Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

er zitten wel veel goede dingen in de update :tu:

Ik heb zelf ook nog geen problemen met Co-Op ondervonden :)

Ook nog geen enkel probleem gehad met CO-OP :D

Ik kan wel co-op spelen, maar niet met friend matchmaking met mijn neefje die 1km van me vandaan woont. We krijgen de hele tijd: ''Game disconmnected: client closed down connection'', telkens dat hij of ik nog geen eens de verbinding verbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zijn de nieuwe servers onderdeel van de Update? Zag namelijk dat de namen waren verandert en daarnaast wilde ik alleen Rush spelen op een Back to Karkand server, maar ik werd ook in een Conquest match en Team Deathmatch map op Damavand peak gestopt in diezelfde server. Erg vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn de nieuwe servers onderdeel van de Update? Zag namelijk dat de namen waren verandert en daarnaast wilde ik alleen Rush spelen op een Back to Karkand server, maar ik werd ook in een Conquest match en Team Deathmatch map op Damavand peak gestopt in diezelfde server. Erg vreemd.

Ja mensen kunnen nu servers huren op de consoles (zoals bij de pc)

Link to comment
Delen op andere websites

De patch is uit voor Xbox 360!

Was die niet al sinds 27 maart uit ? :puh:

Sinds de patch voor de pc van enkele dagen geleden vind ik dat de LMG's ongeloofelijk veel recoil hebben en je kogels zowat al de richtingen uitvliegen. Iemand een idee of het anngepast is of ligt het gewoon aan mezelf ? (Heb namelijk lange tijd enkel assault gespeeld waar de wapens tog accurater ofziets bij zijn) :)

Link to comment
Delen op andere websites

De patch was voorheen enkel voor PS3 en PC uit, de Xbox volgde later. ;)

De LMG's zijn naar mijn mening inderdaad wat minder accuraat geworden. Daarom gebruik ik zoveel mogelijk een supressor. De Famas is ook een pak slechter geworden, het was m'n lievelingswapen en nu kan ik er met moeite nog een kill mee maken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het aanpassingslijstje van de LMG. Recoil is inderdaad aangepast bij bijna alle LMG, soms in voordeel en vaak niet echt lijkt me zo. Dat wordt dus weer zoeken naar een goeie LMG, denk dat ik de PKP maar weer even oppak, of verder ga met de M60.

-M27 IAR: No change. The M27 is a heavier version of the M416, giving it good all-around performance though it has worse performance on the move.

-RPK-74M: Reduced the initial recoil and vertical recoil. The RPK-74M is a more stable firing platform than the comparable M27, though it lacks the M27′s higher rate of fire.

-M249: Added an initial recoil. The M249 is the fastest firing belt fed LMG, giving it superior suppressive and damage abilities. The initial recoil makes it a bit harder to run and gun, while making little overall impact on performance.

-Type-88: Slightly increased the initial recoil, reduced muzzle drift. The Type88 fires the slowest of the medium caliber LMGs, though what it lacks in rate of fire it makes up for in controllability.

-PKP: Reduced recoil but added a slight initial recoil, increased damage at max range. The Pecheneg has a heavy vertical recoil with a hard hitting round and little drift, this makes it excellent at sustained fire.

-M60: Reduced the initial recoil, increased damage at all ranges. The M60 has a very low rate of fire that makes it the most controllable with the powerful 7.62x51mm round.

-M240B: Added an initial recoil, increased damage at all ranges. The fastest firing medium MG, the M240 has a substantial muzzle kick and drift that makes all that power difficult to control.

-QBB-95: Reduced the total recoil but increased muzzle drift and initial recoil. The QBB-95 should now kick harder but settle into full auto fire better, combined with the bullpup hip fire bonus this makes the QBB-95 a highly mobile LMG.

-MG36: Added an initial recoil. The MG36 fires at a fast 750rpm and makes a nice middle ground between the controllability of a clip LMG and the sustained firepower of a belt fed LMG.

Kwam er trouwens ook achter hoe de nieuwe server indeling bij Dice werkt:

http://mp1st.com/2012/03/21/a-guide-to-the-new-battlefield-3-console-server-browser/

Deze zal trouwens ook wel voor blije en minder blije gezichten zorgen;

The MAV can no longer be used as an elevator.
De LMG's zijn naar mijn mening inderdaad wat minder accuraat geworden. Daarom gebruik ik zoveel mogelijk een supressor.

Tip pak een Flash suppressor:

The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor.

Dus met een grip en Flash supp. heb je aardig reductie van de recoil van een LMG.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

hmm,op LMG gebruik ik nu altijd grip en extended mag, zoom hangt van de map af en hoe het spel verloopt. Word je met flash supp. ook gezien op je minimap zoals bij een gewone supp ? :)

Natuurlijk is bipod denk ik het beste om zo precies mogelijk te schieten met LMG maar die kan je natuurlijk niet gebruiken als je in beweging bent :) Ik las ook ergens dat het nu makkelijker is om je bipod ergens op een verhood iets te plaatsen zoals een auto bijvoorbeeld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik ben van plan om BF3 te kopen maar heb wel nog een paar vraagjes. :puh:

Ik kom recht van CoD, dus vraag ik me af of ik BF3 wel leuk ga vinden. Kun je in BF3 ook wat rushen (en ik bedoel dus niet zoals in CoD door het midden van de map rennen of zo) of is het echt de hele tijd campen? Snipen doe ik ook best graag, en kun je een beetje agressief gaan met een sniper? Ik heb in een paar video's op YT al gezien dat je een RDS op je sniper kunt plaatsen, daarmee is het toch niet de bedoeling om de hele neer te liggen en wachten tot iemand voorbij loopt? En als laatste; Moet je echt met een team/squad spelen? Of kun je ook gewoon in je eentje wat lol hebben? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...