Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

BOOM:

http://battlelog.bat...85/1/262745513/

57 kills met de TYPE88 LMG.

47000 score in 37 minutenicon_mrgreen.gif

Ik ben net gekicked omdat n00b ''bad language'' is emo.gifemo.gifemo.gif

>>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd.<<<

EDIT: EINDLEIJK die mk3a1 Assigment completestatic.gif

EDIT2: En.... BOEM: http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/44930655/1/

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weken later...

Speel het nog steeds, nog steeds één van m'n favoriete mp's. Het verveeld niet gauw, vooral als je soms van server wisselt. Alleen is daar nu Medal of Honor Warfighter bijgekomen en dat is toch een leuke afwisseling naast BF3. Maar goed straks premium dubbel xp event vanaf 31 oktober, dus dan maar even Conquest Domination spelen om flink wat punten te scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee lijkt er niet veel op.

Qua classes is het erg anders. MOHW is erg gefocust daarop op de verschillende TIER 1 Special forces van landen. Per class ( 6 in totaal; Sniper, Assaulter, Demolition, Heavy Gunner, Point Man en Spec Ops) heb je een beperkt aantal wapens. Zo wordt de HK416 veel gebruikt door verschillende Tier 1 operatives (USA OGA, SFOD-D, SAS, GROM om er een paar te noemen). Elk land heeft een specifiek type met daarbij attachments. Attachments zijn niet zoals BF3, ze zijn er voor je hele wapen, van kolf tot muzzle heb je attachments. Elk land, zoals gezegd, heeft ze eigen type HK416 bijvoorbeeld met de daarbij horende attachments. maar heb je twee landen vrij gespeeld die de HK416 gebruiken, kun je de attachments combineren. Attachments speel je uit per land en ook als je kills maakt met het wapens. En er zijn legio aan combo's te maken, en je word dol van de camouflage mogelijkheden (maar wel erg vet).

Elk class heeft een stuk of 11 verschillende TIER 1 operatives welke je kan vrijspelen, elk met eigen wapens. Je kan zelf kiezen per class welk land je wilt spelen, en dan ook nog eens het wapen, je zit niet vast een het wapen wat het land voor die class heeft aangegeven. Elke class heeft ook z'n voordelen in sommige gamemodes.

De mogelijkheden zijn groot en attachments hebben soms ook effect op de prestaties, en dat merk je ook. Het loont dus om goed te kijken wat je erop zet. Zo kun je een Dual Scope erop zetten die zowwel een ACOG type bevat als iron sight (45 graden gekanteld), switchen voor close combat en medium range is dan zo gebeurt en erg effectief.

Hopelijk is het een beetje duidelijk want gezien de omvang van het menu is het erg lastig om het compact aan te geven.

Ohja en per class heb je ook een vast killstreak. Als je een x aantal punten heb gescoort krijg je een offensive of defensive bonus om in te zetten. Dit kan varieren van een UAV drone voor recon of een drone je als bom kan gebruiken, van black hawk heli als spawn punt met een minigun als extra schietpunt, extra wapens die je beperkt kan inzetten tot een Apache gunship.

Qua mappen zijn ze kleiner, maar wel leuker, je kan gebouwen is, snipen is dus ene optie maar pas op want je bent zo gevonden. Verschillende lagen in de map, is niet gelijkvloers om het zo maar te zeggen maar er zit genoeg hoogte in om de vijand ook van bovenaf aan te vallen.

Je speelt het spel met een buddy, je speelt met z'n tweeën een fireteam. Samenwerken is gewenst, want je kan je buddy healen en ammo geven, en erom vragen, om zo weer terug te kunnen vechten. Dus geen ammo en medic packs.

Gamemodes zijn Team Deathmatch, Sector Control, Combat Mission, Hotspot en nog 1 of 2. TD spreekt voor zich.

- Sector control is een soort van domination ( voor de COD spelers) maar dan met drie vlaggen, Noord, Center, Zuid. Center vlag heeft voordeel dat het een forward spawn point wordt as je hem hebt.

- Combat Mission, soort van rush in BF3. Drie bommem om te armen of disarmer. Attackers hebben limited tickets.

- Hotspot, 5 bommen op verschillende plaatsen die één voor één moeten worden gearmed en voor defenders gedisarmed. Best out of three draait het hier om. Attackers winnen als ze drie bommem weten te ontploffen en defenders winnen met drie bommem succesvol te verdedigen. Bommen worden willekeurig actief dus het is soms gokken welke je moet pakken.

Spel ziet erg goed uit en speelt lekker. Leuke afwisseling met BF3.

Minpunten die ik op dit moment ervaar:

- Minimale info bij servers. Sommige normale (lees geen hardcore) hebben ook sommige opties zoals de HUD uitgeschakeld, zo kun je slecht zien waar je zit of dat je iemand killt, erg irritant want je kunt dus niet zien welke servers dat hebben. En ik heb liever wel een HUD zodat ik kan zien of de tegenstanders dood is. Heb het idee dat de servers van EA die beginnen met 127 wel alle functies aan hebben.

- Lastig om je wapens te kiezen tijdens het spelen, je moet dat zeker tussen potjes doen maar dan moet je steeds eruit. Dus zorg ervoor dat je een goed wapen kiest per class. Wil je aanpassen is de game leaven de enige optie om rustig de nieuwe unlocks te bekijken.

- Waar je gewend ben om de A (xbox) knop gebruikt voor acceptatie of verandering kun je beter de X knop soms gebruiken. Vooral in de menu's My Gun en My Soldier.

En met dit verhaal laat ik het er even bij.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer om het met COD te vergelijken, dat is afbreuk van het spel. Ik snap dat hij wat gematigd is anders stuurt hij BF3 spelers weg :puh: , maar MOHW is een grotere voortgang op z'n voorgangers dan een COD game. En va de frostbite engine merk je weinig in MP, niks kan eigenlijk, maar de detail is werkelijk prachtig. Een kapot geschoten gebouw ziet er echt ook zo uit, helaas kan je hem niet verder kapot schieten en is alles dus statisch. Maar gewoon door zo'n gebouw heen lopen is prachtig vooral als de tegenstander onder je zit in hetzelfde gebouw en dat niet door heeft. MOHW is een goeie aanvulling op BF3 voor MP. BF3 is het normale leger. Vechten met land-, zee- en luchtmateriaal. Samenwerking is raadzaam maar hoeft niet, wat soms wel erg jammer is.

MOHW speelt veel verder in op samenwerking. Werk je niet samen met je buddy dan komt hij zonder munitie te zitten of gaat hij eraan, terwijl je hem had kunnen healen. Killstreaks zijn ook veel beter gebalanceerd, niet zoals bij COD dat er constant een heli in de lucht hangt die alles en iedereen kapot schiet, amper uit de lucht te halen etc. Bij MOHW heb je bij TIER 4 support actions de Apache, maarja probeer die maar eens te halen. Blackhawk spawn support heeft een minigun die beschikbaar is voor degene die hem heeft opgeroepen. Alleen je kan gemakkelijk worden neergehoekt door de tegenstander. De support actions zijn ook echt gemaakt op realisme, en in mijn ogen goed gebalanceerd.

Ik speel al tijden geen COD meer, eigenlijk was MW2 de laatste die ik echt vol gespeeld heb, daarna BO en MW3 nog kort. Want ja COD is blijven steken op hetzelfde, en dat is jammer vind ik. Ga niet al te veel uitwijden want ja dat is al genoeg gedaan.

Om één groot verschil met COD aan te geven. Bij zowel BF3 als MOHW hebben de classes allemaal een functie. Bij BF3 hoef ik niet uit te leggen dat de 4 classes allemaal een specialiteit hebben die bij goed gebruik een sterke squad produceren. Bij MOHW heeft bijvoorbeeld en Demolition groep een sterk voordeel in bijv Hotspot of Comat mission omdat die class sneller bommen kan armen en disarmen (plus extra armor kan selecteren, als je bijna dood ben). Om eerlijk te zijn heb ik bij COD nooit echt de gesnapt waarom je nu beter sommige classes kan pakken bij sommige gamemodes, er kwam per class nou niet bepaald naar boven wat de voordelen waren van die class. Bij MW3 had je misschien andere killstreaks, maar dat vind ik nergens over gaan. En dat is ook één van de redenen dat ik BF3 en MOHW zo geweldig, met de keuze van de class kies je bewust wat je wilt gaan doen en kan je je daarop instellen. Als assaulter bij MOHW kun je de aanval kiezen en iedereen op afstand houden bij de bom, zodat de demolition gasten de bom kunnen plaatsen omdat die dat sneller kunnen.

Er zijn zowel tussen BF3 en MOHW verschillen en overeenkomsten te noemen. Het mooie is dat ze alle twee erg gaaf zijn om te spelen en het niet zo is dat je denkt bij BF3, goh ik speel nu MOHW. Nee de ervaringen van de spellen zijn anders en dus vullen ze elkaar goed aan.

Het is nu dat het weer double XP is bij BF3 anders was ik voltijd MOHW gaan spelen, nu wissel ik het nog af, maar dat zal over een paar dagen wel anders zijn.

Ohja en excuus aan de mods als ik te veel vergelijkingen trek, weet dat dit topic daar eigenlijk niet voor bedoeld is.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds een paar dagen rank:

ss4.png

Ook even Premium gekocht en bij de Tank Destroyers Reactive Armor unlocked.

Ik ben echt een tank fanatiekeling. En met name het uit de lucht schieten van heli's. De nieuwe Tank Destroyers hebben een veel lagere bullet drop dan de MBTanks. Het is me gelukt om een heli neer te schieten op Bandar Desert, rijdend over een zandheuvel across the map. 100% geluk natuurlijk, maar als je dat soort dingen doet op BF geeft dat zo veel meer genot dan dat je iets goed doet in CoD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...