Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Hallo,

ik ben van plan om BF3 te kopen maar heb wel nog een paar vraagjes. puh2.gif

Ik kom recht van CoD, dus vraag ik me af of ik BF3 wel leuk ga vinden. Kun je in BF3 ook wat rushen (en ik bedoel dus niet zoals in CoD door het midden van de map rennen of zo) of is het echt de hele tijd campen? Snipen doe ik ook best graag, en kun je een beetje agressief gaan met een sniper? Ik heb in een paar video's op YT al gezien dat je een RDS op je sniper kunt plaatsen, daarmee is het toch niet de bedoeling om de hele neer te liggen en wachten tot iemand voorbij loopt? En als laatste; Moet je echt met een team/squad spelen? Of kun je ook gewoon in je eentje wat lol hebben? xD

Ga altijd in een squad, quick scopen zorgt er alleen voor dat je gaat kill whoren terwijl het objective based is. Verder gaat het rushen vooral om flanken en infilteren van de linies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is totaal niet alleen campen, je kan een RDS of Holographik sight op je sniper plaatsen als je rond de 100 kills hebt, wat best moelijk is. Je moet ook rekening houden, dat de kogel ook echt naar beneden gaat als je met de wapens, dus ook snipers, schiet. Het is beter om in een team te gaan, en het is zéker beter om in een squad te gaan, je kan bij je squad-maten spawnen, als die in leven zijn. Sommige mensen gebruiken hun sniper zonder scope, ik heb zo in 10 minuten zo 20 kills gehaald, 2 unlocks dus, in plaats van 10 kills in 30 minuten, met mijn best doen met sniper VS sniper. En even offtopic: koop je hem voor PC?

Je kan snel levelen in de map ''Métro'', in conquest met 64 spelers, je wordt wel duizelig in het begin van de herrie, door de explosiespuh2.gif, maar je kan ook met voertuigen spelen in grote maps, of je kan in die grote maps ook gaan snipen, een headshots van 500 tot 1000 meter proberen te krijgen XD.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de antwoorden. :puh:

@kelwin

Nope, op PS3..

Op je eentje zal je je wel kunnen amuseren, maar ik denk dat je dan beter battelfield niet koopt. Je helpt je team zo niet verder en de kans is dus groter dat je verliest. Join daarom dus altijd een squad, geef ammo/medic kits waar nodig, repareer tanks als engeneer, spot als je snipers bent spelers en plaats sensor's. Dit zijn enkele voorbeelden wat je kan/moet doen om in team te spelen,denk tactish en loop niet recht op de vijand af.

Elke kit heeft zijn specifieke taken in een spel dus het is ook best dat ze een beetje verdeeld zijn. Helaas verloopt de teamplay niet altijd even goed. :tu:

Als je als een gek wilt rondlopen met een sniper met een RDS kan dat, maar doe dit dan op een sniper only server met speltypen team deathmatch of squad deathmatch.

Dus kortom, Battlefield is een awsome spel vind ik zelf. Maar van wat ik gehoord heb is het wel een verschil met CoD. Bf is meer op tactiek gericht en teamplay en op meer realitisch oorlog voeren ( begrijp me niet verkeerd, hiermee bedoel ik niet dat CoD slecht is. Ik baseer me op een klein beetje ervaring met CoD en van wat ik lees/zie en hoor zeggen ).

Edit : zoals kelwin al zegt is battlefield totaal niet enkel campen, dat kan je zelf geen onderdeel van het spel noemen :puh: Ook sniper die ergens honderden meters in de bosjes liggen campen niet, je kan moeilijk verwachten dat sluipschutters even door een regen kogels gaan lopen en het opnemen tegen een automatish wapen waarbij je al dood bent als je je sniper deftig op zijn hoofd hebt gericht :puh:

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de post, Stijn! :D

Welke attachments heb je eigenlijk zo allemaal voor een sniper in BF3?

Graag gedaan :)

Ik heb snel eventjes wat opgezocht en je moet zeker hier eens op kijken,ik denk niet dat al de wapens erop staan,maar tog bijna allemaal :

http://battlefield.wikia.com/wiki/Category:Weapons_of_Battlefield_3

Als je een beetje naar beneden scrolled vind je (bijna) al de wapens op alfabetische vollegorde.

De sipers in Bf 3 zijn : MK11,SVD,M40A5,SV98,M98B,M39,SKS

Dan heb je er nog van de uitbreiding (Back to Karkand): L96,QBU-88

Op die site die ik net gaf kan je ook nog verder zoeken naar andere informatie over gameplay etc...

Edit : Zoals bij kelwin zie je een voorbeeld met daaronder ook de uitbreindingen die je kan vrijspelen door een bepaald aantal kills te maken met dat specifieke wapen.

Ik weet niet of jij het ook kunt als je niet ingelogd en gerigstreerd bent op die site,maar als het zou lukken klik je in een van die balkje op de site die kelwin gaf op 'Waepons', je scrolt naar beneden to je recon ziet staat en daar staan ook al de wapens/accesoires van de kit :)

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de post, Stijn! :D

Welke attachments heb je eigenlijk zo allemaal voor een sniper in BF3?

Graag gedaan :)

Ik heb snel eventjes wat opgezocht en je moet zeker hier eens op kijken,ik denk niet dat al de wapens erop staan,maar tog bijna allemaal :

http://battlefield.wikia.com/wiki/Category:Weapons_of_Battlefield_3

Als je een beetje naar beneden scrolled vind je (bijna) al de wapens op alfabetische vollegorde.

De sipers in Bf 3 zijn : MK11,SVD,M40A5,SV98,M98B,M39,SKS

Dan heb je er nog van de uitbreiding (Back to Karkand): L96,QBU-88

Op die site die ik net gaf kan je ook nog verder zoeken naar andere informatie over gameplay etc...

Edit : Zoals bij kelwin zie je een voorbeeld met daaronder ook de uitbreindingen die je kan vrijspelen door een bepaald aantal kills te maken met dat specifieke wapen.

Ik weet niet of jij het ook kunt als je niet ingelogd en gerigstreerd bent op die site,maar als het zou lukken klik je in een van die balkjes op de site die kelwin gaf op 'Waepons', je scrolt naar beneden tot je recon ziet staat en daar staan ook al de wapens/accesoires van de kit :) =>> hierzoo : http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/LT-Kelwino/iteminfo/svd/262745513/pc/#!/bf3/soldier/LT-Kelwino/weapons/262745513/pc/

Sorry fouten knop,wou wat foutjes verbeteren in de tekst maar klikte op reageren denk ik :?

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

De M40 ziet er nog leuk uit om te snipen. :D Er bestaan blijkbaar wel een heleboel verschillende scopes voor een sniper. :puh:

En wat is er eigenlijk allemaal met die USAS of zo? Ik hoor nogal veel mensen erover klagen enzo maar weet niet wat het is..

Link to comment
Delen op andere websites

De M40 ziet er nog leuk uit om te snipen. :D Er bestaan blijkbaar wel een heleboel verschillende scopes voor een sniper. :puh:

En wat is er eigenlijk allemaal met die USAS of zo? Ik hoor nogal veel mensen erover klagen enzo maar weet niet wat het is..

De usas-12 is een automatische shotgun. Het is 1 van de meest overpowered wapens van BF3. De usas met frag (explosieve kogels die je voor iedere shotgun kan unlocken) is al helemaal overpowered. Het is ook het meest n00bie wapen..

.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens je succes, want die is sinds de laatste patch compleet generved (heb er zelf geen ervaring mee, amper tot niet gebruikt).

Oh, en leuk dat je gaat snipen, want rushen en snipen gaan niet samen - tenzij je érg goed bent, en daar acht ik je op het moment niet toe in staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wens je succes, want die is sinds de laatste patch compleet generved (heb er zelf geen ervaring mee, amper tot niet gebruikt).

Oh, en leuk dat je gaat snipen, want rushen en snipen gaan niet samen - tenzij je érg goed bent, en daar acht ik je op het moment niet toe in staat.

Ik bedoel ook niet dat ik beide ga doen, soms rush ik graag en soms snipe ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...