuwe maps, waaronder "de grootste uit de geschiedenis van Battlefield", nieuwe wapens en nieuwe voertuigen.
Van het laatste pakket, End Game, zijn geen details vrijgegeven.
Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Quotes uit laatste bericht:

Close Quarters zich op gevechten op korte afstand. Het pakket bevat vier nieuwe maps en tien nieuwe wapens.

Ah, dus ze willen het spel meer voor Callofdutyschreeuwindemicrofoonkinderen maken. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...