Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Volledige controle, nee, wel veel meer, ook programma's waarmee je de spelerslijst kunt zien, tekstchat, kicken/bannen en meekijken is meer dan controle waar je enkel kunt hosten en verder niks.

Daarnaast, is een dedicated server gewoon een server die je huurt buitenshuis, dus een leverancier zoals bv. i3D of Multiplay.

Ja, vanwege de ondersteuning voor een RCON-protocol. Maar op die controle doelde ik niet, ik doelde op controle van de feitelijke server zelf. Dat is bij de meeste nieuwe games - waaronder Battlefield 3 dus - niet meer mogelijk, aangezien de uitgevers graag controle schijnen te houden (wel begrijpelijk, aangezien je anders Battlelog wel kunt afschaffen).

Game servers zijn niet per definitie dedicated. Volgens mij is het niet mogelijk zelf software te installeren op die bakken (of Battlefield 3 op je eigen dedicated server), namelijk. Kijk gerust eens bij i3D wat zij onder dedicated servers verstaan en wat onder game servers ;)

Maar goed, weer even terug naar Battlefield 3... Volgt iemand Battlefield Friends?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik krijg steeds een error en dan sluit de game.

Disconnected from game. Heb ik dat op gezocht op google.

Ze zeggen dat ik "UPnP Device Host" en "SSDP Discovery" moet uit zetten in services.msc. Maar UpNp is toch voor gaming? Dus waarom zou ik dit uit moeten zetten en kan het dan geen kwaad ten opzichte van andere games?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg steeds een error en dan sluit de game.

Disconnected from game. Heb ik dat op gezocht op google.

Ze zeggen dat ik "UPnP Device Host" en "SSDP Discovery" moet uit zetten in services.msc. Maar UpNp is toch voor gaming? Dus waarom zou ik dit uit moeten zetten en kan het dan geen kwaad ten opzichte van andere games?

Waarom probeer je het niet gewoon? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nja kan ook..

maar dat kan geen kwaad met het werken van games etc?

Weet ik veel, maak een backup?

daar heb ik wat aan?

als je het niet weet reageer toch aub dan niet.

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Nja kan ook..

maar dat kan geen kwaad met het werken van games etc?

Weet ik veel, maak een backup?

daar heb ik wat aan?

als je het niet weet reageer toch aub dan niet.

Je wilt toch antwoord? Je kan het op z'n minst proberen, je hebt niet iemand nodig om je reet af te vegen toch? Want daar lijkt het wel op(al is het van jou ondertussen wel bekend dat die hulp wel nodig is). :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan.

edit het hele gedoe werkt niet

Daar was je dus 28 uren geleden al achter gekomen als je het geprobeerd had en niet bezig was met je als een pummel te gedragen op een forum. Als je voortaan eens minder tijd spendeert aan proberen mensen te beledigen en meer tijd spendeert aan het zelf proberen, zal je denk ik veel verder komen in leven.

Anyway, even ontopic:

Zijn die premium dingen het geld waard?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn die premium dingen het geld waard?

Als jij alle DLC's wil dan is het ja, is geld besparing natuurlijk. En komende week is er hele week Double Xp voor premium, tegen 2-4 juli voor normale spelers. Heel veel is leukigheid en niet echt waar je van denkt, daar koop je het voor. Maar als je alle DLC's wilt hebben dan scheelt het aardig in de kosten om Premium aan te schaffen, helemaal als je goedkoop aan punten kan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...