Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Zit nu rond Level 6 als je alle normale rangs gehaald hebt.. Nu 230K per rang haha..

Heerlijke game gwn, met een paar vrienden tacktieken gebruiken, beetje trollen met jets, kamikaze piloot als je je verveeld haha.

Topwapens zijn natuurlijk met AEK en men EMR..

AEK heerlijk Assault wapen met Grip & Kobra.

EMR Sniper, gehaald met Co-Op, voor gwn Snipen met een scope maar loop er ook vaak mee rond met de Iron Sight.. Wat een heerlijk ding

Bewerkt: door Mr.Niko-Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

M16a3 is de meest slecht gebalanceerde wapen uit het spel... ze mogen die wel nerfen... en zeggen dat snipen n00b is? kom op....

Gisteren mijn lucky day: 6 kills met een jet in 1 match. En een headshot van 1080 meter in 1 schotpuh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

M16a3 is de meest slecht gebalanceerde wapen uit het spel... ze mogen die wel nerfen... en zeggen dat snipen n00b is? kom op....

Gisteren mijn lucky day: 6 kills met een jet in 1 match. En een headshot van 1080 meter in 1 schotpuh2.gif

Idd overpowered rotwapen zonder enige downsides...

Hoge RoF (wat wint in dit spel) Geen recoil, hoge accuracym snelle reload tijd... Bah bah bah

en die fut-acid was level 100 emo.gifemo.gifemo.gif

http://tinyurl.com/cpxxz6c

Heey dat herken ik....

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Als het zo'n slecht spel is wat voor geen meter klopt.... WAAROM spelen jullie het dan uberhaupt. Wees blij met wat je krijg van de heren en vrouwen van DICE. :cab:

Het heeft z'n problemen (Eigenlijk een hele boel en totaal geen support)

Maar het is wel de beste moderne shooter op de markt at... (mede doordanks het punt dat MW3 het meest uit de reet gehaalde zak duivenstront is dat ik de afgelopen jaren heb gespeeld...)

Bewerkt: door blackops
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...