Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben blij met de patch. Ik had een hekel aan de spelers die de hele match in de helikopters zaten. Nu haal je een Stinger te voorschijn en je kan er eigenlijk zeker van zijn dat je hem uit de lucht schiet.

Daardoor denk ik dat vele spelers klachten gaan hebben tijdens het spelen van de Armored Kill mappen. Vele gaan toch in een helikopter zitten en worden er ook even snel weer uitgeschoten. :puh:

Verder merk ik ook niet veel verandering. Sommige wapens zijn een beetje aangepast zoals de M5K die nu een burst mode heeft. En andere zijn weer wat minder sterk gemaakt zoals de .44 Magnum.

Ik ben in ieder geval al blij dat ze hun best doen om het zo gebalanceerd mogelijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat de chopper alleen overpowered was op Sharqi Peninsula (geen jets) en Wake Island (als C is gecapt ook geen jets). Voor de rest was hij gewoon makkelijk schietvoer. De TV's deden al tijden hun werk niet, stingers klapten toch in de lucht kapot zonder dat ze werkelijk schade toebrachten, dus smoke hoefde al helemaal niet weg.. Oftewel: balans?

Vergeet niet dat mensen snel gaan klagen als bepaalde wapens te veel worden gebruikt.. Mensen gaan dan klagen omdat ze neer worden geschoten, puur omdat de ander het wapen dusdanig goed kent. Of je moet een soort balans gaan creëren waarbij alle wapens hetzelfde zijn, dan heb je dat gezeik ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het zo'n slecht spel is wat voor geen meter klopt.... WAAROM spelen jullie het dan uberhaupt. Wees blij met wat je krijg van de heren en vrouwen van DICE. :cab:

Het heeft z'n problemen (Eigenlijk een hele boel en totaal geen support)

Maar het is wel de beste moderne shooter op de markt at... (mede doordanks het punt dat MW3 het meest uit de reet gehaalde zak duivenstront is dat ik de afgelopen jaren heb gespeeld...)

Klopt eigenlijk wel, maardat is nog steeds niet echt een compliment voor DICE :7

Hopelijk kunnen ze hun volgende game zonder al die zever uitbrengen want ik ben de patch-zever nu al kostbeu :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Stinger en IGLA ook weer fijn werken :)

Ben alleen een beetje uitgekeken op de maps van Battlefield 3 en vind het zonde om nog weer 50 euro erbij te betalen voor extra maps.

Maar tot nu toe blijf ik gewoon Gulf of Oman spelen.

Misschien ga ik met kerst nog wel Armored Kill kopen als er ooit een christmas sale komt met 50% korting erop en anders maar weer even terug naar Battlefield 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het een goeie patch..

Alleen jammer dat ze m416 gebuffed hebben (like wtf?) het was al een goed wapen (net iets minder dan de m16 tho)

En de m16 is nog steeds complete easymode (en is bugged, het heeft geen last van supression / random bullet spread)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist m'n nieuwe favoriete gamemode gespeeld: Tank Superiority. Super gewoon. Eén vlag en MBT's en Tank Destroyers voor elke kant. Pak vlag en verdedig deze. Echt te grappig gewoon. Die Tank Destroyers zijn lekkere scheurijzers, hard op een heuvel afrijden en hoppa je schiet zo de lucht in.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist m'n nieuwe favoriete gamemode gespeeld: Tank Superiority. Super gewoon. Eén vlag en MBT's en Tank Destroyers voor elke kant. Pak vlag en verdedig deze. Echt te grappig gewoon. Die Tank Destroyers zijn lekkere scheurijzers, hard op een heuvel afrijden en hoppa je schiet zo de lucht in.

idd is nu ook een van mijn favo's!!

ToW / reactive armor en smoke en je dag kan niet meer stuk :D

(zeker nu nog niet, sindsdat niet iedereen alles heeft...)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist m'n nieuwe favoriete gamemode gespeeld: Tank Superiority. Super gewoon. Eén vlag en MBT's en Tank Destroyers voor elke kant. Pak vlag en verdedig deze. Echt te grappig gewoon. Die Tank Destroyers zijn lekkere scheurijzers, hard op een heuvel afrijden en hoppa je schiet zo de lucht in.

Speedbug ftw.. :puh:

Heb nog niet alle mappen gespeeld, hoop vandaag weer wat te kunnen verkennen. Denk dat ik voorlopig alleen maar op AK-servers zit, aangezien ik me voornamelijk op vehicle warfare focus de laatste tijd..

Link to comment
Delen op andere websites

ik ookpuh2.gif

Ik heb alle unlocks voor in een tank gekregen deze week.... die CITV staion is geen attachment gelukkig....

Hebben jullie ook, dat als jullie heli's en soms zelfs jets uit de lucht schieten met een normale tank met de main cannon, dat jullie hacker worden genoemd?puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...