Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb sinds een week ook Battlefield 3 en vind het tot nu toe een supergame! Heb hiervoor tijdje MW3 gedaan, blijft ook leuk, maar Battlefield heeft toch net wat meer voor mij. Speel meestal Team Deathmatch in Noshar Canals. Ben nog steeds aan het dubben welk wapen ik fijn vind voor iedere class enzo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield heeft toch net wat meer voor mij. Speel meestal Team Deathmatch in Noshar Canals.

Zucht... Deze twee zinnen achter elkaar maken mij bijna aan het huilen. Ga dan gewoon terug naar Call of Duty, merk je echt geen verschil. Battlefield is een teamspel...

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield 3 is wat meer een uitdaging om goed in te worden vind ik, Call of Duty online kan bijna iedereen wel goed in zijn. Als n00b kun je daar in eens 20 kills hebben zo nu en dan. In Battlefield 3 speelt ervaring een grote rol, als je er goed in bent is het leuk om te blijven spelen. In de winter zat tijd in gestoken, ben nu gestopt vanwege gebrek aan tijd. Even geen multiplayergames meer voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Squad Deathmatch is inderdaad een verschrikkelijke gamemode, waarschijnlijk gewoon omdat de maps te groot zijn en het unfair is als één squad de tank kan bemachtigen. Maar omdat ik alle medals wil halen, en 50 x SQDM winnen daar één van is, speel ik deze mode toch af en toe en op Close Quarters is deze mode niet zo erg. Iedereen loopt dicht bij elkaar en er is nergens een oneerlijk voertuig in de buurt. :)

Heeft er trouwens nog iemand van jullie problemen met de assignment voor de Premium dog tag "Wrench Wielder" (met het Engineer-teken)? Ik heb namelijk al over de 200 shotgun kills met verschillende shotguns gemaakt en toch komt er geen shotgun kill bij volgens de assignment. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren en eergisteren ook een hoopje kills gehaald met de M26 Slug (die beestig goed kan zijn) en ook dat hielp niet. Ik zal toch eens proberen om in de Engineer class wat shotgun kills te halen, je weet maar nooit. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...