Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

.Offtopic.

Waar is de tijd dat je toen nutteloze shit als Steam, Battlelog en Origin niet nodig had om het spel te spelen?

Ontopic: wel simppel geld verdienen, al die expension shit tegenwoordig...

Link to comment
Delen op andere websites

Quotes uit laatste bericht:

Close Quarters zich op gevechten op korte afstand. Het pakket bevat vier nieuwe maps en tien nieuwe wapens.

Ah, dus ze willen het spel meer voor Callofdutyschreeuwindemicrofoonkinderen maken. Jammer.

Dat gaat toch niet want er is geen ingame chat :D

ZO heeft ieder nadeel toch zn voordeel

Link to comment
Delen op andere websites

Quotes uit laatste bericht:

Close Quarters zich op gevechten op korte afstand. Het pakket bevat vier nieuwe maps en tien nieuwe wapens.

Ah, dus ze willen het spel meer voor Callofdutyschreeuwindemicrofoonkinderen maken. Jammer.

Dat gaat toch niet want er is geen ingame chat :D

ZO heeft ieder nadeel toch zn voordeel

Wel een ingame chat op de PC slimmerik en een voice chat als je met wat mensen in een party zit.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals een clanmaat van mij treffend verwoordde:

Heard you liked metro, so we put metro in your metro so you can metro while you metro. :D

Hoop dat Armored Kill meer leuks brengt.

Die armored kill klinkt wel heel leuk, ja. Heb er zin in.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren 79/26 op Golf of Oman. Helaas viel het internet weg tegen het einde :clown:. Ik had gehoopt de 80 nog te halen.

damn hoge scores dat jullie hebben mag blij zijn dat ik eens 25 kills haal.(ps3)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal de laatste tijd ook hogere scores. Een tijdje terug moest ik blij zijn met 4/12. Maar de laatste tijd is het al snel 22/7.

Ik neem toch stiekem die COD stijl over. Snel door de map heen rennen en ze verwachten je niet. :cab:

Ook ben ik de laatste tijd flink plezier aan het maken met de C4. Lekker op voertuigen plakken en dan naar de vijand rijden. Geeft echt een schitterend resultaat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren 79/26 op Golf of Oman. Helaas viel het internet weg tegen het einde :clown:. Ik had gehoopt de 80 nog te halen.

damn hoge scores dat jullie hebben mag blij zijn dat ik eens 25 kills haal.(ps3)

Tsja normaal kom ik ook niet verder dan 30. Maar Gulf of Oman is helemaal mijn stijl! Vereisten zijn goede teamgenoten, tactisch inzicht hebben, en het belangrijkste; ogen die constant het hele scherm afscannen en hersenen die razendsnel analyseren wat het beste te doen is in welke situatie.

Ik game btw bijna nooit meer. Maar BF3 blijft toch echt vet!

Hier is de link naar de ronde btw: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/24310209/1/189227883/

Naam is Gunz4HireNL

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een 3 mans squad met Support (+ Ammo), een Sniper met SOLFAM en een Engineer met Javelin is beast! Gisteren in 1 potje op xbox 25 kills gehaald met alleen Javelin.... static.gif doordat de soflam alles markte

Link to comment
Delen op andere websites

Een 3 mans squad met Support (+ Ammo), een Sniper met SOLFAM en een Engineer met Javelin is beast! Gisteren in 1 potje op xbox 25 kills gehaald met alleen Javelin.... static.gif doordat de soflam alles markte

Benadrukt de essentie van teamwork in deze game.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een 3 mans squad met Support (+ Ammo), een Sniper met SOLFAM en een Engineer met Javelin is beast! Gisteren in 1 potje op xbox 25 kills gehaald met alleen Javelin.... static.gif doordat de soflam alles markte

Deden mijn neefje en ik ook (ik SOLFAM, hij de Javelin). Werkte ook redelijk goed, hoewel de jets en andere luchtvoertuigen steeds uit mijn range gingen, wat wel nadelig is. Het allerleukste is, is dat de luchtvoertuigen wel hun flares kunnen gebruiken, maar de flares helpen niet als er een Javelin raket achter hun aan zit XD.

even Offtopic: speel je op PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat vooral tactieken het verschil maken, want als je niet de goede tactieken hanteert als team lukt het alsnog niet. Wij waren nu een multifunctionele squad die infanterie kan bestoken, voertuigen uitschakelt en objectives onder vuur kan leggen. Verder weten veel mensen het nut niet van een SOFLAM. Ook moet ik zeggen dat onze dekking goed was uitgekozen, want onze SOFLAM man lag in de schaduw op een vlakte en ik stond vanachter een heuvel te locken en te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dit spel waarschijnlijk kopen. :)

Maar kan mijn pc het aan?

Rapport van computer

Uitgevoerd op 10-3-2012, 23:37:29

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|ASUSTeK Computer Inc.

|Computermodel:|K73SV

|Computernaam:|ASUS (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|ASUSTeK Computer Inc.

|Model:|K73SV

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.

|BIOS Model:|BIOS Date: 04/01/11 10:01:29 Ver: 04.06.03, versie K73SV.205

|Aansluitingen:|J5C1 (Gebruikt), J6C2 (Vrij), J6D2 (Gebruikt), J7C1 (Vrij), J7D2 (Vrij), J6C1 (Vrij), J8C2 (Gebruikt), J6UB (Vrij), J15BU (Vrij), J13BU (Vrij)

|Poorten:|J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J1A2A (Serieel), J1A2B (Video), J3A2 (Video), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J3A3 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (USB), J4A1 (Netwerk), J5A1 (Geen), J8J1 (8251 Compatibel), J7J1 (8251 Compatibel), J6J1 (8251 Compatibel), J1F2 (Geen), J5B1 - PCH JTAG (Geen), J9A1 - TPM/PORT 80 (Geen), J9E4 - HDA 2X8 Header (Geen), J9E7 - HDA 8Pin Header (Geen), J8F1 - HDA HDMI (Geen), J9E3 - Scan Matrix Keyboard (Geen), J8E1 - SPI Program (Geen), J9E5 - LPC Hot Docking (Geen), J9G2 - LPC SIDE BAND (Geen), J8F2 - LPC Slot (Geen), J8H3 - PCH XDP (Geen), J7G1 - SATA Port 2 (8251 Compatibel), J7G2 - SATA Port 1 (8251 Compatibel), J6H1 - SATA Power (Geen), J5J1 - FP Header (Geen), J4H1 - ATX Power (Geen), J1J3 - AVMC (Geen), J1H1 - BATT B (Geen), J1H2 - BATT A (Geen), J2G1 - CPU Fan (Geen), J1D3 - XDP (Geen), J4V1 - Memory Slot 1 (Geen), J4V2 - Memory Slot 2 (Geen), J4C1 - FAN PWR (Geen)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core i5-2410M CPU @ 2.30GHz (Quad Core)

|Kloksnelheid:|2301MHz

|Socket & Cache(s):|CPU 1, 256KB L2 Cache, 3072KB L3 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|4008MB RAM

|Type(s):|4096MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666MHz, SO-DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)

|Grootte:|465,76GB (186,30GB (C:) + 254,45GB (D:) + 25,00GB (E:) )

|Vrije ruimte:|146,88GB (57,21GB (C:) + 64,80GB (D:) + 24,88GB (E:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Local Fixed Disk, D: Local Fixed Disk, E: Local Fixed Disk, F: Onbekend, G: Onbekend

|Model(len):|C: ST9500325AS ATA Device IDE, F: Slimtype DVD A DS8A5SH ATA Device, G: DTSOFT Virtual CdRom Device

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|High Definition Audio Device

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|Nvidea Gforce 540M

|Beeldprocessor:|Nvidea Gforce 540M

|Geheugengrootte:|1024Mb Ram

|Stuurprogramma:|igdumd64.dll,igd10umd64.dll,igd10umd64.dll,igdumdx32,igd10umd32,igd10umd32, versie 8.15.10.2291 Ik heb de Intel HD vervangen door de Nvidea, omdat ik 2 videokaarten heb.

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standard monitor types)

|Model:|Generic PnP Monitor

|Schermresolutie:|1600x1200 (Normaal 4:3 UXGA)

|Kleurdiepte:|Onbekend

|Frequentie:|Onbekend

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|Logitech

|Model:|Logitech USB Wheel Mouse

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB Input Device

|Type:|Enhanced (101- or 102-key)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Hamachi Network Interface (Ethernet 802.3), Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20) (Ethernet 802.3), Realtek RTL8187 Wireless 802.11b/g 54Mbps USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 5.69.167.109, MAC: 7A:79:05:45:A7:6D, DHCP: 5.0.0.1 & IP: 192.168.1.7, MAC: 00:E0:4C:81:DA:11, DHCP: 192.168.1.1

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Ultimate

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd doorfkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...