Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Zucht... Deze twee zinnen achter elkaar maken mij bijna aan het huilen. Ga dan gewoon terug naar Call of Duty, merk je echt geen verschil. Battlefield is een teamspel...

Dat hoeft toch niet meteen zo negatief gezegd te worden? :S Ik geniet er gewoon van.

Naar mijn mening wordt er zelfs in BF veel meer samengewerkt dan in CoD. In BF vind ik het juist lekker dat je zelfs in TDM daadwerkelijk samenwerkt. Daarnaast vind ik de gameplay van BF ook gewoon leuker en daarbij dan meteen de TDM. Conquest vind ook geweldig om te doen!

Ben op het moment level 21. In het begin had ik zoiets van langzaam levelen, maar vind het nu eigenlijk totaal niet belangrijk meer. Ik speel gewoon de class waar ik zin in heb en geniet verder van de match. Heb overigens ook nog geen dingen gekocht als Close Quarters of Premium. Eerst maar eens de 'standaard' dingen bespelen. :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net mijn eerste BF3 ban gehad omdat ik een admin killde :7

Sommige admins :7

Blijkbaar stond in de server regels dat je geen Admins mocht killen :-(

WTH? Wat is dat nou weer voor bullshit regel? Hun mogen mensen wel killen zeker? Daarom hou ik btw niet van Decicated Servers. (Of hoe je het ook schrijft :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar ik heb dit probleem in de 400+ uur dat ik Battlefield 3 gespeeld heb nog nooit gehad. Misschien is dit omdat ik gewoon niemand kan vermoorden, en dus zeker geen admins..

Link to comment
Delen op andere websites

Hmpf, de laatste tijden zit ik alleen maar in servers vol met retards die alleen maar jets pakken om de grond in te vliegen en van die mongooltjes die hun voertuig vol met C4 plakken en alleen gaan kloten, of teamkillen of in hun 1tje met een voertuig wegrijden/ vliegen.

Vreselijk irritant, en maar huilen als ze verliezen met 900 tickets.

Weet iemand nog wat goede servers?

Conquest en Gulf of Oman graag :)

Link to comment
Delen op andere websites

WTH? Wat is dat nou weer voor bullshit regel? Hun mogen mensen wel killen zeker? Daarom hou ik btw niet van Decicated Servers. (Of hoe je het ook schrijft :7)

Dat had je met een korrel zout moeten nemen, het staat niet letterlijk in de regels en waarschijnlijk gaat die admin op zijn flikker krijgen.

We hadden toen ook een Bad Company 2 server en konden alleen kicken als betalend lid, en admins mochten bannen.

Er waren leden die misbruik ervan maakte of probeerde en die zijn hun rechten ontnomen omdat de afspraak stond dat kicken of bannen alleen mocht als ie overduidelijk deed cheaten of regels verbrak.

Dit was voor meerdere dingen, punt een, het is oneerlijk en als je niet tegen je verlies kunt, moet je niet spelen.

Punt twee, je bezorgt je clan en de server maar ook jezelf een slechte naam, en dat wilt niemand omdat dit spelers en wars kan kosten.

Daarnaast, zijn dedicated servers beter dan de servers van CoD, die op spelers hun pc hosten, ook met meerdere redenen.

Punt een, dedicated servers zijn beter omdat ze 9/10 op een server worden gehost, welke een snellere verbinding dan 99/100 spelers.

Punt twee, hoster heeft geen voordeel, wat wel is bij bv. de methode hoe CoD dat doen.

Punt drie, omdat een clan of server eigenaar een vaste ip heeft, kunnen mensen dit makkelijk vinden of in diskrediet brengen.

Punt vier, mensen kunnen gekickt/geband worden en er kunnen regels vastgesteld worden.

Punt vijf, geen onnozele pauzes omdat de host niet tegen zijn verlies kan en dus leaved waardoor alles stil staat.

Ik kan eigenlijk maar twee voordelen voor de thuishost bedenken, makkelijk/snel op te zetten en gratis.

Maargoed, morgen of overmorgen weer een potje spelen, is om de zoveel tijd wel leuk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hmpf, de laatste tijden zit ik alleen maar in servers vol met retards die alleen maar jets pakken om de grond in te vliegen en van die mongooltjes die hun voertuig vol met C4 plakken en alleen gaan kloten, of teamkillen of in hun 1tje met een voertuig wegrijden/ vliegen.

Vreselijk irritant, en maar huilen als ze verliezen met 900 tickets.

Weet iemand nog wat goede servers?

Conquest en Gulf of Oman graag :)

Neem eens een kijkje bij de Battlefield Friends video's.. Volgens mij kun je de door jou beschreven situaties prima herkennen. :puh: Wat betreft die servers: speel je op de PC? Voeg me dan even toe op Battlelog (VWOer).

Net mijn eerste BF3 ban gehad omdat ik een admin killde :7

Sommige admins :7

Blijkbaar stond in de server regels dat je geen Admins mocht killen :-(

WTH? Wat is dat nou weer voor bullshit regel? Hun mogen mensen wel killen zeker? Daarom hou ik btw niet van Decicated Servers. (Of hoe je het ook schrijft :7)

Dedicated servers hebben daar niets mee te maken... Sterker nog, die worden niet eens ondersteund door Battlefield 3. Dedicated servers zijn servers die je zelf kunt afhuren en dus je eigen programma's en servers op kunt draaien. Aangezien Battlefield 3 servers alleen gehuurd kunnen worden bij bedrijven die een licentie van EA hebben, is dit dus ook niet van toepassing op Battlefield 3. Ze worden volgens mij nog wel dedicated genoemd (bij Bad Company 2 in ieder geval wel), maar eigenlijk klopt dat niet.

WTH? Wat is dat nou weer voor bullshit regel? Hun mogen mensen wel killen zeker? Daarom hou ik btw niet van Decicated Servers. (Of hoe je het ook schrijft :7)

Dat had je met een korrel zout moeten nemen, het staat niet letterlijk in de regels en waarschijnlijk gaat die admin op zijn flikker krijgen.

We hadden toen ook een Bad Company 2 server en konden alleen kicken als betalend lid, en admins mochten bannen.

Er waren leden die misbruik ervan maakte of probeerde en die zijn hun rechten ontnomen omdat de afspraak stond dat kicken of bannen alleen mocht als ie overduidelijk deed cheaten of regels verbrak.

Dit was voor meerdere dingen, punt een, het is oneerlijk en als je niet tegen je verlies kunt, moet je niet spelen.

Punt twee, je bezorgt je clan en de server maar ook jezelf een slechte naam, en dat wilt niemand omdat dit spelers en wars kan kosten.

Daarnaast, zijn dedicated servers beter dan de servers van CoD, die op spelers hun pc hosten, ook met meerdere redenen.

Punt een, dedicated servers zijn beter omdat ze 9/10 op een server worden gehost, welke een snellere verbinding dan 99/100 spelers.

Punt twee, hoster heeft geen voordeel, wat wel is bij bv. de methode hoe CoD dat doen.

Punt drie, omdat een clan of server eigenaar een vaste ip heeft, kunnen mensen dit makkelijk vinden of in diskrediet brengen.

Punt vier, mensen kunnen gekickt/geband worden en er kunnen regels vastgesteld worden.

Punt vijf, geen onnozele pauzes omdat de host niet tegen zijn verlies kan en dus leaved waardoor alles stil staat.

Ik kan eigenlijk maar twee voordelen voor de thuishost bedenken, makkelijk/snel op te zetten en gratis.

Maargoed, morgen of overmorgen weer een potje spelen, is om de zoveel tijd wel leuk :Y

Leuk verhaal, maar dedicated zijn de servers echt niet. Je blijft ze nu nog steeds ergens afhuren, zelf zul je er niet meer de volledige controle over hebben. Wat betreft punt drie; de servers die je nu huurt bij Multiplay, Gameservers.com of een andere hoster hebben net zo goed als jij een IP. Je ziet het IP alleen niet meer, omdat de waarde ervan nihil is geworden. Immers, je kunt geen third party programma's gebruiken om naar servers te verbinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk verhaal, maar dedicated zijn de servers echt niet. Je blijft ze nu nog steeds ergens afhuren, zelf zul je er niet meer de volledige controle over hebben. Wat betreft punt drie; de servers die je nu huurt bij Multiplay, Gameservers.com of een andere hoster hebben net zo goed als jij een IP. Je ziet het IP alleen niet meer, omdat de waarde ervan nihil is geworden. Immers, je kunt geen third party programma's gebruiken om naar servers te verbinden.

Volledige controle, nee, wel veel meer, ook programma's waarmee je de spelerslijst kunt zien, tekstchat, kicken/bannen en meekijken is meer dan controle waar je enkel kunt hosten en verder niks.

En over punt drie, dat zeg ik, bij punt een, tevens valt de IP nog wel te zien, alleen idd, je hebt er weinig aan.

Daarnaast, is een dedicated server gewoon een server die je huurt buitenshuis, dus een leverancier zoals bv. i3D of Multiplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...